10:50 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ملی صنایع مس ایران

برنامه‌ریزی برای تولید ۵۵۰ هزار تنی کاتد مس تا سال ۱۴۱۰
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده در زمینه تولید مس در افق ۱۴۱۰ اعلام کرد که برای سال جاری نیز برنامه تولید ۲۸۰ هزار تنی کاتد و ۳۳۵ هزار تنی آند در نظر گرفته شده است.
ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع مس ایران به قوه قضاییه
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی گزارش تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع مس ایران آن را به قوه قضائیه ارجاع دادند.
مایحتاج عمومی به وفور در اختیار مردم قرار خواهد گرفت/شبکه بازاریابی و صادرات تقویت می‌شود
پایگاه خبری راد: رضا رحمانی مرد آشنایی برای حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور است. فردی که تا همین چند روز قبل به عنوان قائم مقام وزیر صنعت در حوزه تولید فعالیت م‌کرد و سالها تجربه صنعتی او در مجلس و شرکت‌های مهم کشور گواهی است بر آشنایی او با این حوزه . او حالا به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت مطرح شده و برنامه‌های خود را برای ارتقای وضعیت این حوزه به مجلس ارائه کرده است.
سوابق تحصیلی و کاری گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت صمت
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور رضا رحمانی را به عنوان وزیر پیشنهادی «وزارت صنعت، معدن و تجارت» به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
تغییرات مدیریتی در انتظار «طلای سرخ»
پایگاه خبری راد: درحالی که روزگار آرام صنعت مس سپری می‌شود، زمزمه های تغییرمدیریت شرکت ملی مس ایران از هیات مدیره این مجموعه به گوش می رسد.
کاهش وضعیت زیست محیطی کارخانجات نسبت به سال‌های گذشته
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو تصریح کرد: قولی که مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس داد حتما عملیاتی می‌شود و مشکلات زیست محیطی مس سرچشمه حل می‌شود البته باید گفت وضعیت زیست محیطی کارخانجات به طور نسبی نسبت به سالهای گذشته بهتر شده است.
رشد ۱۵۹ واحدی شاخص به مدد پالایشی‌ها
پایگاه خبری راد: در اولین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل با رشد ۱۵۹ واحدی مواجه شد، امروز نماد پالایشی‌ها در گروه فرآورده‌های نفتی به روند افزایش شاخص کمک کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد