03:54 | شنبه 7 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دادستان کل کشور

توییتر رفع فیلتر نمی‌شود
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی می‌گوید درخواست وزیر ارتباطات مبنی بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه غیرقانونی است.
آماری از میزان فعالیت کاربران در تلگرام
پایگاه خبری راد: معاون قضایی دادستان کل کشور آماری از میزان فعالیت کاربران در تلگرام ارائه کرد.
رفع فیلتر توییتر؛ آری یا خیر؟
پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی توییتر که از سال ۱۳۸۸فیلتر شد، به کرات برای رفع فیلتر شدن یا نشدن، مورد بحث رسانه‌ها و بعضا مسوولان قرار گرفته و حتی از وزیر ارتباطات تا دبیر شورای عالی فضای مجازی هم به آن واکنش نشان داده‌اند اما این موضوع همچنان به نتیجه قطعی نرسیده است.
ژن‌های خوب به جان اقتصاد کشور افتاده‌اند
پایگاه خبری راد: اوایل تیر ماه، وزیر جوان کابینه با اعلام اسامی دریافت‌کنندگان ارز دولتی برای واردات تلفن همراه، خبرساز شد؛ خبری که مورد توجه و تقدیر بسیاری از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی قرار گرفت.
فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان تبدیل شود
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور گفت: با توجه به فرمایشات رهبری، دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست؛ لذا نباید این فضای غیر قابل کنترل و غیر منضبط در اختیار دشمن رها شود تا به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی آنان مبدل گردد.
استنکاف مدیران بانک‌ها از اعلام گردش‌های پولی کلان افراد به دادستانی و مراجع
پایگاه خبری راد:دادستان تهران از آغاز تحقیقات از ۱۰۰ شرکت دریافت کننده ارز دولتی خبرداد و گفت: استنکاف مدیران بانک‌ها از اعلام گردش‌های پولی کلان افراد به دادستانی و مراجع نظارتی موجب تعقیب قضایی است.
 دادستان کشور وزرای سابق و فعلی نیرو را در خصوص مسئله آب احضار کند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان گفت: در خصوص کوتاهی‌هایی که در خصوص مسئله آب انجام شده است دادستان کل کشور باید ورود پیدا کند. وزیر فعلی و قبلی باید احضار شوند و پاسخگو باشندکه چرا در خصوص آب مناطق شرقی کوتاهی کردند.
 تلگرام هرگز رفع فیلتر نخواهد شد
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور درامور فضای مجازی تاکید کرد که تلگرام هرگز رفع فیلتر نخواهد شد.
مهاجرت کاربران ایرانی به پیام‌رسان‌های داخلی جرایم را کاهش داده است
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور در فضای مجازی گفت: مهاجرت کاربران ایرانی به پیام‌رسان‌های داخلی علاوه بر این که امنیت و آسایش را برای خانواده‌ها به همراه داشته و جرایم را کاهش داده است، موجب صرفه‌جویی قابل توجه ارزی برای کشور و کاهش هزینه‌های اینترنتی مردم شده است.
لیست پرحاشیه به دادستانی رسید
پایگاه خبری راد: بعد از مهلت ۴۸ ساعته‌ای که دادستانی برای بانک مرکزی به منظور ارسال اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی تعیین کرد، این لیست تحویل شده است؛ اما همچنان بحث‌ها برای انتشار کامل اسامی و رسانه‌ای شدن آن پابرجاست.
مهلت ۴۸ ساعته روبه‌ اتمام است
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی اعلام اسامی کامل دریافت‌کنندگان ارز دولتی را آنقدر به تعویق انداخت تا در نهایت دادستانی به ماجرا وارد شد و زمان ۴۸ ساعته‌ای برای این موضوع تعیین کرد. با این حال مشخص نیست که با این هشدار بانک مرکزی لیست را اعلام می‌کند یا خیر؟ در این بین یکی از ابهامات اصلی این است که آیا بانک مرکزی به خواست خود اسامی را کامل اعلام نمی‌کند و یا با محدودیت مواجه است؟
خرم‌آبادی: رتبه تلگرام در ایران و جهان سقوط کرده است
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی، گفت: حجم فعالیت کاربران ایرانی در تلگرام ۴۵ درصد کاهش یافته است.
ظرف 48 ساعت باید لیست کامل گیرندگان ارز دولتی تحویل داده شود
پایگاه خبری راد: دادستان کل کشور گفت: دیروز عصر جلسه شورای پول و اعتبار بود به رئیس بانک مرکزی گفتم ظرف 48 ساعت باید لیست را کامل تحویل دهید. به دادستان تهران نیز سپردیم این لیست‌ها را به درستی مورد بررسی قرار دهد.
بیش از ۳۰ میلیون کاربر، فیلترشکن ایرانی را ترجیح داده‌اند
پ‌ایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی معتقد است: بیش از ۳۰ میلیون کاربر ایرانی با علم به داخلی بودن نرم افزار "هاتگرام و تلگرام طلایی" به آنها مراجعه کرده اند و در واقع با یک رفتار معنادار فیلترشکن ایرانی را بر فیلتر شکن خارجی ترجیح داده‌اند.
به وقت شفافیت
پایگاه خبری راد: ایجاد انواع و اقسام مشکلات اقتصادی برای کشور به‌خصوص در ماه‌های اخیر و ابهامات بر سر واگذاری ارز و سکه سرانجام رهبر انقلاب را هم وارد ماجرا کرد تا ایشان به رئیس‌جمهور دستور دهند که "ضمن رسیدگی به موضوع، گزارش دقیقی تهیه و به محضر ایشان ارسال شود".