18:47 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حجم مبنا

رفع گره از شرکت بورسی دارای صف فروش + توقف ۶ نماد و تعلیق یک شرکت
نماد برتر- امروز سهام شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۶ شرکت هم برای یک ، دو روز و یک ساعت بسته شد .
امروز شرکت بورسی مشمول رفع گره است / توقف ۹ نماد و تعلیق دو شرکت
نماد برتر- امروز سهام شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۹ شرکت هم برای یک ، دو روز و یک ساعت بسته شد .
دو شرکت مشمول رفع گره شدند/توقف ۵ نماد + محدودیت سفارش سه تازه وارد
نماد برتر- امروز سهام دو شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۵ شرکت هم برای یک ، دو روز و یک ساعت بسته شد .
علت و تبعات منفی توقف معاملات الگوریتمی / معرفی ارباب حلقه‌های بورس تهران!
نماد برتر-کارشناس مالی با اشاره به عامل دستور توقف معاملات الگوریتمی در بورس و معرفی ارباب حلقه‌ها و فیل سفید ، اعلام کرد: در برداشت از معاملات الگوریتمی اشتباه صورت گرفته و زمان بهترین داور خواهد بود.
شرکت دارای صف فروش امروز مشمول رفع گره است / توقف ۸ نماد
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۸ شرکت هم برای یک روز و یک ساعت بسته شد .
شرکت دارای صف فروش امروز مشمول رفع گره است / توقف ۸ نماد
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۸ شرکت هم برای یک روز و یک ساعت بسته شد .
سهم بورسی امروز مشمول رفع گره است / توقف ۴ نماد و ادامه تعلیق"وبرق"
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۴ شرکت هم برای یک و دو و بسته و تعلیق یک نماد هم تا ۷ آبان تمدید شد.
سهم بورسی امروز مشمول رفع گره است / توقف ۱۳ نماد و ادامه تعلیق"شستان"
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۱۳ شرکت هم برای دو و یک روز و چند ساعت بسته شد .
قیمت جذاب اکثر سهام و معرفی عواملی که منجر به بهبود بورس می شود
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام اینکه قیمت سهام اکثر شرکت ها جذاب است ، عوامل که منجر به بهبود اوضاع بورس می شود را معرفی کرد.
روز آخر قبل از افزایش سرمایه۲۰۰ درصدی و مهلت آخر حق تقدم/ ۴ سهم رفع گره
نماد برتر- امروز آخرین روز قبل از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی جذاب و روز پایانی یک حق تقدم بوده و سهام ۴ شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی است.
سهم بورسی امروز مشمول رفع گره معاملاتی است / توقف نماد ۸ شرکت
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۸ شرکت هم موقتا" بسته شد .
هیجان بی علت سهامداران باعث ریزش بورس
نماد برتر- رفیعی معتقد است: بازار روز 12 مهرنشان داد که شاخص پایین تر از ۱۵۰۰ واکنش نشان می دهد و شاید بتوان گفت که شاخص بر ۱۵۰۰ کف سازی کرده و کمتر از این رقم را برنمی تابد.
امروز یک سهم بورسی مشمول رفع گره است / توقف نماد دو بانک و یک شرکت
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد دو بانک و یک شرکت هم موقتا" بسته شد .
عدم اثر دلار بر صعود دیروز شاخص + نشانه اولیه بازگشت بورس به تعادل
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بررسی معاملات دیروز و تاکید بر عدم اثر نرخ دلار بر صعود شاخص گفت: اگر تا پایان هفته کلیت بازار مثبت و شرایط متعادلی داشته باشد، نشانه اولیه بازگشت معاملات است.
امروز پرجمعیت ترین سهم بورس و ۵ شرکت دیگر مشمول رفع گره معاملاتی هستند
نماد برتر-امروز سهام پرجمعیت ترین سهم بورس و ۵ شرکت دیگر دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد یک شرکت هم برای یک روز بسته شد.