07:43 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرمایه در گردش

برنامه افزایش سرمایه ۱۸۶، ۱۰۰ و ۱۰۰ درصدی سه شرکت بورسی
نماد برتر- سه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، پدیده شیمی قرن و نیروکلر به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۱۸۶، ۱۰۰ و ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.
رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس و ۵ پیشنهاد برای اصلاحات
نماد برتر- دو کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس در سال جاری ، ۵ پیشنهاد برای اصلاحات مطرح کردند .
زمان افزایش سرمایه ۱۵۶ درصدی "مادیرا" از دو محل مشخص شد
نماد برتر- شرکت صنایع ماشین های اداری ایران برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۱۵۶ درصدی از دو محل، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.
تجدید ارزیابی 903 درصدی در «زقیام»
نماد برتر- دیگر شرکتی که خود را به ایستگاه افزایش سرمایه رسانده، کشت و دام قیام اصفهان است که برای اولین بار دارایی‌های خود را تجدید ارزیابی کرد.
انتشار اطلاعیه افزایش سرمایه ۴شرکت
نماد برتر- شرکت های همکاران سیستم، کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان، داروسازی سبحان انکولوژی و صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران اطلاعیه های خود را در مورد افزایش سرمایه منتشر کردند.
برنامه افزایش سرمایه ۵۲ درصدی شرکت دارویی از مطالبات و آورده
نماد برتر- شرکت دارویی حاضر در بورس از برنامه افزایش سرمایه ۵۲ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد.
ارزیابی مثبت همتی از رشد اقتصادی با و بدون نفت در نیمه نخست سال جاری
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی رشد اقتصادی در نیمه نخست سال جاری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رشد تولید ناخالص داخلی با و بدون نفت نسبت به مدت مشابه سال قبل ،مثبت ۱.۳ و ۱.۴ بوده است.
«قثابت» تایید حسابرس را گرفت
نماد برتر- نکته قابل توجه این است که در این گزارش «کیمیا» سود خالص سال 1399 را 677 میلیارد ریال برآورد کرده که نسبت به سود سال 1398 حاکی از افزایش اندک 12 درصدی است که چندان با شرایط عملیاتی همخوانی ندارد و به نظر می‌رسد رقمی‌بیش از این تحقق یابد.
صورت های مالی تلفیقی ۶ ماهه "مادیرا" منتشر شد/ تحقق ۹۹۹ ریال سود
نماد برتر- شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با انتشار صورت های مالی ۶ ماهه تلفیقی حسابرسی شده برای هر سهم ۹۹۹ ریال سود محقق کرد.
انتشار ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید + مزایای اوراق گام
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به انتشار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید طی سال جاری درباره مزایای اوراق گام توضیحاتی داد.
سهم بخش تولید از اوراق بدهی بسیار پایین است/ ۷ مزیت اوراق گام برای بنگاه‌ها
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال ۹۸ از مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی منتشر شده در بازار سرمایه، تنها در حدود ۲.۵% سهم بخش صنعت ومعدن بوده است که سهم قابل قبولی نیست.
اظهارنظر حسابرس سه شرکت برای افزایش سرمایه
نماد برتر- شرکت های پاکسان، داروسازی کوثر و شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی اطلاعیه اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره شرکت ها در خصوص افزایش سرمایه منتشر کردند.
بانک صادرات ۵٢.۵ هزار میلیارد تومان وام داد / افتتاح دو پتروشیمی در سال آینده
نماد برتر- بانک صادرات با اولویت ‌قراردادن بخش تولید در ۸ ماه سال، بالغ بر ۵٢.۵ هزار میلیارد تومان وام به شرکت ها داد که معادل ٦٠درصد کل میزان تسهیلات است.
ذوب آهن از سودآوری تا دغدغه تامین زنجیره تولید
نماد برتر- سودآوری ذوب آهن و خروج این شرکت از زیان انباشته اگرچه اتفاقی خوش یمن برای صنعت کشور بعد از سال ها بحران مالی است، اما بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که حفظ سودآوری این شرکت در گرو تامین زنجیره تولید و مواد اولیه آن و صادرات است.
برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی سهم دارای صف فروش از سود انباشته
نماد برتر- شرکت بورسی و دارای صف فروش از برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل جذاب سود انباشته خبر داد.