23:47 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دریافت وام

مشتری آپارتمان‌های قدیمی افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: در شرایطی که جهش بیش از ۲۰۰ درصدی قیمت مسکن طی دو سال گذشته به کاهش شدید قدرت خرید متقاضیان واقعی منجر شده، مصوبه اخیر مبنی بر ارایه تسهیلات به واحدهای ۲۵ ساله می‌تواند بخشی از تقاضا را به سمت این نوع آپارتمان‌ها سوق دهد.
وام مسکن ارزان‌تر شد
پایگاه خبری راد: قیمت اوراق تسهیلات مسکن در ماه قبل بیش از 44 هزار تومان قیمت داشت اما در روزهای اخیر نوسان چندانی نداشته و حدود قیمت آن ۴۲ هزار تومان است که زوج‌های تهرانی برای دریافت وام ۱۲۰ میلیون تومانی مسکن و جعاله باید حدود ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان هزینه کنند.
وام مسکن همچنان کم‌تقاضا ماند
پایگاه خبری راد: رشد قیمت‌های مسکن از سال گذشته سبب شده رکود در این بازار ادامه‌دار شود و نتیجه این رکود در قیمت اوراق تسهیلات مسکن هم قابل مشاهده است، چراکه در این مدت تقاضا برای خرید این اوراق نیز کاهش یافته است.
هزینه وام مسکن چقدر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: قیمت هر برگ از تسهیلات مسکن در حال حاضر حدود 50 هزار تومان معامله می‌شود، با این حساب زوج‌ها با توجه به این‌که در کجای ایران زندگی می‌کنند و چقدر وام مسکن به آن‌ها تعلق می‌گیرد، از 6 میلیون تا 10 میلیون باید هزینه وام کنند. علاوه بر این در صورت اخذ وام جعاله باید 2 میلیون تومان نیز بابت هزینه این وام بپردازند.
جزئیات تخصیص وام ۲.۵ میلیون تومانی به خودروها
پایگاه خبری راد: یکی از سیاست‌های دولت طی سال‌های گذشته دوگانه سوز کردن خودروها بوده که برای این مهم نیز اقدامات متعددی انجام شد. اخیرا مدیر سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی به متقاضیان خبر داد.
تسهیلات رفاقتی، شرمندگی ضوابطی!
پایگاه خبری راد: یک کارمند ساده است و حالا بعد از این همه سال کار و زحمت صادقانه و با افتخار این‌که لقمه‌ای نان حرام سر سفره خانواده‌اش نبرده، می‌خواهد آخرین آرزویش را برآورده کند.
آخرین نرخ خرید وام مسکن
پایگاه خبری راد: قمیت اوراق تسهیلات مسکن در این هفته نسبت به هفته‌های گذشته چندان فرقی نکرده است؛ به طوری که هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن حدود ۵۰ هزار تومان معامله شد.
سقوط قدرت وام مسکن
پایگاه خبری راد: قدرت خرید وام اوراق مسکن به سطح سال ۹۲ سقوط کرد. این تسهیلات در تهران با «قیمت میانگین» کفاف ۵ مترمربع را می‌دهد.
هزینه وام مسکن ۱۲ میلیون شد
پایگاه خبری راد: قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن حدود ۵۰ هزار تومان است؛ به طوری که هزینه وام مسکن به علاوه هزینه وام جعاله برای زوج های تهرانی ۱۲ میلیون تومان می‌شود.
شرایط دریافت وام ۳۰ میلیونی ازدواج اعلام شد
پایگاه خبری راد: زوج‌هایی که از فروردین ۱۳۹۶ عقد کرده اما تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند می‌توانند برای وام ۳۰ میلیونی به ازای هر نفر در سال جاری اقدام کنند.
۱۳ میلیون هزینه وام مسکن زوج‌های تهرانی
پایگاه خبری راد: قیمت اوراق تسهیلات مسکن در این روزها حدود ۵۴ هزار تومان است که زوج‌های تهرانی برای گرفتن وام مسکن ۱۰۰ میلیونی و وام جعاله ۲۰ میلیون تومانی، در مجموع باید ۲۴۰ برگ اوراق بخرند و حدود ۱۲ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان هزینه کنند.
هیاهویی که ۳۵ سال است نخوابیده
پایگاه خبری راد: قانون بانکداری بدون ربا در شهریورماه سال ۱۳۶۲ تصویب و اجرای آن از ابتدای فروردین سال ۱۳۶۳ آغاز شد که محور اصلی آن حذف ربا بود از این‌رو حداقل سود تضمین شده و کارمزد ثابت، جای نرخ بهره را گرفت و سپرده‌های قرض‌الحسنه و عقود متعدد اسلامی در نظام بانکی پدید آمد.
هزینه وام مسکن روی خط ثابت
پایگاه خبری راد: قیمت اوراق تسهیلات مسکن در هفته اخیر نوسان چندانی نداشته و این اوراق به‌طور متوسط ۵۴ هزار تومان معامله می‌شود. زوج ها با توجه به این‌که در کدام شهر یا روستا ساکن هستند و باید برای گرفتن وام مسکن از طریق اوراق تسه بانک مسکن، ۶.۵ تا ۸.۵ میلیون تومان صرف خرید اوراق کنند که هزینه وام جعاله نیز می‌تواند به این مبلغ اضافه شود.
نحوه دریافت وام ازدواج تسهیل می‌شود
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که با مصوبه مجلس در مورد وام ازدواج نحوه دریافت وام ازدواج تسهیل می‌شود.
هزینه وام مسکن از ۹ تا ۱۳ میلیون
پایگاه خبری راد: قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در این روزها حدود ۵۴ هزار تومان است که با این حساب، هزینه وام مسکن همراه با جعاله برای زوج‌ها با توجه به اینکه در کجای ایران ساکن هستند از ۹ تا ۱۳ میلیون تومان متغیر می‌شود.