21:58 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

راهسازی

جامعه مهندسی مقوله زمین لغزش را در طراحی پروژه‌ها لحاظ کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان این که متاسفانه در مرحله طراحی توجه چندانی به مقولات مهمی مثل زمین لغزش نمی‌شود، از جامعه مهندسی خواست با لحاظ این مسایل در مطالعات اولیه و طراحی ها از بروز مشکل در فاز اجرا و بهره‌برداری طرح ها پیشگیری کنند.
تکذیب ادعای قاچاق ٥٣٦٣ دستگاه خودروی لوکس
پایگاه خبری راد: گمرک ایران ادعاهای امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس را در خصوص قاچاق تکذیب کرد.
چرا وزارت نفت قیر رایگان نمی‌دهد؟
پایگاه خبری راد: توسعه راه‌های روستایی به عنوان یکی از اصلی‌ترین راهسازی وزارت راه و شهرسازی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به شکلی قابل توجه پیگیری شده اما برای تکمیل طرح‌های در دست احداث نیاز به پیگیری و حمایت جدی دارد و یکی از پایه‌های این حمایت وزارت نفت به شمار می‌رود که در ارائه قیر رایگان چندان همکاری نمی‌کند.
شرط تفکیک مشاغل دائم از موقت
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران می‌گوید اگر آیین‌نامه تبصره ۱ و ۲ ماده ۷ قانون کار نوشته شود بسیاری از مشاغل موقت به دائم تبدیل و تکلیف قراردادهای کار روشن می‌شود.
رویه های بتنی باید جایگزین قیر در راههای کشور شود
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با توجه به عمر مفید 30 تا 50 ساله رویه های بتنی، خواستار استفاده بیشتر از این رویه ها در روکش راه های کشور شد.
تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه جدید به راهسازان
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای همراهی با پیمانکاران به کار بسته، از تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه جدید به پیمانکاران راهساز خبر داد.
توافقات جدید سیمانی به جایی نمی رسد
به گزارش پایگاه خبری راد: بعد از دو سال تمدید قرارداد خرید سیمان توسط وزارت راه و شهرسازی برای استفاده در پروژه‌های عمرانی و جاده‌ای جهت کمک به تولید سیمان در داخل، دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به عملکرد ضعیف در این زمینه، گفت: این تفاهم‌نامه تاثیری در تولید و خرید سیمان نداشته است.
۲۰ درصد اعتبارات عمرانی کشور در راه‌های شمال هزینه شد
پایگاه خبری راد- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰درصد اعتبارات عمرانی کشور در راه‌های شمال هزینه شد
وزیر تعاون خبر داد: تعیین سرپرست برای آذراب
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای آذراب سرپرست تعیین شده و با تشکیل مجمع عمومی در ۱۵ مهرماه مدیرعامل مشخص خواهد شد.
صفحه قبل | صفحه بعد