07:40 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روزانه

راه اندازی معاملات آتی واحد‌های صندوق طلا از ۲ شهریورماه
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی معاملات قرارداد‌های آتی واحد‌های سرمایه گذاری صندوق پشتوانه طلای لوتوس تحویل آبان ماه سال جاری خبر داد.
متوسط قیمت دلار 25 هزار 723؛ قیمت یورو 30 هزار
متوسط ماهانه قیمت دلار آزاد، سنا و متشکل تغییر کانال داد. خلاف آمار روزانه، آمار ماهانه، عرضه بالای دلار در ماه مرداد را نشان نمی‌دهد، علت این امر شاید روزهای بیشتر تعطیلی بازار متشکل در این ماه بود.
بیت کوین در آینده بهتر است یا طلا؟
در روزی که گذشت بیت کوین و طلا اندک کاهشی داشتند اما توانستند ضررهای گذشته را جبران کنند.
دادوستد بیش از ۸۰ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
در جلسه معاملاتی دیروز شنبه ۲۳ مرداد ماه در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران ۱۵۷ هزار و ۱۰۰ قرارداد معادل ۸۰ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش ۴۸ میلیارد و ۴۰۷ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال معامله شد.
آغاز عملیات بازارگردانی دو نماد فرابورسی
عملیات بازارگردانی شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین و سرمایه‌گذاری و خدمات صندوق بازنشستگی کشوری از فردا در فرابورس ایران به شیوه حراج آغاز می‌شود.
معامله بیش از ۱۵ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا، شرکت تولید نیروی برق نیروگاه شهدای پاکدشت (دماوند) و شرکت تولید نیروی برق منطقه مرکزی نیروگاه شازند از عمده عرضه‌کنندگان برق در بورس انرژی طی روز گذشته بودند.
هیچگونه وقفه‌ای در تولید "شخارک" به وجود نیامده است
آتش سوزی در مخزن گسولین (پنتان) روزانه پتروشیمی خارک، به طور کامل اطفا شده و تمامی واحدهای فرآیندی و تولیدات این مجتمع به طور کامل در سرویس قرار دارد و هیچگونه وقفه‌ای در تولید به وجود نیامده است.
صدور و ابطال آنلاین؛ مزیتی مهم برای صندوق های سرمایه گذاری
از این به بعد صندوق های سرمایه گذاری به درگاه های متنوعی برای فروش دسترسی دارند که این موضوع به عنوان مزیتی مهم برای صندوق های سرمایه گذاری به شمار می رود.
قیمت نفت روند نزولی هفته گذشته را ادامه داد
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر رشد ارزش دلار و نگرانی‌ها نسبت به محدودیت‌های کرونایی جدید در آسیا به خصوص چین، دو درصد سقوط کرد و به روند نزولی هفته گذشته ادامه داد.
رکورد هزینه وام مسکن در تابستان 1400 شکست
هزینه وام مسکن در روز 17 مرداد ماه رکورد خود در تابستان را شکسته و برای نخستین بار در این فصل به کانال 61 هزار تومان وارد شد. این اتفاق سبب شد تا نرخ سود وام مسکن ارتقا یافته و به 20.9 درصد برسد.
رکورد بی سابقه تولید روزانه ۱۳.۲ هزار تنی در گندله‌سازی چادرملو
چادرملو از ثبت رکورد بی سابقه تولید ۱۳ هزار و ۲۴۹ تن گندله در یک روز از ابتدای راه اندازی کارخانه گندله سازی تاکنون خبر داد.
بورس جاماندگی خود را جبران می کند
بازار خودرو، طلا، ارز و املاک و مستغلات خود را با واقعیت اقتصاد تطبیق دادند اما تنها بازاری که هنوز خود را با واقعیت اقتصاد تورمی منطبق نکرده، بازار سهام و بورس است. بنابراین از دیدگاه کارشناسان این بازار، رشد بورس در سال ۱۴۰۰ دور از انتظار نیست.
تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید
معاملات ثانویه صندوق "کهربا" از فردا در بورس کالا
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از شروع معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری اوراق مبتنی بر گواهی سپرده سکه طلای کهربا در نماد معاملاتی «کهربا» از روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ خبر داد.
عرضه اولیه "اخزا ۰۰۱۱" در بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس
شرکت فرابورس ایران اطلاعیه عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی را منتشر کرد.