23:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای سنگین

بازرسی ماهانه 160جایگاه عرضه سوخت دیزل
پایگاه خبری راد: مدیرکل پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط ‌زیست گفت: با هدف کاهش آلودگی هوا ماهانه 160 جایگاه عرضه سوخت دیزل در محورهای مواصلاتی منتهی به کلانشهرها پایش می شوند.
ممنوعیت 2 روزه تردد خودروهای سنگین باری در محورهای اصلی خراسان رضوی
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلرها به استثنا حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۲ امروز و فردا در محورهای اصلی خراسان رضوی خبر داد.
راهکارهایی برای پایان دادن به کابوس گاز گرفتگی
پایگاه خبری راد: برخلاف تصوری رایج گازگرفتی تنها از طریق نشت گاز از دودکش خانه خود رخ نمی دهد و ممکن است از دودکش بخاری تا دبوار همسایه نیز سبب وقوع این حادثه شوند، موضوعی که سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آن هشدار داده است.
۶۰ روز سرنوشت‌ساز برای خودروسازان
پایگاه خبری راد: خودروسازان کمتر از ۶۰ روز فرصت دارند تا از ابتدای دی ماه بزرگترین پروژه استاندارد خودرویی یعنی مرحله سوم طرح "استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی" را اجرایی کنند.
جزئیات گازسوز کردن ۲۰ هزار خودروی سنگین اعلام شد
پایگاه خبری راد: مدیر CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به طرح CNG سوز کردن ۲۰ هزار خودروی سنگین اظهار کرد: کار تبدیل و گازسوز کردن بر عهده وزارت صنعت است و زمان دو ساله به ما پیشنهاد داده‌اند.
استقبال آمریکایی ها از فیات کرایسلر
پایگاه خبری راد: خودروهای سنگین دیزلی و جیپ‌های تولید شده از سوی شرکت خودروسازی فیات‌کرایسلر توانسته است بیشترین میزان سود فصلی این شرکت در آمریکا را از تاسیس آن در سال ۲۰۱۴ رقم بزند.
آخرین وضعیت ترافیکی استان‌های منتهی به مرز عراق + نقشه
پایگاه خبری راد: استان‌های غربی و جنوب غربی ایران که مرز زمینی مشترک با عراق دارند، در فاصله چند روز به آغاز مراسم اربعین وضعیت ترافیکی عادی را سپری می‌کنند.
تایر ، روی غلتک تولید افتاد
پایگاه خبری راد: بازار تایر خودرو و کامیون چند وقتی است که دچار بهم ریختگی شده است و قیمت‌های مختلفی به خریداران ارائه می‌شود و البته برخی‌ها هم فروش را متوقف کردند تا با افزایش قیمت ارز سود بیشتری عایدشان شود.
خبرهای خوش برای کامیون‌داران
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنفی صنعت تایر ایران از ثبت سفارش تایر خودروهای سنگین با ارز ۴۲۰۰ تومانی خبر داد و اعلام کرد که التهاب بازار در این بخش تا یک الی دو ماه آینده فروکش خواهد کرد و در حال حاضر نیز مشکلات مربوط به تامین لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران براساس قیمت رسمی تا حد زیادی کاهش یافته است.
اصناف واردکننده لاستیک می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: چند هفته پس از به وجود آمدن اختلال‌های قیمتی در بازار لوازم یدکی کامیون و به طور خاص افزایش قیمت لاستیک برای رانندگان، وزیر راه و شهرسازی پیشنهادی داده که اجرای آن می‌تواند تغییراتی جدی در روند وارد کردن لاستیک در آینده ایجاد کند.
نرخ کرایه کامیون‌ها به تن‌ ـ‌ کیلومتر تغییر یافت
پایگاه خبری راد: صبح امروز (شنبه) ‌ شورای عالی ترابری کشور در دویست و نهمین جلسه خود پیشنهاد سازمان راهداری برای تعیین نرخ کرایه حمل و نقل جاده ای کشور به تن‌ ـ کیلومتر را رسما تصویب کرد.
سه سیاست حمایتی دولت برای تامین لاستیک کامیون
پایگاه خبری راد: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سه سیاست دولت برای حمایت از کامیون‌داران و بهبود شرایط بازار فروش لاستیک به آن‌ها را تشریح کرد.
شرط ترخیص قطعات یدکی خودرو از گمرک
پایگاه خبری راد: در حالی که مصرف‌کنندگان از کمبود لوازم یدکی خودرو گلایه دارند، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی کمبود در این بازار را رد و اظهار کرد: بخشی از کالاهای وارداتی در گمرک مانده که وزارت صنعت ترخیص آنها را مشروط به تائیدیه عدم ساخت مشابه داخلی کرده، لذا فرآیند واردات طولانی شده است.
ترخیص لاستیک‌های کامیونی و اتوبوسی از گمرک شهید رجایی
پایگاه خبری راد: ۶۰ کانتینر انواع لاستیک خودروهای سنگین با تعرفه ۵ درصدی از گمرک شهید رجایی بندرعباس ترخیص شد و عملیات گمرکی ترخیص 150 کانتینر لاستیک خودروهای سبک و سنگین دیگر نیز در حال انجام است.
علت تداوم اعتراضات راننده‌های کامیون چیست؟
پایگاه خبری راد: از ماه‌های ابتدایی امسال که یکی از بخش‌هایی که همواره نسبت به وضعیت اقتصادی خود ناراضی بوده و برای بهبود سطح معیشتی‌شان تلاش کردند، راننده‌های کامیون بوده‌اند، راننده‌هایی که حالا بار دیگر گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با اعتراضات‌شان به گوش می‌رسد.