09:48 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سال حمایت از کالای ایرانی

۶ اولویت راهبردی دیپلماسی اقتصادی کشور
پایگاه خبری راد: وزیر امور خارجه از تعیین ۶ اولویت راهبردی برای حوزه دپیلماسی اقتصادی کشور خبر داد.
قرار گرفتن سامانه جامع گمرکی در دستور کار وزارت اقتصاد
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد با تشکر از اشاره مقام معظم رهبری به سامانه گمرکی و اینکه آن را در دستور کار وزارت اقتصاد قرار داده‌اند، بیان کرد: سامانه جامع گمرکی باید به طور جدی پیگیری شود. من به عنوان وزیر خودم را مسئول می‌دانم تا این سامانه را در کنار دیگر کارها، پیگیری‌ کنم.
جلوی قاچاق را به هر قیمتی بگیریم!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار بر لزوم مقابله با قاچاق تاکید کرد و گفت: مصرف‌کننده ایرانی تعصب داخلی دارد ولی حق انتخاب هم دارد و از کالایی استقبال می‌کند که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشد.
جلوی ورود کالای قاچاق را بگیرید
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار بر لزوم مقابله با قاچاق تاکید کرد و گفت: مصرف‌کننده ایرانی تعصب داخلی دارد ولی حق انتخاب هم دارد و از کالایی استقبال می‌کند که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشد.
انعقاد قرارداد تولید مشترک خودرو با برندهای مطرح
پایگاه خبری راد: نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به مزیت‌های نسبی تولید گفت: مثلا با توجه به مزیت نسبی کشور در قطعه‌سازی می‌توانیم قرارداد تولید مشترک خودرو با برندهای مطرح دنیا منعقد کنیم که در این صورت حداقل سی درصد تولیدات قطعات و خودرو تولیدی از این رهگذر صادر می‌شود.
چهار اقدام مجلس در سال حمایت از کالای ایرانی
پایگاه خبری راد: یک نماینده مجلس به تشریح چهار اقدام مجلس برای پیاده سازی شعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی پرداخت.
تولید با کیفیت و قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی، ضمانت حمایت از تولید ملی
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تولید با کیفیت و قابل رقابت با دیگر کالاهای مشابه خارجی را ضامن حمایت از تولید ملی دانست.
نخستین آمار اقامت نوروزی مسافران اعلام شد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ثبت ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرشب اقامت از ۲۷ اسفند ۹۶ تا اول فروردین ۹۷ خبرداد.
اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران توجه به تولید ملی است
پایگاه خبری راد: محمد شریعتمداری گفت: سال ١٣٩٧ را با همکاری همه تولیدگران، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف، برای جذب و نفوذ کالای ایرانی بدل خواهیم ساخت تا انشاالله "خرید کالای ایرانی انتخاب پر افتخار برای همه ایرانیان"، پایدارتر و استوارتر باقی بماند.
صفحه قبل | صفحه بعد