21:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا

عدم تحقق وعده‌های علی‌بابا بعلت جنگ تجاری چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: شرکت علی‌بابا که پیشتر وعده اشتغالزایی و توسعه فعالیت در ایالات متحده را داده بود، حالا اعلام کرده است که تحت‌تاثیر شرایط جدید و جنگ تجاری میان چین و آمریکا، دیگر وعده‌های قبلی قابل اجرا نخواهند بود.
معافیت برخی محصولات اپل از قانون افزایش تعرفه واردات چین به آمریکا
پایگاه خبری راد: گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که برخی از محصولات اپل مشمول قانون افزایش تعرفه واردات چین به آمریکا نخواهند شد.
ترامپ به اپل پیشنهاد داد
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ در پاسخ به هشدار اپل درباره سر به فلک کشیدن قیمت محصولاتش تحت‌تاثیر قانون افزایش تعرفه‌های وارداتی از چین، گفت که این شرکت باید کارخانه‌های خود را از چین به خاک آمریکا منتقل کند.
قیمت‌ها سر به فلک خواهند کشید!
پایگاه خبری راد: اپل رسما به دولت آمریکا هشدار داده است که بخاطر اعمال قانون افزایش تعرفه‌های واردات از چین، قیمت نهایی محصولات اپل به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.
کاربران تکنولوژی بزرگترین قربانی جنگ تجاری آمریکا و چین
پایگاه خبری راد: اپل با انتشار گزارشی رسمی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده آمریکا (SEC)درباره تبعات منفی ناشی از جنگ تجاری میان آمریکا و چین هشدار داد و ابراز نگرانی کرد.
پروژه اینترنت پهن باند ام تی ان در ایران متوقف می‌شود
پایگاه خبری راد: بلومبرگ مدعی شده که پروژه ۷۵۰ میلیون دلاری ام تی ان برای توسعه ارتباطات فیبرنوری با پهنای باند بالا تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران متوقف شده است.
محصولات تکنولوژی آمریکایی قربانی جنگ تجاری چین و آمریکا می‌شوند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران بر این باورند که قانون افزایش تعرفه واردات محصولات چینی به آمریکا می‌تواند بر روی ساعت و گجت‌های هوشمند همچون اپل واچ تاثیرات منفی زیادی بگذارد.
از جریمه گوگل تا انتقاد شدید ترامپ از اروپا
پایگاه خبری راد: پس از آنکه اتحادیه اروپا شرکت آمریکایی گوگل را به علت انحصارطلبی تجاری ۵ میلیارد دلار جریمه کرد، حالا ترامپ علاوه بر انتقاد شدید این اقدام، آن را حربه اروپایی‌ها برای مقابله با آمریکا می‌داند.
واکنش اروپا به تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه واردات خودروهای اروپایی
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات ارشد کمیسیون اتحادیه اروپا در واکنش به تهدید ترامپ برای افزایش ۲۰ درصدی تعرفه های گمرکی خودروهای اروپایی، اظهار کرد اروپا نیز به طور قطع به تهدیدات آمریکا پاسخ خواهد داد.
ترامپ اروپا را به افزایش ۲۰ درصدی تعرفه واردات خودرو تهدید کرد
پایگاه خبری راد: به دنبال اقدام تلافی جویانه اتحادیه اروپا برای افزایش تعرفه واردات تعداد زیادی از محصولات آمریکایی، دونالد ترامپ اروپا را به افزایش تعرفه ۲۰ درصدی واردات خودرو به این کشور تهدید کرده است.
وعده ترامپ به اپل درباره آیفون‌های چینی
پایگاه خبری راد: ترامپ به مدیر عامل اپل وعده داده است که قانون افزایش تعرفه واردات از چین شامل محصولات اپل نمی‌شود.
چین تعرفه واردات اتومبیل را کاهش می دهد
پایگاه خبری راد: کشور چین در جدیدترین اقدام خود، تعرفه واردات اتومبیل را از 25 درصد به چیزی حدود 15 درصد کاهش خواهد داد و همچنین مالیات برخی از قطعات هم به 6 درصد کاهش پیدا می‌کند.
ایرباس و پژو فرانسه منتظر رویکرد مستقل اروپا در قبال برجام هستند
پایگاه خبری راد: برخی از برجسته‌ترین شرکت‌های اروپایی از جمله پژو- سیتروئن، ایرباس و زیمنس که با ایران قراردادهای کلانی داشتند، نسبت به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای برجام واکنش نشان دادند.
صفحه قبل | صفحه بعد