06:49 | يكشنبه 29 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دود

 تحول در خودروسازی شدنی است
نماد برتر- سخنگوی دولت گفت: اقدامات صورت گرفته در ۲۰۰ روز اول دولت سیزدهم به خوبی نشان می‌دهد ‎تحول در خودروسازی با مدیریت جهادی کاملا شدنی است.
بررسی روند فروش در«قثابت»
نماد برتر- گزارش فروش اسفند ماه شرکت کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان منتشر شده که در ادامه فروش ماهانه و تجمعی به صورت نمودار افشا شده است.
پتانسیل‌های طلایی بورس برای رشد شرکت‌های دانش بنیان
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به نقش بازار سرمایه در تحقق شعار سال ۱۴۰۱، گفت: رشد اقتصادی بدون دخالت دولت برای برطرف کردن موانع رشد در بسیاری از کشورهای درحال توسعه ممکن نیست.
وضعیت بازار "چفیبر" قرمز شد
نماد برتر- چفبیر" برای نجات خود از این مخمصه باید راه چاره‌ای بیندیشد تا بیش از این سهامداران ضرر سنگینی را متحمل نشوند.
مخالفت آمریکا با حذف نام سپاه پاسداران از لیست FTO
نماد برتر- آمریکا با حذف نام سپاه پاسداران از لیست FTO مخالفت کرد.
رشد مجدد نرخ سنگ آهن و ورود به کانال ۱۵۰ دلار
نماد برتر- شاخص جهانی نرخ سنگ آهن ۶۲ درصد همزمان با بهبود وضع تقاضا، افزایشی شده و در آخرین ارزیابی‌ها با رشد ۱ دلاری ۱۵۰،۵۹ دلار قیمت خورده است.
آیا ایران در نبود روسیه، نقش حیاتی ایفا می کند
با برسی سهم صادرات روسیه در دنیا و اختلال در این صادرات که سبب جهش قیمت‌ها در جهان شد کشور‌های واردکننده نیز در دو بعد تصمیم گرفتند تا این خلا را جبران نمایند هم بصورت فوری و هم بصورت اینده نگر.
گام مهم در افزایش تولید روغن پایه ایرانول برای سال ۱۴۰۱
نماد برتر- سرپرست شرکت نفت ایرانول از سرعت گیری نصب تجهیزات پروژه موم گیری پالایشگاه روغن سازی ایرانول در تهران خبر داد.
ایستگاه پایانی
نوسان‌گیرانی که پس از سیزده بدر مجددا به بازار خواهند آمد تا آن زمان بیکار نخواهند نشست و منتظر نقطه‌ای برای ورود در هفته ابتدایی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۱ هستند.
از اقدامات انجام شده در ۱۴۰۰ تا برنامه‌های پیش‌روی مرکز مبارزه با پولشویی در ۱۴۰۱
نماد برتر- رئیس مرکز مبارزه با پولشویی سازمان بورس اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ و همچین برنامه‌های آتی این مدیریت در سال پیش‌رو را تشریح کرد.
ارائه قراردادهای اختیارمعامله بر مبنای واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران
نماد برتر- برای نخستین بار قراردادهای اختیارمعامله بر مبنای واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق‌ بهادار تهران به فعالان بازار ارائه خواهد شد. دارایکم و پالایش اولین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس تهران هستند که قراردادهای اختیارمعامله بر روی آن طراحی می‌شوند.
"فزرین" پروانه اکتشاف معدن گرفت
نماد برتر- شرکت زرین معدن آسیا از دریافت یک فقره پروانه اکتشاف خبر داد.
رکورد شکنی در بازارهای جهانی فولاد
نماد برتر- گزارش عملکرد بازارهای جهانی فولاد در هفته گذشته منتشر شد.
افزایش 2 میلیاردی سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
نماد برتر- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک به تشریح دلایل افزایش سقف ضمانت در این صندوق از سه به پنج میلیارد تومان پرداخت و گفت: حتی این اعداد و ارقام نیز پاسخگوی پروژه‌ها و طرح‌ها نیست، اما همواره نیاز واحدهای صنعتی باید در کنار کفایت سرمایه صندوق تفسیر شود.
اقدامات مدیریت نظارت برنهادهای مالی در سال ۱۴۰۰
بازبینی در فرایندهای تایید صلاحیت حرفه‌ای و کوتاه کردن زمان بررسی و اعلام نتایج تایید صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت مدیریت در نهادهای مالی از جمله اقدامات اصلاحی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و مادر(هلدینگ) مدیریت نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است.