16:55 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دانشگاه صنعتی شریف

چاره‌ای جز شیرین‌کردن آب دریا نداریم
پایگاه خبری راد: معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با وضعیت کنونی خشکسالی و تغییر اقلیم موجود، چاره‌ای جز رفتن به سمت تامین آب شیرین از محل آب دریا نخواهیم داشت.
آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشور
پایگاه خبری راد: آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشورهمراه اول با دو سالن اختصاصی و حضور در فضای باز، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی شرکت می‌کند.
خطر گسترش کانون گرد و غبار در حاشیه دریاچه ارومیه + فیلم
پایگاه خبری راد: طرح‌ تثبیت کانون‌های گرد و غبار در حاشیه دریاچه ارومیه و طرح تصفیه فاضلاب‌های شهری و انتقال پساب آن به دریاچه ارومیه، از آن دست پروژه‌هایی است که از ابتدای شروع کار ستاد احیای دریاچه ارومیه در اولویت قرار گرفته و گرچه تاکنون در اجرای این برنامه‌های مصوب، موفقیت‌هایی حاصل شده، اما هنوز ستاد به دلیل نبود اعتبارات کافی نتوانسته است به وعده‌های خود به‌طور کامل عمل کند.
به اینترنت کودکان چه گذشته است؟
پایگاه خبری راد: ایجاد کردن فضای اینترنتی مناسب مختص به کودکان با توجه به حساسیت حضور آن‌ها در این فضا و استفاده از ابزارهای تکنولوژی اهمیت زیادی دارد و اقدامات انجام‌شده در این باره حتی مورد توجه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی هم قرار گرفته است.
قرار گرفتن ایران در میان ۶ کشور تولیدکننده پرینترهای سه‌بعدی صنعتی
پایگاه خبری راد: پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس با طراحی و ساخت پرینترهای سه‌بعدی صنعتی، ایران را در میان شش کشور دارنده دانش فنی این محصول قرار دادند.
باید از فرصت و توان قطعه سازی کشور بهره برد
پایگاه خبری راد: صنعت خودرو و قطعه سازی کشور باید از موقعیت بوجود آمده استفاده کرده و از وابستگی شرکتهای چینی نجات پیدا کنند و به جای تکیه بر چینی ها و بدست آوردن بازاری برای تامین نیاز داخل ، به قطعه سازان داخلی فرصت و امکان دهند تا نیاز خودروسازان را تامین کنند.
#فرزندت کجاست؟
پایگاه خبری راد: چندی است کمپینی تحت عنوان «فرزندت کجاست» در شبکه‌های مجازی راه‌اندازی شده و با توجه به اقبال غافل‌گیرکننده افکار عمومی به این حرکت اجتماعی، برخی مسئولان و مدیران ارشد کشوری نیز در آن مشارکت کردند تا در باره وضعیت زندگی فرزندان خود به مردم توضیح دهند. رضا اردکانیان، وزیر نیرو نیز به این کمپین پیوسته و به صورت شفاف و صریح درباره زندگی خود و فرزندانش و سؤال این کمپین سخن گفته است.
نیازی به شکست تحریم‌ها نداریم/هیچ نگرانی برای تولید بنزین وجود ندارد
پایگاه خبری راد: ‌مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس با تأکید بر اینکه در تأمین بنزین مشکلی نداریم و حتی می‌توانیم افزایش ظرفیت هم داشته باشیم، تصریح کرد: ما در تولید بنزین مصمم هستیم و حتی منابع داخلی برای تأمین لوازم‌یدکی را نیز شناسایی کرده‌ایم، خوراک ارسال فرآورده هم از خودمان است به همین دلیل برای این پالایشگاه نیازی به شکست تحریم‌ها نداریم.
پایان کار نخستین باشگاه کارآفرینان نوجوانان در مشهد
پایگاه خبری راد: نخستین باشگاه کارآفرینان نوجوانان ویژه دانش‌آموزان در خراسان رضوی روز پنجشنبه یازدهم مرداد به کار خود پایان داد.
طرح بسته‌های امنیت غذایی جواب می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: یک استاد دانشگاه با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصادی که پیش روی ما قرار دارد انتهایی متصور نیست، ذخیره سازی مواد غذایی را برای چنین شرایطی ناکارآمد توصیف کرد.
آغاز ثبت‌نام ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور
پایگاه خبری راد: ثبت نام در ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه از امروز، اول مرداد ماه آغاز شده و تا 31مردادماه ادامه خواهد داشت.
ثبت‌نام در مسابقه کدنویسی مبهم آغاز شد
پایگاه خبری راد: ثبت نام در مسابقه کد نویسی مبهم (Spaghetti contest) از سوی دانشگاه شریف آغاز شد.
چه کسی مسئول تامین آب پایتخت خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: تغییر ناگهانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نخستین روزهای تابستان از دو جنبه شگفتی‌آور بود؛ نخست این‌که مدیر یکی از حساس‌ترین پست‌های پایتخت در آستانه روزهای گرم سال و اوج مصرف آب کنار گذاشته شد و عجیب‌تر این‌که برای پرکردن این جای خالی، مدیر شرکت آب منطقه‌ای که مسئول تامین آب پایتخت است انتخاب شد تا آن شرکت نیز در آستانه تابستان بدون مدیر بماند.
متقاضیان اعزام به آلمان آموزش مهارتی می‌بینند
پایگاه خبری راد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران و دانشگاه علوم کاربردی آلمان، در زمینه آموزش نیروی کار مورد نیاز آلمان و برگزاری دوره‌های آموزش زبان آلمانی برای متقاضیان اعزام به این کشور به توافق رسیدند.
برگزاری اولین همایش ملی ساخت داخل در تیرماه امسال
پایگاه خبری راد: اولین همایش ملی ساخت داخل با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی فضای ساخت داخل در کشور و حمایت از تولید ملی، تیر ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.