01:01 | پنجشنبه 7 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهرن

تسهیلات ارزان‌ قیمت برای جبران خسارات سیل در گیلان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به کمک‌های دولت به آسیب دیدگان حادثه سیل در استان گیلان گفت: بخشی از کمک‌های دولت بلاعوض بوده و بخشی به‌صورت تسهیلات ارزان پرداخت می‌شود.
تهران نماد ملی همه ایرانیان است
پایگاه خبری راد: شهردار تهران در پیامی چهاردهم مهرماه «روزتهران» را به شهروندان تهرانی و تمام ایرانیان تبریک گفت.
تاکید شهردار تهران بر نقش کنترلی و نظارتی نظام مهندسی کشور
پایگاه خبری راد: شهردار تهران گفت: از آن جهت که ساختمانها هم سرمایه مردم و هم سرمایه کشور هستند بنابراین انتظار می رود جامعه مهندسی کشور از اتلاف منابع جلوگیری کند و به وظایف عمرانی خود در این حوزه آگاه باشد.
هشدار محققان نسبت به کاربرد مصالح اشتعال‌پذیر در نما/نتایج تست آتش بر روی 11 مصالح نازک‌کاری
پایگاه خبری راد: معاون مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نبود "شبکه بارنده خودکار"، "لوله‌های آماده به کار آتش‌نشانی"، "عدم محافظت پلکان" و "عدم محافظت اسکلت فلزی در برابر" آتش را از دلایل ریزش ساختمان پلاسکو نام برد و گفت: اگر محصولات استفاده شده در نما ایمنی لازم در برابر آتش را داشته باشد، آتش از طریق نما نمی‌تواند به طبقات بالاتر سرایت کند، ولی از آنجایی که در نما از مواد قابل اشتعال استفاده می‌شود، این مواد در زمان آتش‌سوزی ذوب شده و به سمت پایین فرو می‌ریزد؛ از این رو پیشروی آتش در طبقات پایین نیز به راحتی صورت می‌گیرد.
این کُره برقی!
پایگاه خبری راد: نسبت به دیگر انواع انرژی، مصرف برق با بیشترین نرخ در حال افزایش است. در سال ۲۰۱۷ مصرف برق جهان ۲.۶ درصد افزایش داشت که بخش اعظم آن مربوط به آسیا بود. با وجود بهبود کارایی مصرف انرژی، تحول صنایع در چین باعث شده این کشور بخش عمده‌ای از برق جهان را مصرف کند.
افزایش تعداد نیروهای حریم‌بان در محرم و صفر/ شهروندان هرگونه تخلف را به 137 اطلاع دهند
پایگاه خبری راد: مدیرکل حریم شهر تهران از نظارت ویژه بر حریم و افزایش تعداد نیروهای حریم بان در محرم و صفر امسال خبر داد.
راه‌اندازی ۲ خط اتوبوس برقی در تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از راه اندازی دو خط اتوبوس برقی از مبداء میدان خراسان به میدان راه آهن و ترمینال جنوب خبر داد.
بازآفرینی شهری، موضوع همکاری مشترک دولت و بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: درحالی که بازآفرینی شهری در سال های اخیر به یکی از گفتمان‌های اساسی وزارت راه و شهرسازی تبدیل شده، نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آبان ماه امسال در شبستان مصلای امام خمینی (ره) با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
گزارش فسادهای مالی با سلامت روان مردم چه می‌کند؟
پایگاه خبری راد: عضو هیأت مدیره انجمن علمی روانپزشکان ایران با اشاره به تاثیر افزایش گزارش فسادهای مالی در سال‌های اخیر در آرامش جامعه، تاکید کرد که در کنار افزایش گزارش این فسادها، رشد فاصله طبقاتی و به ویژه نمایش مکرر آنها در گردش بی‌سابقه اطلاعات در فضاهای مجازی، هم‌افزایی کم‌سابقه‌ای در برهم‌زدن آرامش جامعه داشته است.
آغاز جشنواره اقوام ایرانی در بوستان خلیج فارس منطقه ۱۵
پایگاه خبری راد: جشنواره اقوام ایرانی تا پایان دهه ولایت در بوستان خلیج فارس میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.
ارزیابی منابع آلودگی آب‌های مصرفی درآبیاری فضای سبز جنوب پایتخت
پایگاه خبری راد: معاون خدمات شهری و محیط زیست گفت: آلودگی زیست محیطی منابع آب مصرفی درآبیاری بوستان‌ها و فضای سبز منطقه ۱۹ ارزیابی می‌شود.
عرضه دام به قیمت ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان در عید قربان
پایگاه خبری راد: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام تخصیص ۲۷ مرکز موقت عرضه دام در روز عرفه و عید قربان گفت: قیمت مصوب عرضه دام ۲۴ هزار و۸۰۰ تومان تعیین شده است.
چرایی افزایش ام.اس در شهرهای مدرن/از استرس دوری کنید
پایگاه خبری راد: یک متخصص مغز و اعصاب ضمن تشریح عومل بروز ام‌اس و چهار فاکتور مستعد کننده بروز این بیماری،گفت: این بیماری در زنان دو تا سه برابر مردان اتفاق می‌افتد.
اجرای طرح «دوچرخه اشتراکی» از شهریور در تهران
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه تور دوچرخه سواری خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «دوچرخه اشتراکی» از شهریورماه امسال گفت: نتایج مثبت دوچرخه سواری برای شهر و شهروندان، شهرداری تهران را بر آن داشت تا با همکاری بخش خصوصی طرح دوچرخه اشتراکی را در پایتخت اجرا کند.
خاموشی‌های سراسری ناشی از بحران آب است
پ‌ایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز با اشاره به برداشت سالانه 70 میلیون مترمکعب آب بیش از ظرفیت آبخوان‌ها در البرز گفت: در استان البرز طی 16 سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون مترمکعب از آب‌های زیرزمینی برداشت شده است.