22:42 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت پشتیبانی امور دام

"اتحادیه امکان" سبد کالای کارگران را توزیع کند
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران تزریق نقدی پول را در بهبود وضع معیشت کارگران موثر ندانست و تاکید کرد: توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری، بهترین راه کمک به وضع معیشت خانوارهای کارگری است.
مجوز واردات دام زنده صادر شد
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی از واردات دام زنده به کشور خبر داد و گفت: مجوزها صادر و اقدامات اولیه برای واردات دام زنده انجام شده است.
آیا مرغ در هفته آینده ارزان می شود!
پایگاه خبری راد: در حالیکه براساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی، قیمت گوشت مرغ به کیلویی ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است و رییس این اتحادیه سودجویی مرغداران را عامل این گرانی می‌داند، رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی این مسئله را تکذیب و می‌گوید که فروشندگان گوشت مرغ در میدان بهمن بر سر گرانی این محصول پروتئینی با هم رقابت می‌کنند و مردم از آنها نخرند تا ارزان شود.
 تخم‌مرغ تنظیم بازاری در تهران عرضه شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: عرضه تخم مرغ تنظیم بازاری در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده و بازار این محصول پروتئینی از محل واردات و تولید داخل کنترل می‌شود.
بی‌اطلاعی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از عرضه تخم‌مرغ ۱۳ هزار تومانی
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای از عرضه تخم مرغ با هدف تنظیم بازار در این فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار اظهار بی‌اطلاعی کرد.
جا زدن گوشت پیر به جای گوشت تازه
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قصابان استان البرز گفت: گوشت‌های منجمد وارداتی توسط شرکت سهامی پشتیبانی امور دام و یا شرکت‌های خصوصی از کشور برزیل وارد شده و تحت نظارت شرکت پشتیبانی امور دام کشور توزیع می‌شود.
گوشت‌های منجمد واقعا برزیلی‌اند؟
پایگاه خبری راد: سازمان جهاد کشاورزی البرز موضوع فروش گوشت دام پیر ایرانی به نام گوشت برزیلی را نادرست اعلام کرده و گفته گوشت‌های منجمد با مدیریت ستاد تنظیم بازار استان و توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور تحت نظارت توزیع می‌شود.
مرغ ارزان شد اما هنوز گران است!
پایگاه خبری راد: قیمت گوشت مرغ که روند صعودی داشت و تا کیلویی ۳۰۰۰ تومان بیشتر از نرخ مصوب ۸۲۰۰ تومانی فروخته می‌شد، دو هفته‌ای است که روندش معکوس و نزولی شده که علت آن افزایش تولید است. اما با وجود اینکه افزایش عرضه باعث افت قیمت شده، هنوز این محصول حدود هزار تومان بیش از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار فروخته می‌شود.
مرغ در سراشیبی قیمت/ ۸۰۰ تومان فاصله تا نرخ مصوب
پایگاه خبری راد: بررسی بازار گوشت مرغ نشان از آن دارد که قیمت مرغ زنده و گوشت گرم روند نزولی روزهای گذشته خود را ادامه داده و هر کیلوگرم گوشت مرغ به ۹۰۰۰ تومان در سطح شهر کاهش یافته است. البته این قیمت هنوز ۸۰۰ تومان با نرخ مصوب فاصله دارد.
 تامین اقلام محرم از فروشگاه های زنجیره ای و مراکز منتخب
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که هیچ نگرانی برای تامین بازار ماه محرم نیست و هیات‌های مذهبی مانند دیگر مصرف‌کنندگان می‌توانند گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز خود را به نرخ مصوب ابلاغ شده، از ادارات این شرکت یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز منتخب تامین کنند.
تصمیم جدید ستاد تنظیم بازار برای تامین اقلام تکایا و هیات‌های مذهبی
پایگاه خبری راد: مدیرکل تنظیم بازار و ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: باتوجه به تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاهای اساسی کل کشور، ستاد تنظیم بازار امسال به اجماع نرسیده که طرح ویژه برای هیات‌های مذهبی و تکایا در ایام محرم داشته باشد.
افزایش قیمت طلا با بهبود خرید
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز سه شنبه در پی تقاضا برای خرید ارزان افزایش یافت اما دلار قوی و دورنمای نرخ‌های بهره بالاتر آمریکا، روند صعودی این فلز ارزشمند را محدود کرد.
تغییر قیمت مرغ مجددا روی میز ستاد تنظیم بازار
پایگاه خبری راد: در حالیکه قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یافته و به حدود ۱۱۰۰۰ تومان رسیده است، معاون وزیر کشاورزی معتقد است که گرچه برخی از فروشندگان، گرانفروشی می‌کنند اما قیمت گوشت مرغ در بازار گران نیست و مرغداران از قیمت مصوب ۸۲۰۰ تومانی ناراضی هستند و در حال رایزنی با ستاد تنظیم بازار برای تغییر نرخ مصوب هستند.
قیمت مرغ پرواز می‌کند؟
پایگاه خبری راد: نائب رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران با اشاره به این که بازارمرغ یک بازار رقابتی است، خاطرنشان کرد: حمایت نکردن از تولید کننده و مرغ فروشان پای واردات مرغ را با 2 برابر قیمت باز خواهد کرد.
کمبودی در خوراک دام و طیور نداریم/ مناسب بودن وضعیت تامین و بازار
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه امور دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ مشکلی در تولید، تامین، توزیع و قیمت نهاده‌های اساسی و خوراک دام و طیور نداریم و نگرانی در این زمینه وجود ندارد چراکه با اقدامات انجام شده تامین بیش از 2 میلیون تن انواع نهاده‌های دامی برای کنترل بازار در دستور کار قرار گرفته است.