10:10 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سکه و ارز

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه خبری راد: درحالی که نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها روندی کاهشی را طی می‌کند و بازار ارز ثبات نسبی خود را حفظ کرده است، شدت رشد قیمت در بازار طلا نیز کاسته شده و انتظار کاهش قیمت در آینده بیشتر شده است.
 طلا، سکه و ارز در اولین روز سال میلادی چند؟
پایگاه خبری راد: جدیدترین نرخ فروش طلا و سکه و ارز در روز سه‌شنبه یازدهم دی‌ماه را در این خبر ببینید.
 طلا، سکه و ارز در روز 8 دی ماه چند؟
پایگاه خبری راد: بازار سکه درحالی هفته جدید را با روند کاهشی آغاز کرد که قیمت ارز نیز روندی رو به کاهش را در پیش گرفته است.
از بازار طلا، سکه و ارز در 5 دی چه خبر؟
پایگاه خبری راد: سکه تمام که تا بعدازظهر امروز افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کرده بود، از بعدازظهر کاهشی و به روز گذشته نزدیک شد. اما نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها ۵۰۰ تومان افزایش یافت و نرخ دیگر ارزها در بازار نیز افزایش را تجربه کرد.
 طلا، سکه و ارز در روز 4 دی چند؟
پایگاه خبری راد: بازار ارز امروز با افزایش قیمت‌ها همراه بود. همین موضوع سبب افزایش قیمت انواع طلا و سکه شد.
 طلا، سکه و ارز در ۳ دی‌ماه چند؟
پایگاه خبری راد: روز دوشنبه قیمت طلا و ارز اندکی صعودی بود.
قیمت طلا، سکه و ارز در نخستین روز دی‌ماه چند؟
پایگاه خبری راد: قیمت ارز، طلا و سکه در بازار امروز روند تقریبا با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرد تا این امید را زنده کند که زمستان نیز پا جای پای پاییز در مسیر ارزانی بازارها بگذارد.
چگونه نقدینگی را از طلا و ارز دور کنیم؟
پایگاه خبری راد: رییس شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به ابزارهای جدید معاملاتی گفت: هرچه ابزارها متناسب با سلیقه سرمایه‌گذاران افزایش یابد، جریان‌های نقدینگی به جای این‌که وارد بازارهای سکه و ارز شود وارد بازار سرمایه می‌شود.
 ارز، طلا و سکه در روز 21 آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: بازار طلا، ارز و سکه امروز نیز به روند کاهشی روزهای اخیر خود ادامه داد؛ تا جاییکه سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و ۵۷۵ هزار تومان و دلار در بازار آزاد تا حدود ۱۰ هزار تومان فروخته شد.
ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در بازار
پایگاه خبری راد: سکه و طلا در بازار امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر استان تهران هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به قیمت سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.
 طلا، سکه و ارز در ۲۰ آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز 20 آذر ماه(سه شنبه) طلا و سکه و ارز در حد قابل توجهی کاهش قیمت را تجربه کردند.
طلا، سکه و ارز در روز 19 آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا که از روز یکشنبه آغاز شده، امروز نیز ادامه پیدا کرد؛ به طوری‌که هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی نسبت به دیروز ۱۴۵ هزار تومان ارزان‌تر شده است.
 طلا، سکه و ارز در پانزدهم آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز قیمت طلا و سکه افزایش جزئی داشت اما نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته نداشت.
 طلا، سکه و ارز در ۱۳ آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه یافت. همچنین نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۲۲۷ تومان بود.
قیمت سکه و ارز در روز دوازدهم آذرماه
پایگاه خبری راد: امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد شد؛ نرخ خرید دلار هم با افزایش نسبت به روز گذشته، در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۴۹۵ تومان بود.