06:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت آما

درآمد باورنکردنی ثروتمندترین فرد جهان در هر ساعت
پایگاه خبری راد: جف بزوس- مدیرعامل شرکت آمازون در هر ساعت حدود ۱۱ میلیون دلار درآمد دارد درحالی که کمترین دستمزد ساعتی به کارگران این شرکت ۱۲ دلار است.
فالوور بخریم یا خیر!؟
پایگاه خبری راد: با توجه به نقش شبکه‌های اجتماعی در تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف، برخی ممکن است به خرید فالوورهای مجازی متوسل شوند، اما چرا؟
ارزش شرکت آمازون هم از یک تریلیون دلار گذشت
پایگاه خبری راد: ارزش بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان با گذشتن از یک تریلیون دلار، آن را به دومین شرکت یک تریلیون دلاری پس از اپل تبدیل کرد.
تجهیز بیش از ۲۰ هزار دستگاه به الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، دستیار صوتی الکسای آمازون در آینده‌ای نزدیک برروی ۲۰ هزار دستگاه الکترونیکی و گجت هوشمند نصب خواهد شد.
اسپیکرهای هوشمند چه قابلیت‌هایی دارند؟
پایگاه خبری راد: از آنجا که اسپیکرهای هوشمند علی‌رغم نامشان، کارهای بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهند، این گزارش به معرفی مختصری از اسپیکرهای هوشمند و بزرگترین تولیدکنندگان آنها می پردازد.
گوگل هم‌چنان حرف اول را می‌زند
پایگاه خبری راد: تازه ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که باز هم اسپیکرهای هوشمند گوگل از رقیب همیشگی خود یعنی آمازون سبقت گرفته است.
وزارت صنعت و نمایندگان رسالت اصلی خود را فراموش کرده اند؟
پایگاه خبری راد: گاهی احساس می کنیم که جایگاه نمایندگان مجلس و وزرای دولت با مردم عوض شده زیرا به جای اینکه ایشان نگران وضع بازار و گرانی ها باشند، مردم باید نگران این شرایط و برخی مدیران بی کفایت کشور شوند. گویی نمایندگان مجلس و وزرا، رسالت اصلی خود که خدمت به مردم است را با کمک به گرانفروش اشتباه گرفته اند.
ثروت ثروتمندترین فرد جهان از ۱۵۰ میلیارد دلار گذشت
پ‌ایگاه خبری راد: جف بزوس- بنیان گذار و مدیرعامل آمازون- ثروتمندترین فرد تاریخ مدرن است.
آغاز ساخت نخستین پالایشگاه تولید روغن اکستراکت سبز در غرب آسیا
پایگاه خبری راد: مراسم کلنگ زنی نخستین پالایشگاه تولید روغن اکستراکت سبز (فرایند تولید لاستیک) در غرب آسیا در اردستان با حضور مسئولین به زمین زده شد.
ون‌های الکتریکی «مرسدس بنز» معرفی شد
پایگاه خبری راد: مرسدس بنز در راستای الکتریکی کردن محصولات خود، چند مدل ون برقی عرضه خواهد کرد که در یک مدل، از فناوری پیل سوختی هیدروژن استفاده می‌شود.
دسترسی آمازون به اطلاعات دارویی مشتریان داروخانه آنلاین
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون با در اختیار گرفتن یک داروخانه آنلاین به اطلاعات وضعیت سلامت و بهداشت کاربران دسترسی پیدا کرده است.
کاهش مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: یک شرکت فعال در حوزه تامین تراشه مدعی شده است درصورت همکاری با آمازون می‌تواند مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
پشتیبانی اسپیکرهای هوشمند گوگل از زبان اسپانیایی
پایگاه خبری راد: دستیار صوتی و اسپیکرهای هوشمند گوگل از امروز به زبان اسپانیایی نیز مجهز شد.
تاثیر افزایش تولید نفت عربستان و روسیه بر بازار ایران
پایگاه خبری راد: درحالی‌که تنها حدود پنج روز به جلسه آتی اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت جهان از جمله روسیه باقی مانده است، روسیه و عربستان به بهانه کمبود عرضه و جلوگیری از رشد بیشتر قیمت‌ها در بازار نفت، گزینه افزایش تولید و خروج از تعهد کاهش تولید را روی میز گذاشته‌اند. این در حالی است که در طرف مقابل، سه کشور از پنج کشور موسس اوپک یعنی ایران، عراق و ونزوئلا با طرح عربستان برای بالا بردن تولید نفت مخالف هستند.
نقض قوانین گریبانگیر کارخانه آمازون شد
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون کارخانه فاکسکان در چین را که وظیفه ساخت اسپیکرهای هوشمند اکوی این شرکت را برعهده دارد، مجبور به تغییر شرایط کاری برای کارگرانش کرد.