18:42 | سه شنبه 12 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهروند

تحریم‌های جدید آمریکا علیه صادرات زغال سنگ کره شمالی
نماد برتر- آمریکا شش شرکت شامل چندین شرکت مستقر در چین و چهار کشتی را به اتهام دست داشتن در صادرات غیرقانونی زغال سنگ کره شمالی در لیست سیاه قرار داد.
مناسبات اقتصادی ایران و ترکیه بدون مشکل در جریان است
نماد برتر- به گفته مدیر شورای تجاری ایران و ترکیه، تحریم ها و کرونا دو عامل اصلی موثر در روابط دو کشور هستند.
علامت های امیدبخش شاخص های اقتصادی در فصل تابستان
نماد برتر- رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی تاکید کرد که به رغم فشارهای بی سابقه تحریمی و آسیب های شیوع کرونا در اقتصاد کشور، شاخص های اقتصادی فصل تابستان، علامت های امیدبخشی نشان داده است.
مراقب موبایل‌بانک‌های‌ جعلی باشید
نماد برتر- یکی از این برنامه‌های جعلی، موبایل بانک‌ها هستند که می‌توانند منجر به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران شوند.
درخواست وزیر اقتصاد از حسابداران برای کاهش ریسک بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به محدودیت های کرونا و تاکید بر تقویت سامانه‌های الکترونیکی حسابداری از حسابداران خواست به کاهش ریسک بورس کمک کنند.
کلاهبردار زن صد میلیارد تومانی پس از ۹ سال دستگیر شد !
نماد برتر- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار صد میلیارد تومانی به اتهام جعل اسناد و فروش غیر قانونی چند قطعه زمین پس از ۹ سال خبر داد.
آخرین وضعیت شاخص های کلان اقتصادی آمریکا
نماد برتر- حجم درآمدهای دولت آمریکا از سه تریلیون دلار گذشت.
سردرگمی بورس ها در جهان
نماد برتر- شاخص های بورسی در نقاط مختلف جهان عملکرد مختلفی داشتند.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
بدهی آمریکا از ۸۵ تریلیون دلار گذشت
نماد برتر- کشورهای خارجی بیش از هفت تریلیون دلار اوراق قرضه خزانه داری آمریکا در اختیار دارند.
در خانه بمانید و خدمات برقی دریافت کنید
نماد برتر- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام‌کرد: ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه‌های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق ۲۲‌گانه برق پایتخت، الکترونیکی و غیرحضوری است.
پلمب ۷۹ واحد صنفی فروش مرغ به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی
نماد برتر- معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) تهران اعلام کرد که طی ۷۲ ساعت گذشته ۶۵ واحد صنفی به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی و ۱۴ واحد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شده است.
ظهور بیت‌کوین‌های تقلبی با قیمت‌ کمتر
نماد برتر- مجرمان سایبری با ترفند فروش ارز با قیمت کمتر در بستر فضای مجازی، با شگرد فیشینگ اطلاعات بانکی افراد را سرقت و به برداشت غیرمجاز اقدام می‌کنند و یا بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال آنها را به سرقت می‌برند.
کلاهبردار بورسی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیونی دستگیر شد
نماد برتر- رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیون تومانی می کرده، خبر داد.
چگونه می‌توانید برای رفع فیلتر سایتی درخواست دهید؟
نماد برتر- مدیران سایت‌های داخلی فیلترشده و کاربران سایت‌های خارجی فیلترشده به عنوان استفاده‌کننده،‌ می‌توانند درخواست رفع فیلتر سایت مورد نظر خود را در سامانه‌ای متعلق به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ثبت و پیگیری کنند.