00:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دهنوی

هشت مصوبه مهم هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار
نماد برتر- در جلسه امروز، جمعه هفدهم بهمن ماه ۹۹، هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور روان سازی و تعدیل معاملات در بازار سرمایه، هشت بند را به تصویب رساند.
مصوبه شورای عالی بورس برای بازارگردانی سهام عدالت / رئیس سازمان عزادار شد
نماد برتر- رئیس سازمان بورس که عزادار عمو شده از تصویب شورای عالی برای تاسیس صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت خبر داد .
شاخص بورس، ملاک تصمیم گیری نیست
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه از طریق خصوصی‌سازی، مالیات و اوراق سعی کردیم تا نیازی به تامین مالی از طریق بانک مرکزی نداشته باشیم، گفت: هیچ برداشتی از منابع بانک مرکزی برای تامین بودجه نداشته‌ایم.
۶ انتظار کارگزار بورس از رئیس جدید سازمان برای ارتقای جایگاه بازار
نماد برتر- عضو هیات مدیره کانون کارگزاران بورس با اشاره به اهمیت و جایگاه بازار سرمایه با بیش از ۵۰ میلیون سهامدار، ۶ انتظار از رئیس جدید سازمان بورس برای ارتقای جایگاه بازار مطرح کرد.
حمایت رییس جدید سازمان از دو بورس کالایی و ارتباط با بازار سهام + مثال
نماد برتر- عضو هیات مدیره بورس انرژی با اشاره به حمایت های رییس جدید سازمان در مسئولیت قبلی از بورس های کالایی اظهار امیدواری کرد این دیدگاه مثبت سبب پیشرفت بیشتر دو بورس و ارتباط با بازار سهام باشد.
دخالت های غیر حرفه ای، مانع تعادل بورس شد
نماد برتر- فرهاد دژپسند: هیچ گاه دولت پشت بازار را خالی نمی کند و همه نگاه ها حمایتی است اما در هیچ جای دنیا هیچ تضمینی برای سود مستمر در بازار سرمایه وجود ندارد.
سه دلیل مهم انتخاب دهقان به عنوان گزینه مناسب ریاست سازمان بورس
نماد برتر- عضو هیات مدیره کانون کارگزاران بورس سه دلیل مهم انتخاب دهقان دهنوی گزینه مناسب برای ریاست سازمان بورس را اعلام کرد.
سایه دخالت‌های سیاسی از سر بورس برداشته می‌شود؟
نماد برتر- طی چند ماه گذشته ترازوی تاثیرگذاری دخالت‌های سیاسی خارج از بازار سرمایه بیشتر از عوامل اقتصادی درونی روی این بازار تاثیر گذاشت و ماجرا تا جایی پیش رفت که قالیباف اصل رفتن را بر ماندن ترجیح داده و وزیر اقتصاد نیز از به کارگیری تلاش‌هایی برای کم کردن این دخالت‌ها خبر داد.
لزوم نوسان شاخص در محدوده مشخص برای ایجاد کف حمایتی مناسب صعود
نماد برتر- بازار درحالی به دلیل کمبود نقدینگی، قدرت لازم برای شروع روندی مثبت را ندارد که بهتر است شاخص‌ برای مدتی در محدوده مشخص نوسان کند تا با ایجاد کف حمایتی مناسب، آمادگی لازم برای صعود را کسب کند.
انتظار کاهش سایه عوامل غیر اقتصادی از بورس/ لزوم مشارکت فعالان
نماد برتر- رئیس جدید سازمان بورس با اشاره به روشن شدن عوامل موثر در نوسان های بازار و انتظار کاهش سایه عوامل غیر اقتصادی از فعالان دعوت به مشارکت کرد تا همه موارد در بستر تعامل پیش برود.
مطالبات سهامداران و نهادهای مالی از رییس سازمان بورس درباره تخلفات
نماد برتر-جمعی از سهامداران، نهادهای مالی و سرمایه گذاری خواستار تغییر و اصلاح تخلفات در بازار سرمایه از رئیس سازمان بورس شدند .
کمک های بی دریغ دکتر دهقان برای حفظ صیانت از سهامداران قابل تامل است
نماد برتر- فارغ از تجربه و تحصیلاتی که دکتر دهقان دهنوی دارند باید گفت کمک های بی دریغ ایشان در زمینه انتقال منابع از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار کاملا بازار سرمایه را از شرایط سختی نجات داد.
حمایت از قالیباف اصل و رئیس جدید سازمان بورس + درخواست از دولت و مجلس
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با دفاع از عملکرد ۱۱ ماهه قالیباف اصل و حمایت از پنجمین رئیس سازمان بورس، خواهان تقویت دولت و مجلس و ارکان بازارسرمایه از دهقان دهنوی شد.
امکان بعید واگذاری مفت دولت و نگاه متفاوت رییس جدید/ ظرفیت ۲ میلیونی شاخص
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بیان اینکه بعید است دولت روحانی همه چیز را مفت واگذار کند، گفت: با امکان تزریق پول و دید عملگرا و متفاوت رییس جدید، شاخص تا پایان دولت ظرفیت ۲ میلیونی شدن را دارد.
معاون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس شد
نماد برتر- سکانداری سازمان بورس و اوراق بهادار، به محمدعلی دهقان دهنوی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی رسید.