16:56 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دومین بار

دانمارک دو کارمند هواوی را اخراج کرد
پایگاه خبری راد: مقامات پلیس دانمارک اعلام کردند که دو نفر از کارمندان شرکت چینی هواوی را به علت نقض قوانین مربوط به اقامت و ویزای کار در این کشور اخراج کرد.
آمریکا به تله نفتی خود افتاد
پایگاه خبری راد: رونق نفت شیل، عرضه نفت را فراوان کرده و مانع رشد قیمت ها شده و وابستگی آمریکا برای واردات انرژی را کاهش داده است اما این کشور با مشکل دیگری روبروست.
بازگشت هما به علت شرایط نامساعد جوی
پایگاه خبری راد: مدیر فرودگاه خرم آباد از باطل شدن پرواز تهران - خرم‌آباد خبر داد.
اوضاع رشد اقتصاد جهانی وخیم‌تر می‌شود!
پایگه خبری راد: نرخ رشد اقتصاد جهانی کاهش یافته است و آمارها حاکی از وخیم‌تر شدن وضعیت فعلی است.
فروش نفت ۵۲ دلاری در سومین عرضه بورسی
پایگاه خبری راد: نفت خام سبک ایران یک بار دیگر برای عرضه در رینگ بین الملل بورس انرژی آماده شد. قرار است اول بهمن ماه یک میلیون بشکه نفت به قیمت پایه ۵۲.۴۲ دلار به صورت ارزی یا ریالی به فروش برسد.
هواوی برای حفظ آبروی خود، کارمندش را اخراج کرد
پایگاه خبری راد: پس از انتشار خبر دستگیری یکی از کارمندان هواوی به اتهام جاسوسی توسط مقامات امنیتی لهستان، حالا هواوی اعلام کرده است که وی را به علت افزایش بی‌اعتمادی کشورهای مختلف به این شرکت اخراج کرده است.
شایعات را باور نکنید
پایگاه خبری راد: پس از اختلاس و فرار مدیرعامل وقت بانک ملی در سال ۱۳۹۰، بازار شایعه‌پراکنی اختلاس فرار مسئولان بانکی کشور داغ شده و چند روز پیش برای دومین بار شایعاتی بی‌اساس در مورد یکی از بانک‌های خصوصی کشور مطرح شد.
فروش ریالی نفت در بورس با سیاست صادراتی دولت متناقض است
پایگاه خبری راد: عضو جامعه حسابداران رسمی ایران درباره احتمال فروش نفت در بورس به صورت ریالی، گفت: این موضوع با سیاست‌های دولت مبنی بر جلوگیری از خروج سرمایه از کشور متناقض است، دولت باید سیاست واحدی را درباره خروج ارز از کشور در پیش گیرد. اگر ارز حاصل از نفت می‌تواند به کشور بازنگردد ارز ناشی از صادرات دیگر کالاها هم در این مورد صدق می‌کند.
 کنگره سیستم‌های کلان مقیاس محاسباتی سال 98 در ایران
پایگاه خبری راد: کنگره بین‌المللی "سیستم‌های کلان مقیاس محاسباتی و تحلیل کلان داده" برای دومین بار در ایران برگزار می‌شود.
سقوط آزاد ثروت ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: به دنبال ریزش سنگین بازارهای بورس در سراسر جهان، ثروتمندان جهان بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده اند.
عرضه نفت خام در بورس به صورت ریالی
پایگاه خبری راد: در حالی که دو بار نفت خام سبک در بورس به صورت ارزی - ریالی عرضه شده است، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار گفت در حال انجام مذاکراتی هستیم که نفت به صورت کاملا ریالی در بورس عرضه شود.
آخرین دقایق تا پایان مهلت واریز پیش‌پرداخت خرید نفت در بورس
پایگاه خبری راد: در حالی که برای دومین بار قرار است نفت خام سبک در بورس عرضه شود، کمتر از ۱۵ دقیقه دیگر فرصت باقی است تا متقاضیان، به حساب سمات ۱۰ درصد از مبلغ تقاضای خرید نفت را واریز کنند.
دغدغه‌های عرضه نفت در بورس
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار سرمایه گفت: ابتدا باید از سرانجام معاملات قبلی نفت خام با خبر شد و بعد در مورد معاملات جدید اظهار نظر کرد. اینکه گفته شود خریداران نفت از بورس به کشورهای خاصی نمی‌توانند نفت خام صادر کنند درست نیست.
کاهش قیمت بانکی‌ها و خودرویی‌ها در معاملات امروز بورس
پایگاه خبری راد: امروز فعالان بازار سهام شاهد افت قیمت‌ها در گروه خودرو، بانک و تعداد زیادی از گروه‌های پتروشیمی بودند.
"زاغه" لرستان دو بار لرزید
پایگاه خبری راد: زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر زاغه را لرزاند.