09:47 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دانش آموزی

گزارش تخلف شهریه 65 مدرسه غیردولتی/ شهریه 100 میلیونی در مدارس خاص صحت ندارد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش جزئیات راه اندازی سامانه های مدارس غیردولتی را اعلام کرد و گفت: شهریه در دو قالب ثابت و فوق برنامه دریافت می‌شود. فوق برنامه از جمله فعالیت‌های تابستانی مدارس غیردولتی کاملا اختیاری هستند.
دستور آقای وزیر برای تشکیل کارگروه ویژه تحصیل اتباع افغان
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه مشکلات تحصیل اتباع صرفا آموزشی نیست گفت: درخواست ما از خیران و انجمن‌های مردم نهاد داخلی و بین‌المللی این است که در این زمینه به ما کمک کنند تا مسائل غیرآموزشی افغانستانی‌ها را حل کنیم.
ناگفته‌های رئیس و معاون سازمان پزشکی قانونی
پایگاه خبری راد: سازمان پزشکی قانونی سال‌های بسیار پرکاری را در ایران تجربه می‌کند. پرونده‌های قضایی روز به روز در حال افزایش است و همزمان پزشکی قانونی نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین دستیارهای حقوقی در نظام‌های قضایی، خدمات زیادی برای روشن شدن حقیقت ارائه می‌دهد.
چرایی خروج «سختی کار» و «حق عائله‌مندی مجردها» از فیش‌های حقوقی فرهنگیان
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال کمتر از ۱۰۰هزار کمبود نیرو داریم. بخشنامه‌ای برای ساماندهی طراحی و اولویت را تامین معلم در کلاس قراردادیم. استفاده از حق التدریس، سربازمعلم، خرید خدمات و... را برای جبران این کمبود مدنظر داریم.
فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزی/ آغاز فعالیت پایگاه‌ها از تیر
پایگاه خبری راد: امسال قرار است ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی تحت نظر آموزش و پرورش با شعار "هر دانش‌آموز، یک مهارت و حمایت از کالای ایرانی" از ابتدای تیرماه پذیرای دانش‌آموزان در تعطیلات سه ماهه پیش رو باشند.
ایجاد تیم‌های فوریت‌های اجتماعی در دستور کار
پایگاه خبری راد: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات در حال انجام به‌منظور پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی در جمعیت دانش‌آموزی، گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد تیم‌های مداخله در درمان و فوریت‌های اجتماعی را نیز در دست انجام داریم.
راه اندازی تلگرام کودکان تا فروردین ۹۷
پایگاه خبری راد: عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به سازوکارهای عملیاتی اپراتورهای اینترنت کودکان گفت: به دنبال این هستیم تا در فروردین‌ سال آینده (۱۳۹۷) تلگرام کودکان را هم راه‌اندازی کنیم.
تجدید نظر در دستورالعمل اردوهای دانش‌آموزی/افزایش نرخ گازوئیل تورم نمی‌آورد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: پس از تصادف تلخ دانش‌آموزان هرمزگانی این سازمان تصمیم گرفته دستورالعمل اردوهای دانش آموزی را تغییر دهد.
پپام تسلیت ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پی سانحه اتوبوس راهیان نور دانش آموزی
پایگاه خبری راد: ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پی جان باختن چهار تن از زائران راهیان نور دانش آموزی پیام تسلیتی صادر کرد.
دستان لرزان سرمایه‌گذار زیر سایه انواع ریسک‌ها
پایگاه خبری راد: OECD علی‌رغم پیش‌بینی‌ها ریسک سرمایه‌گذاری در ایران را همچنان عدد ٦ می‌داند و این موضوع در ورود سرمایه‌گذار به ایران تاثیر منفی دارد.
صفحه قبل | صفحه بعد