23:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فیات

پیش سازهای دارویی که «موادمخدر» می‌شوند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل مؤسسه دانش اعتیاد و روان‌شناسی ایرسا با بیان اینکه بعضی از پیش‌سازهای مواد مخدر مصارف طبی دارند و همین مساله باعث می‌شود قاچاق این مواد راحت‌تر صورت بگیرد، گفت: در ایران میزان کشفیات پیش‌سازها در حال افزایش است که نشان می‌دهد پلیس روی این موضوع شناخت و تسلط کافی یافته است.
استقبال آمریکایی ها از فیات کرایسلر
پایگاه خبری راد: خودروهای سنگین دیزلی و جیپ‌های تولید شده از سوی شرکت خودروسازی فیات‌کرایسلر توانسته است بیشترین میزان سود فصلی این شرکت در آمریکا را از تاسیس آن در سال ۲۰۱۴ رقم بزند.
قاچاق کالا از سوی برخی ارگانها حمایت می‌شود؟
پایگاه خبری راد: دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری مازندران گفت: قاچاق کالا از سوی یک نفر به تنهایی امکان‌پذیر نیست و ممکن است در برخی موارد نادر از نهاد یا ارگانی نیز حمایت شوند.
احتکار در «تهران ۲۰»
پایگاه خبری راد: برنامه «تهران ۲۰» شبکه تهران امشب به موضوع احتکار می‌پردازد.
بزرگ‌ترین اقتصادهای اروپا کدام کشورها هستند؟
پایگاه خبری راد: آلمان کماکان بزرگ‌ترین اقتصاد قاره سبز است.
بزرگ‌ترین اقتصادهای اروپا کدام کشورها هستند؟
پایگاه خبری راد: آلمان کماکان بزرگ‌ترین اقتصاد قاره سبز است.
رصد پسر اینستاگرامی فراری/تلگرام همچنان دارای بیشترین جرائم
پایگاه خبری راد: آمادگی پلیس فتا برای کمک به وزارت اقتصاد در مبارزه با پولشویی،‌ افزایش جرائم فضای مجازی، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های پلیس فتا، برخورد با سایت‌های اعلام کننده قیمت سکه و ارز،‌ شناسایی ۳۰ رخنه‌ امنیتی در سایت‌های حساس، ‌انتقاد از نبود متولی برای سایت‌های همسریابی و رصد پسر اینستاگرامی فراری به ترکیه از جمله بخش‌های نشست خبری رئیس پلیس فتا در صبح امروز بوده است.
تکمیل زنجیره دانش‌بنیان درگرو حمایت دولت بعنوان مشتری پارک‌ها/کندی نهادهادربجاآوردن تعهدات مالی
پایگاه خبری راد: رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی رتبه این استان در کشور به لحاظ تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان را سوم اعلام کرد و با بیان اینکه انرژی، ICT، کشاورزی و هوشمندسازی از جمله حوزه‌ها و ظرفیت‌های فعال این پارک هستند، تأکید کرد: اگر به درستی از ظرفیت دولت به عنوان مشتری پارک علم و فناوری استفاده شود، زنجیره پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی کامل خواهد شد که البته کندی سیستم‌های دولتی مانعی در جهت تحقق این موضوع به حساب می‌آیند.
مخدر "شیشه" نایاب شده است
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: بیشترین کشفیات موادمخدر استان تریاک، گل، هروئین، حشیش و کمترین مواد شیشه است.
مسمومیت قابل تامل!
پایگاه خبری راد: «مسمومیت و مرگ بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز»؛ حادثه‌ای که خبر آن، این روزها فراگیری بسیاری پیدا کرده و هر روز بر آمار مسمومان، ‌فوتی‌ها و افراد بسیار بدحال مرتبط با آن اضافه می‌شود. بر اساس آخرین گزارش‌ها (تا زمان تنظیم این مطلب) در چهار استان کشور شامل هرمزگان،‌ خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و البرز، کار بسیاری از مصرف‌کنندگان به جای باریک کشیده است.
با پول این خودروها می‌شد شرکت بنز را خرید!
پایگاه خبری راد: چند روز پیش در یک دقیقه! شش میلیون نفر پول منتقل کردند به حساب شرکت سایپا؛ هر نفر ۲۵ میلیون تومان، یعنی ۱۵۰ هزار میلیارد تومان.
آغاز طرح رتبه‌بندی کارخانجات صنایع غذایی
پایگاه خبری راد:مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از آغاز طرح رتبه‌بندی کارخانجات صنایع غذایی خبر داد و گفت: بر اساس این طرح میزان نظارت در کارخانه‌هایی که در سطوح پایین‌تر رتبه‌بندی قرار دارند، افزایش می‌یابد.
افزایش 97 درصدی کشف موادمخدر در استان سمنان
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 97 درصدی کشف مواد مخدر توسط مأموران پلیس استان خبر داد و گفت: اعتیاد و فعالیت‌های مرتبط با تولید و قاچاق آن عامل اصلی بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.
برنج و لوازم یدکی در صدر گزارش‌های مربوط به احتکار
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از ادامه بررسی انبارهای کلاهای احتکار شده در استان البرز خبر داد.
معادن که باید در مازندران بساطشان را جمع کنند
پایگاه خبری راد: دادستان مرکز مازندران گفت: در بازدید از دریاچه "ولشت" و معدن پایین دست آن متوجه شدیم ایرادات و اشکالاتی در کارکرد این معدن وجود دارد و البته خدماتی هم در حال انجام است که نباید نادیده گرفت.