14:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رسانه ملی

کشاورزی سنتی دستش به خون تنوع زیستی آغشته است
پایگاه خبری راد: تراریخته بودن یک گیاه نمی تواند دلیل بر آسیب رساندن آن به محیط زیست باشد، هیچ محصولی به صورت تراریخته در ایران تولید و روانه بازار نمی‌شود و کشاورزی سنتی دستش به خون تنوع زیستی آغشته است است از جمله مباحث مطرح شده در کارگاه یک روزه ایمنی محصولات تراریخته بود.
انتقاد سازمان نظام مهندسی از رسانه ملی
پایگاه خبری راد: سازمان نظام مهندسی ساختمان، با انتقاد از رویه صدا و سیما در انعکاس یکسویه اخبار مربوط به وزیر راه و شهرسازی و ابلاغیه های اخیر او، خواستار برگزاری نشست با رییس صداوسیما به منظور اطلاع رسانی موضوعات مربوط به نظام مهندسی شد.
بدری: تیمی اقتصادی باید بگوید که مردم با سرمایه‌های خود چکار کنند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سکوت کامل خبری باعث شده مردم و فعالان اقتصادی نقشه راه را ندانند و این سکوت باعث می‌شود که اقدامات موثری در راستای رسیدن به هدف انجام نشود.
رویای آمریکا علیه ایران هرگز تعبیر نمی‌شود/ رصد اطلاعاتی قاچاقچیان ارز در دستور کار قرار دارد
پایگاه خبری راد: نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح روز سه‌شنبه در پنجمین همایش سالانه مدیران سازمان صدا و سیما گفت: رویای آمریکا برای تبدیل کردن توافق هسته‌ای به قلعه‌ای برای محدودسازی فعالیت‌های متعارف هسته‌ای و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران هرگز تعبیر نخواهد شد.
رسانه‌ها چگونه به آسیب‌های اجتماعی بپردازند؟
پایگاه خبری راد: همین که ما این روزها می‌توانیم از واژه «تجاوز» استفاده کنیم شاید بگوییم یک گام جلوتر هستیم؛ چراکه پیش از این، فقط برای این واژه از عنوان‌های «تعرض» و یا «هتاکی» استفاده می‌کردیم؛ البته باید گفت این گام به جلوهای ما خیلی کوچک است، اما همین که جامعه این مساله را به عنوان واقعیت پذیرفته، خوب است.
اظهارات رییس صداوسیما درباره حمایت از کالای ایرانی
پایگاه خبری راد: رییس سازمان صداوسیما با تاکید بر اینکه این رسانه حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: رسانه ملی، رسانه توسعه‌محور و پیشرفت‌مدار است و در خدمت همه نهادها در راستای حمایت از تولید ملی است.
ناگفته‌ها و جزئیاتی از پرونده دکل‌های نفتی گمشده
پایگاه خبری راد: در میان انبوه اخباری که از مفاسد گوناگون اقتصادی در دولت نهم و دهم در سال‌های اخیر منتشر شده است، گم شدن یک دکل نفتی خبری نیست که بشود به راحتی از کنارش عبور کرد. دکلی با هزار تن وزن و کلی تجهیزات طبق اسناد و مدارک با پرداخت۸۷میلیون دلار خریداری شد اما هرگز وارد ایران نشد.
نشست کارگروه «حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی» برگزار شد
پایگاه خبری راد: نخستین نشست کارگروه حمایت از «تبلیغات کالا و خدمات داخلی» با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های فرهنگی، اقتصادی و صنعتی و فعالان صنف تبلیغات به میزبانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
واکنش مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به خبر ممنوع‌التصویری وزیر ارتباطات
پایگاه خبری راد: مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در پاسخ به سوالی مبنی بر خبرهایی که درباره ممنوع‌التصویری وزیر ارتباطات در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، گفت: این چگونه ممنوع‌التصویری است که هر روز روی آنتن رسانه ملی حضور دارد و مردم در جریان آخرین اظهارنظرهای وی قرار می‌گیرند.
تأمین آب شرب اصلی‌ترین اولویت کاری دولت در سال ۹۷ است
پایگاه خبری راد: جلسه شورای عالی آب ظهر امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
خبر "فیلتر شدن تلگرام تا ۲۰ روز دیگر" صحت ندارد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که خبر فیلتر شدن تلگرام تا ۲۰ روز دیگر صحت ندارد و بیان "فیلتر تلگرام از سوی یکی از نمایندگان مجلس آن هم ظرف ۲۰ روز آینده" تعجب‌برانگیز است.
تلنگری به همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی!
پایگاه خبری راد: ضعف امنیتی که در یکی از پیام‌رسان‌های بومی آشکار شد، تلنگری است به تمامی پیام‌رسان‌ها تا موارد مشابه را در مورد امکانات خود بررسی کنند و آنها را ارتقاء دهند تا اگر صحبت از فیلترینگ تلگرام جدی شد، جایگزین داخلی برای آن وجود داشته باشد.
اشتغال‌زایی زمینه‌ساز ماندگاری جوانان در روستاها می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس مجلس شورای اسلامی فعال شدن اقتصاد روستایی را از جمله عوامل اثرگذار در کاهش مهاجرت روستانشینان به شهرها دانست.
حمایت از کالای ایرانی با بسترسازی فرهنگی محقق می شود
پایگاه خبری راد: رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: حمایت از کالای ایرانی با بسترسازی فرهنگی محقق می شود، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و رسانه ملی نقش بسیار موثری در تحقق این فرهنگ سازی دارند.