10:47 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سید علی

لزوم کاهش فشار از روی بخش تولید
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر مزایای بخش صنعت در توسعه اقتصادی، تنها راه برون‌رفت از رکود فعلی کشور را حمایت دولتمردان از بخش تولید خواند و خواستار کاهش فشار بخش‌های خدمات دولتی و سازمان مالیاتی بر این بخش بیمار کشورمان شد.
وزیر بهداشت درگذشت حجت‌الاسلام سیدعلی اکبرحسینی را تسلیت گفت
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی را تسلیت گفت.
جابجایی یورو با دلار در معاملات بورس انرژی
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بورس انرژی می‌گوید هر چند که در دنیا نفت خام فرآورده های نفتی با دلار قیمت‌گذاری می شوند ولی با توجه به اینکه معاملات ایران با کشور های غربی، بیشتر با اروپایی ها صورت می گیرد می‌توان به جای دلار در معاملات از یورو استفاده کرد و بورس انرژی از این لحاظ با مشکلی مواجه نمی شود.
ساعت کاری رستوران‌ها و شرایط ارائه غذاهای بیرون‌بر در ماه رمضان
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس ساعت کار رستوران‌ها برای ارائه غذاهای بیرون‌بر و ارائه خدمات در سالن واحد صنفی عنوان کرد و گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته، فقط فست فودی‌ها در ساعات روز به تعداد محدود، غذای سرد برای سفارش‌های بیرون‌بر آماده و ارائه می‌کنند.
یزد تنها استان دارای شرایط بحران شدید آبی در کشور
پایگاه خبری راد: مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه ای یزد اظهار کرد: براساس طبقه‌بندی استان‌های کشور برحسب شاخص پایش منابع آب، استان یزد در وضعیت بحران شدید قرار دارد و تنها استانی در کشور است که در این شرایط قرار گرفته است.
باید نهضت برندینگ را در ایران ایجاد کنیم
پایگاه خبری راد: معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مهمترین مساله‌ای که تا امروز به آن بی توجه بوده‌ایم ضعف ما در بحث برندینگ بوده است و باید بتوانیم نهضت برندینگ را در ایران به کمک سازمان توسعه تجارت ایجاد کنیم.
فردا، فروش اینترنتی کوییک آغاز می شود+جزییات
پایگاه خبری راد - قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه بازاریابی و فروش گفت: فروش اینترنتی خودروی کوییک جدیدترین محصول سایپا از روز سه شنبه 26 دی ماه سال جاری آغاز می شود.
واحد های ارائه دهنده قلیان پلمپ می شوند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس با تاکید بر اینکه ارائه قلیان در رستوران‌ها تخلف محسوب می‌شود، گفت: قطعا اگر رستورانی نسبت به ارائه قلیان عمل کند، پلمب خواهد شد.
ایران و استراتژی «ژنرال نفت» در اجلاس آینده اوپک
پایگاه خبری راد: تحولات سیاسی هم در جهان و هم در منطقه همواره بر صنعت نفت و تصمیمات اوپک تاثیرگذار بوده و هست، با توجه به شرایطی که در کشورهای منطقه به ویژه عراق پیش آمده و همچنین مواضع آمریکا و نیز تاکید کارشناسان بر تمدید توافق پیشین اوپک، استراتژی و سیاستی که ایران به عنوان یکی از اعضای موثر اوپک در اجلاس پیش رو اتخاذ خواهد کرد بسیار حائز اهمیت است.
فراهم سازی ظرفیت کشور برای صادرات غیر نفتی 60 میلیارد دلاری
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به تجهیز منابع مالی کشور به سمت صادرات غیر نفتی از فراهم بودن ظرفیت کشور برای صادرات غیر نفتی 60 میلیارد دلاری خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد