17:42 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عذرخواهی

ناگفته‌هایی از ارز زائران اربعین حسینی
پایگاه خبری راد: بانک ملی ایران در پی بروز برخی حواشی درخصوص پرداخت دینار به زائران اربعین، نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد.
لغو اولین پرواز سمنان - مشهد/ عذرخواهی معاون استاندار از سمنانی‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس کارگروه صنایع و معادن اتاق فکر توسعه و تعالی استان مازندران با اشاره به اینکه فقدان صنایع مادر به عنوان عامل محرک، چالش بزرگ مازندران در حوزه صنعت است، گفت: پشتیبانی و حمایت از صنایع مادر راه نجات از مرگ صنایع در این استان است.
ماجرای مرگ دو کودک اهوازی در بیمارستان
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت علت مرگ دو کودک اهوازی در بیمارستان را تشریح کرد.
فیس‌بوک ۵۰۰ هزار پوند جریمه شد
پایگاه خبری راد: کمیسیون محافظت از اطلاعات کاربران در بریتانیا، شرکت آمریکایی فیس‌بوک را تحت‌تاثیر رسوایی اخیر و افشای اطلاعات کاربرانش ۵۰۰ هزار پوند جریمه کرد.
احتمال همکاری فیس‌بوک با شرکت امنیت سایبری قوت گرفت
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فیس‌بوک به‌دنبال رسوایی‌های پیاپی و به‌منظور جلوگیری از افشای اطلاعات و حریم خصوصی کاربرانش قصد دارد با یک شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری وارد همکاری شود.
چرا ارز مورد نیاز زائران اربعین در داخل تامین نشد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک ملی در پاسخ به این‌که چرا ارز مورد نیاز زائران در داخل ایران تامین و به مردم پرداخت نشد تا زائران در مرزها با مشکل مواجه نشوند اظهار کرد: با توجه به منابع ارزی ایران در کشور عراق به واسطه صادرات برق و سایر طلب‌ها، در ابتدا درخواست‌مان این بود که دینار موردنیاز زائران در اختیار ما قرار گیرد و ما بتوانیم و با ساز و کارهای خودمان ارز را به متقاضیان تحویل دهیم، اما بانک مرکزی عراق این درخواست را نپذیرفت.
حفظ حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار دهید!
پایگاه خبری راد: دولت ژاپن از فیس‌بوک خواست که با بهبود و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به‌روز و متخصصان زبده‌ای که در اختیار دارد، اهمیت بیشتری برای محافظت از حریم خصوصی کاربرانش قائل شود.
حفره امنیتی در شبکه‌ اجتماعی حریم خصوصی کاربران را نقض کرد
پایگاه خبری راد: محققان از یک آسیب‌پذیری جدید امنیتی در شبکه اجتماعی تامبلر خبر داده‌اند که امکان دسترسی و سرقت اطلاعات کاربران را به هکرها می‌دهد.
از تکثیر تا مرگ گورخرهای ایرانی در اسارت
پایگاه خبری راد: معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ گورخر در زیستگاه‌های طبیعی و ۸۵ رأس از این گونه در سایت‌های تکثیر و پرورش وجود دارد، چرایی تلف شدن پنچ گونه گورخر را در عملیات انتقال از خارتوران به پارک ملی کویر تشریح کرد.
ابعاد جدید داستان تقلب خودروسازان بزرگ دنیا
پایگاه خبری راد: داستان پرحاشیه تقلب خودروسازان بزرگ دنیا در اعلام میزان آلایندگی محصولاتشان که از سال ۲۰۱۵ برملا شد، هر چند وقت یکبار و با معرفی مجرمان جدید، ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد.
پیش‌فروش جدید ایران‌خودرو ۲۹ مهرماه انجام می‌شود
‌پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات این شرکت در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه خبر داد.
چرا گورخرهای ایرانی به پارک کویر نرسیدند؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان ضمن عذرخواهی از تلف‌شدن تعدادی از گورهای ایرانی در یک پروژه انتقال، گفت: محیط‌زیست در روند بررسی عوامل موثر در این اتفاق ناگوار به هر عاملی برسد با آن برخورد می‌کند.
از ایرلاین‌ها چه انتظاراتی داشته باشیم؟
پایگاه خبری راد: در گذشته فضای مقابل صندلی‌های هواپیما بزرگ، کافی و راحت بود؛ خدمه پرواز به نیاز مسافران توجه می‌کردند و به نظر می‌رسید از شغلشان لذت می‌برند. هیچ هزینه مجزایی برای چمدان‌ها، وعده‌های غذایی و نوشیدنی پرداخت نمی‌شد و قیمت بلیت ایرلاین، همه را پوشش می‌داد.
نوبخت: بابت نوسانات قیمت‌ها از مردم عذر می‌خواهیم
پایگاه خبری راد: محمدباقر نوبخت ضمن عذرخواهی از مردم و تولیدکنندگان بابت نوسان قیمت‌ها گفت: ما بابت نوسانات قیمت در مدت اخیر شرمنده مردم هستیم.
پرداخت ماهانه ۱ میلیارد تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان
پایگاه خبری راد: مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با بیان اینکه در مدارس شهرستان‌های تهران ۹۵۰ هزار دانش آموز داریم که در ۳۳ هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند گفت: ماهانه یک میلیارد تومان بابت ایاب و ذهاب دانش آموزانی که مدرسه شان از محل سکونتشان فاصله دارد هزینه می‌کنیم.