19:28 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروش اوراق

عرضه امروز بلوک ۱۰.۵ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان لغو شد + دلیل
نماد برتر- عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان که مقرر شده بود امروز انجام شود با درخواست کارگزار عرضه کننده برای دومین بار، لغو شد.
عرضه امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان در بازار پایه
نماد برتر- امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان که متعلق به یکی از شرکت های سهامی خاص و مربوط به سهام بازداشتی است در بازار پایه عرضه می شود .
عرضه بلوک ۱.۲۸ درصدی و بازداشتی شرکت سرمایه گذاری حاضر در بازار پایه
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱.۲۸ درصدی سرمایه گذاری ساختمان نوین جزو سهام بازداشتی از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.
شباهت ها و تفاوت های بورس ایران با بازارهای دنیا در نحوه انجام معاملات
نماد برتر- علت اصلی مرحله بندی معاملات در بورس‌های جهانی به همراه شباهت ها و تفاوت های بورس ایران با بازارهای پیشرفته دنیا بررسی شد.
پیشنهاد واگذاری تعیین قیمت دلار به بورس و صرافی ها / سه عامل در ریزش بازار
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به سه عامل موثر در ریزش بازار از لزوم واگذاری تعیین نرخ ارز به بورس یا صرافی‌ها و اقبال معامله گران به سهام دارای دورنمای تحلیلی مثبت خبر داد.
آماری از فروش 102 هزار میلیارد تومانی اوراق دولتی در 8 ماه
نماد برتر- دولت طی هشت ماه گذشته 102 هزار میلیارد تومان معادل 116 درصد از بودجه ، اوراق فروخته که 88 هزار میلیارد مصوب قانون بودجه بود.
انتقاد از نقش دولت در تلاطمات بورس و دلار با هدف جبران کسری و پرداخت بدهی
نماد برتر- عضو هیات رئیسه مجلس گفت: دولت در کمال بی‌مسئولیتی، مردم را به سرمایه‌گذاری در بورس تشویق کرد و از محل فروش اوراق و ارز، سود کلانی به جیب زد و بسیاری از بدهی‌ها را پرداخت کرد.
عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی و بازداشتی پتروشیمی حاضر در بازار پایه
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان جزو سهام بازداشتی از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.
کلیات لایحه بودجه سال آینده یا رد شود یا اصلاح + چند دلیل اصلی
نماد برتر- مرکز پژوهش‌های مجلس با بررسی برخی مفاد کلیات لایحه بودجه پیشنهاد رد کلیات یا اصلاح این سند مهم اقتصادی را داد.
وزارت اقتصاد زمان و شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی را اعلام کرد
نماد برتر- وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه‌ای از شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی با نرخ سود سالانه ۱۸درصد تا پایان ماه جاری خبر داد.
عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان لغو شد + دلیل
نماد برتر- عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان که مقرر شده بود ۱۵ دی انجام شود با درخواست کارگزار عرضه کننده، لغو شد.
تراز تجاری مثبت است/ چک حامل در ایستگاه پایانی
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه شرایط جدید در صدور چک را به تدریج اجرا می کنیم خاطرنشان کرد: از اواخر این ماه مردم می توانند به روش های جدید چک صادر کنند. بر همین اساس، از ۲۲ آذرماه چک در وجه حامل، به طور کلی حذف خواهد شد.
پیش بینی فروش ۷۰ هزار میلیارد تومانی اوراق سلف نفتی در لایحه بودجه
نماد برتر- رئیس کمیسیون انرژی مجلس ، فروش ۷۰ هزار میلیارد تومانی اوراق سلف نفتی در لایحه بودجه سال آینده را بررسی و به افزایش صادرات بیشتر نفت امیدوار شد .
عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی و بازداشتی پتروشیمی حاضر در بازار پایه
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان جزو سهام بازداشتی از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.
محقق نشدن درآمدهای نفتی/ سهم مالیات از بودجه ۷۰ درصد شود
نماد برتر- یک تحلیلگر اقتصادی درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ ضمن انتقاد از نفتی بودن بودجه سال آینده، گفت: بودجه باید ریالی بسته شود و نفت در آن کنار گذاشته شود؛ به‌گونه‌ای که در سال آینده با اصلاح نظام مالیاتی ۷۰ درصد بودجه عمومی دولت از مالیات و ۳۰ درصد دیگر هم از سایر درآمدها چون فروش اوراق مالی اسلامی باشد.