11:00 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ضا رحمانی

معافیت ۵۰ درصدی مالیات واحدهای تولید استان‌های سیل‌زده
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از معافیت ۵۰ درصدی مالیات واحدهای تولید استان‌های سیل زده خبر داد و گفت: میزان آسیب‌ها بسیار متفاوت است و این میزان به نوع محصولات بستگی دارد، اما بسیاری از واحدها مواد اولیه‌شان را از دست داده اند. البته ما با تمام قوا تلاش می‌کنیم که تمام واحدها کمترین آسیب را ببینند.
نامه وزیر صنعت برای گزارش ارزاق و نیازهای عمومی مناطق سیل‌زده
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای به رؤسای سازمان‌های شمال شرق کشور، از آنها خواست ارزاق و نیازهای عمومی مردم با تدبیر جدی تأمین و در صورت نیاز از ستاد مرکزی درخواست کمک شود.
تولید بیش از ۴ هزار خودرو در روز
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: میزان تولید خودرو دو خودروساز اصلی کشور بیش از ۴ هزار دستگاه در روز است.
بازارچه‌های مرزی همجوار عراق فعال می‌شوند
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که چهار استان مرزی همجوار با عراق از مناطق کم‌تر برخوردار کشور هستند، از انعقاد تفاهم‌نامه با کشور عراق برای فعال شدن همه بازارچه‌های مرزی دو کشور خبر داد.
پرونده باز و راه بسته واردات خودرو
پایگاه خبری راد: بحران فعلی واردات خودرو از کجا شروع شد و چه افرادی در ایجاد این وضعیت مقصر بودند؟
 الگوی توسعه ما نامتوازن و نامتعادل است
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: الگوی توسعه ما الگویی نامتوازن و نامتعادل است.
ارز دولتی را از واردات کره بسته‌بندی نگیرید
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای از رییس بانک مرکزی خواست تعرفه واردات کره بسته‌بندی در گروه کالایی یک باقی بماند و همچنان از ارز دولتی استفاده کند.
آغاز ثبت‌نام دریافت تسهیلات تولید و اشتغال/ اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات تولید و اشتغال خبر داد و گفت: با تفاهم انجام شده میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه کشور حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان به تسهیلات تولید و اشتغال اختصاص یافت.
نظارت بر توزیع گوشت قرمز و بازار شب عید تشدید می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نظارت بر بازار شب عید گفت: از چند روز گذشته، نظارت و کنترل توسط تعزیرات و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تشدید شده است و ضمن برگزاری گشتهای مشترک، در جاهایی که نیاز بوده دادستانی‌ها هم ورود کردند.
تلاش می‌کنیم کالا به وفور در اختیار مردم قرار گیرد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که تاکید این وزارتخانه بر حفظ وضعیت فعلی تولید و تنظیم بازار است، همچنین برنامه وزارتخانه این است که در آخر سال و ماه مبارک رمضان کالاها با قیمت مناسب و به وفور در اختیار مردم قرار گیرد.
تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون صنایع برای بررسی مشکلات صنعت خودرو
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، از تشکیل کمیته ای در کمیسیون صنایع مجلس برای بررسی مسائل و مشکلات پیش آمده در صنعت خودرو خبر داد.
یقیناً قیمت خودرو پایین می‌آید/با افزایش واردات گوشت، قیمت ها کنترل می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد: اگر خودرو تا عید مرتب عرضه شود، یقیناً قیمت پایین می‌آید.
اولویتمان حفظ تولید موجود است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست جمهوری مبنی بر اینکه در شرایط امروز جامعه تولید و اشتغال موجود باید حفظ شود، گفت: اولویت و شاه‌بیت برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت حفظ تولید موجود است.
افزایش نجومی قیمت‌ خودرو؛ مسئولان چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: بازار خودرو با نزدیکی به آخرین ماه سال، به واسطه حضور گسترده دلالان و واسطه‌گران قیمت‌های شگفت انگیزی به خود می‌بیند. قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر در بازار با چنان افزایشی مواجه شده است که تغییر قیمت‌ها در یک هفته اخیر را واقعاً باور نمی‌کنید.
صادرات مرغ ممنوع می‌شود
پایگاه خبری راد: بر اساس اعلام گمرک ایران، صادرات گوشت مرغ از ابتدای اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع شد.