03:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ارتباطات زیرساخت

جزئیاتی از تلکام ۹۷ منتشر شد
پایگاه خبری راد: دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران با اشاره به شعار «دستاوردهای تازه، فرصت‌های پیشرو» برای تلکام ۹۷ گفت: در شرایط ویژه کنونی کشور، شرکت‌های عضو سندیکا توانسته‌اند در شش ماهه اول سال ۲۰ محصول جدید به بازار عرضه کنند که نشان از تغییر روش آن‌ها در شرایط بحران دارد و این یکی از دستاوردهای نمایشگاه تلکام ۹۷ است.
آنچه بر سر زیرساخت‌های ارتباطی آمد
پ‌ایگاه خبری راد: توسعه شبکه ملی اطلاعات و زیرساخت‌های ارتباطی کشور همواره یکی از مطالبات از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و برای تحقق این هدف، اقداماتی انجام شده است، از جمله اینکه تمامی شهرهای کشور تحت پوشش سراسری نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه قرار گرفته‌اند.
نتیجه ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: پس از اعلام ۳۸ درصدی الکترونیکی شدن دستگاه‌های اجرایی تا پایان دوره‌ سوم ارزیابی، چهارمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور شهریورماه اعلام می‌شود.
دستاوردهای یک‌ساله‌ جوان‌ترین وزیر کابینه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یک‌ساله شدن حضور خود در این جایگاه وعده داد که گزارشی از دستاوردهای یک‌ساله‌ی دولت در این حوزه را ارائه می‌کند.
نصب فیبر نوری در مرز ایران و عراق /افزایش کیفیت ارتباط زائران ایرانی در اربعین
پایگاه خبری راد: فراهم کردن امکانات ارتباطی در زمان اربعین و حج واجب در سال‌های گذشته، همواره از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و در صورت مناسب بودن شرایط ارتباطی، یکی از موفقیت‌های هر سال را رقم می‌زند.
جزییات حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی اعلام شد
پایگاه خبری راد: رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به عزم و اقدام جدی وزارت ارتباطات از پیام‌رسان‌های داخلی گفت: اعتقاد داریم که معضل کنونی پیام‌رسان‌های داخلی بیش از مشکلات فنی، مشکل عدم اقناع کاربران در استفاده از این پیام‌رسان‌هاست که وظیفه مشخص و اختصاصی وزارت ارتباطات نیست و دستگاه‌های دیگر باید ورود کنند.
کمکی به فیلترشکن‌ها نمی‌شود/هاتگرام و طلاگرام تا 15 شهریور فرصت دارند
پایگاه خبری راد: رییس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه کمکی به فیلترشکن‌ها نمی‌شود، گفت: امیدواریم وزارت ارتباطات مانند گذشته، همان میزانی که باید جلوی فیلترشکن‌ها را بگیرد، این کار را انجام دهد؛ به نسخه‌های داخلی تلگرام هم تا ۱۵ شهریور مهلت داده شده که ۱۰۰ درصد بومی شوند.
وزارت ارتباطات به تکالیف قانونی خود عمل کرد
پایگاه خبری راد: تعدادی از پیام‌رسان‌های داخلی با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند که وجه المصالحه قرار دادن موضوع پیام‌رسان‌های داخلی در مناقشات سیاسی باعث صدمه به مسیر رشد این صنعت دانش‌بنیان می‌گردد و باید از آن پرهیز شود و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به تکالیف قانونی خود در قبال این پیام‌رسان‌ها عمل کرده است.
خبری از اینترنت بدون فیلتر
پایگاه خبری راد: اینترنت بدون فیلتر برای دانشگاهیان و رسانه‌ها وعده‌ای بود که نزدیک به یک سال از آن می‌گذرد و اگرچه ظاهرا برخی از خبرنگاران به صورت محدود از آن بهره‌مند شدند اما هنوز از بهره‌مندی دانشگاهیان خبری اعلام نشده است.
سرورهای تلگرام پیدا نشدند!
پایگاه خبری راد: مدیرکل کنترل و پایش شرکت ارتباطات زیرساخت، تجهیزات موجود در طبقه نهم ساختمان زیرساخت را به سوئیچ مکالمات بین شهری و خارج از کشور مربوط دانست و تاکید کرد که در ساختمان امام خمینی از نظر فنی نمی‌توان سروری نگه‌داری کرد.
ایرانی‌ها در اعیاد چقدر مکالمه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل کنترل و هماهنگی پایش شرکت ارتباطات زیرساخت از برقراری بیشترین ترافیک مکالمات بین‌الملل ایران با سایر کشورها در عید نوروز خبر داد و گفت: پس از عید نوروز بیشترین حجم مکالمات بین‌الملل مربوط به ایام راهپیمایی اربعین و میلاد امیرالمومنین (ع) مصادف با روز پدر است.
مواضع من از ابتدا درباره فیلترینگ مشخص بود
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات با اشاره به هجمه‌های ناحق وارده گفت: مواضع بنده از ابتدا درباره مسئله فیلترینگ مشخص بوده است و همواره صراحتا با بیان و راه‌حل‌های غیرکارشناسی مسائل مخالف بودم.
دستورالعمل استفاده از فیبر تاریک تصویب شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از تصویب شرایط استفاده از تار (فیبر) تاریک خبر داد و گفت: بر این اساس اجازه استفاده از تار تاریک به عنوان سرویس جدید، فقط در محدوده داخل استانی و مسیرهایی در کشور میسر می‌شود که تامین ارتباط از طریق سایر امکانات موجود در سبد محصولات شرکت، امکان نداشته باشد.
واگذاری دو میلیون پورت پرسرعت در کشور تا پایان سال
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از واگذاری ۲ میلیون پورت پرسرعت در بستر شبکه ملی اطلاعات در سطح کشور خبر داد.
کاهش تعرفه خدمات هم‌مکانی شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز استانی
پایگاه خبری راد: معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام اینکه تعرفه خدمات هم مکانی این شرکت در مراکز استانی به روزرسانی شد گفت: تعرفه ارایه این خدمات در مراکز ارتباطی استان‌ها در مقایسه با تهران بین ۲۵ تا ۳۸ درصد برای هر راک کاهش یافته است.