21:55 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمل بار

رقابت اصفهان و تهران برای جایگاه اقتصادی ترین استان
پایگاه خبری راد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمار نهایی عملکرد حمل و نقل بار جاده‌ای کشور در سال ۹۶ را منتشر کرده که بر این اساس میزان بار جابه‌جا شده از مرز ۴۲۸ میلیون تن گذشته است.
عرضه ربات‌های صنعتی مجهز به اینترنت اشیا/ذخیره‌سازی داده‌ها در "ابر ایرانی"
پایگاه خبری راد: محققان یکی از شرکت‌های فعال، ربات‌های صنعتی را با بهره‌گیری از اینترنت اشیا طراحی کردند که با استفاده از "ابر ایرانی" داده‌های آن در داخل کشور ذخیره‌سازی می‌شوند و این در حالی است که به گفته آنها به دلیل هزینه‌بر بودن، صاحبان صنایع تمایلی به بهره‌برداری از این نوع ربات‌ها در خط تولید ندارند.
حمل بار در سطح شهر با خودروهای خودران شرکت "رنو"
پایگاه خبری راد: شرکت "رنو"، از خط حمل بار جدیدی رونمایی کرده است که در آن، از خودروهای خودران استفاده می‌شود.
آمار مشخصی از کودکان کار نداریم/ ۵ درصد کودکان‌ شناسایی شده در خیابان زندگی می‌کنند
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشوربا تاکید بر اینکه تحقیقی که آمار همه کودکان را در یک سرشماری احصاء کرده باشد نداریم، اما خودمان ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از این کودکان را شناسایی کرده‌ایم گفت: حدود ۵ درصد از این کودکان در خیابان زندگی می‌کنند این در حالیست که شناسایی بچه‌هایی که در کارگاه‌های زیرزمینی کار می‌کنند در حیطه وظایف ادارات کار است.
شاخص‌های محاسبه کرایه تغییر می‌کند؟
پایگاه خبری راد: چند هفته پس از پایان یافتن اعتراضات رانندگان حمل بار بین شهری، سازمان راهداری اعلام کرده اجرای یکی از اصلی ترین دغدغه‌های رانندگان را در دستور کار قرار داده است.
فرصت‌های تجارت ایران با کریمه روسیه بررسی می‌شود
پایگاه خبری راد: مقامات کریمه روسیه اعلام کردند ایران که مانند این منطقه با تحریمهای واشنگتن مواجه است، علاقمند به تجارت با کریمه است.
چرا رشد قیمت نفت آهسته شد؟
پایگاه خبری راد: قیمت نفت طی دو ماه گذشته تحت تاثیر کندی رشد اقتصاد جهانی در سال جاری و آینده، تحرک چندانی نداشته است.
معادن کشور طی 4 سال به شبکه ریلی وصل می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ۴۰۰ کیلومتر خطوط ریلی فرعی و آنتنی برای اتصال معادن، مراکز صنعتی و مراکز بار در سطح کشور به شبکه سراسری راه‌آهن ایران در دست ساخت است که در چهار سال آینده تکمیل می‌شود.
پاسخ معاون سازمان راهداری به اعتراض رانندگان
پایگاه خبری راد:معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور به مشکلات اقتصادی و اعتراض عده‌ای از رانندگان اشاره کرد و گفت: مطالبات همه رانندگان بحق بوده و همه باید در کنار هم از این معضل بزرگ که کشور دچار آن شده با سربلندی عبور کنیم.
سرگردانی ۱۲ هزار کامیون لب مرز
پایگاه خبری راد: پای تلاطمات ارزی به مرز هم کشیده شد. از پایان سال گذشته بود که با افزایش بی‌ضابطه نرخ ارز و قاچاق‌اعلام‌شدن خرید و فروش دلار در بازار آزاد، ترانزیت بین‌المللی به چالش کشیده شد و رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با صاحبان بار دچار مشکل شدند. بر این اساس صاحب بار یا همان صادرکننده علاوه بر اینکه با جابه‌جایی ارز خود در سیستم بانکی جهانی دست به گریبان بود، حالا با رانندگان کامیون نیز دچار مشکل شد.
راه‌آهن ایران هنوز تا ناوگانی مدرن، مجهز و چابک فاصله دارد
پایگاه خبری راد: معاون برنامه ریزی و اقتصاد راه آهن جمهوری اسلامی گفت: راه آهن کشور هنوز تا ناوگانی مدرن، مجهز و چابک فاصله دارد و استهلاک و هزینه آن بیش از درآمد است.
آغاز عملیات اجرایی چهار خطه «بن - داران»
پایگاه خبری راد: مدیرکل راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری از اختصاص اعتبار 40 میلیارد ریالی برای تکمیل بخشی دیگر از پروژه ملی شهرکرد – بن - داران خبر داد.
اجرای بیمه تکمیلی رانندگان کلید خورد
پایگاه خبری راد:چند هفته پس از برگزاری جلسات وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان اصناف و انجمن‌های رانندگان سراسر کشور، وعده‌هایی که مسئولان این وزارتخانه به رانندگان داده بودند، در حال اجرا شدن است و در جدیدترین برنامه طرح خدمات بیمه تکمیلی درمان رایگان رانندگان در دستور کار قرار گرفت.
دومین محموله‌ 1000 تنی آماده تحویل به راه‌آهن‌ شد
پایگاه خبری راد: معاون‌ بازاریابی و فروش ذوب‌آهن از ساخت و آماده‌سازی یک‌هزار تن ریل U33 در قالب قرارداد ۴۰ هزار تنی با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
بررسی مطالبات کامیون‌داران در کمیسیون عمران
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون عمران از بررسی مطالبات کامیون‌داران و رانندگان اتوبوس در کمیسیون عمران خبر داد.