21:46 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جنین

ناگفته‌های دادگاه پارازیت به روایت شاکی پرونده
پایگاه خبری راد: «سمت‌وسوی ارسال این امواج به سمت یک نهاد خاص بود. از چند نماینده مجلس هم شنیدم که از وزیر دفاع خواسته بودند که این موضوع را پیگیری کند که ایشان پاسخ داده بود این موضوع به ما ارتباط ندارد. در واقع چنین مسئله‌ای اثبات‌شدنی نیست.
ناگفته‌های رئیس و معاون سازمان پزشکی قانونی
پایگاه خبری راد: سازمان پزشکی قانونی سال‌های بسیار پرکاری را در ایران تجربه می‌کند. پرونده‌های قضایی روز به روز در حال افزایش است و همزمان پزشکی قانونی نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین دستیارهای حقوقی در نظام‌های قضایی، خدمات زیادی برای روشن شدن حقیقت ارائه می‌دهد.
بخت سیاه برخی کودکان ایرانی
پایگاه خبری راد: قوانین حمایت از کودکان و نوجوانان که در 9 بند در سال 1381 مصوب شده نیاز به بازنگری داشته و جرایم در نظر گرفته شده در این مواد قانونی به هیچ عنوان بازدارنده نیست.
انفجار تازه در آتشفشان گواتمالا
پایگاه خبری راد: آتشفشان فوئگو در گواتمالا بار دیگر فوران کرده و مواد مذاب را از ضلع جنوبی راهی نواحی پایین‌تر کرده است.
مسمومیت‌های کبدی و کلیوی از عوارض مصرف لوازم آرایشی غیرمجاز
پایگاه خبری راد: فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق غالبا فرآورده‌های تقلبی هستند که در شرایط نامناسب و با مواد اولیه نامرغوب، غیر مجاز و با کیفیت پایین تهیه می‌شوند.
قراردادهای انتقال دانش و فناوری تولید بذر به بخش خصوصی امضا شد
پایگاه خبری راد: معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور طی سفر امروز خود به استان البرز با حضور در مراسم امضای قراردادهای انتقال دانش و فناوری تولید بذر به بخش خصوصی گفت: رونق بخش کشاورزی با ایجاد سازوکار انتقال تحقیقات مرز دانش به بخش خصوصی محقق می شود.
علل سوزن‌ سوزن شدن و سوزشِ دست و پا
پایگاه خبری راد: اکثر مردم گاهی اوقات احساس گزگز و سوزشی در دست و پاهای خود تجربه می‌کنند که اگرچه ممکن است ناخوشایند باشد اما معمولا علت آن جدی نیست با این حال اگر این احساس در اغلب مواقع وجود داشته باشد ممکن است ناشی از یک عارضه یا مشکل مهم‌تر باشد.
مصرف افراطی لبنیات سنتی در کشور/ هشدار وزارت بهداشت درباره "تب مالت"
پایگاه خبری راد: رئیس اداره زئونوز وزارت بهداشت گفت: اطلاعات موثقی داریم که نشان می‌دهد در بسیاری از مراکز تهیه لبنیات سنتی نیز از روغن پالم در حد افراط استفاده می‌شود؛ این درحالیست که مردم از ترس پالم به این لبنیات رجوع کردند، اما حالا به جز موارد غیربهداشتی، پالم نیز در این محصولات مشاهده می‌شود.
آلودگی صوتی شهرهای بزرگ کشور چقدر است؟
  پایگاه خبری راد: آلودگی صوتی از جمله معضلات زیست محیطی است که کمتر به آن توجه می‌شود. باید در نظر داشت که این معضل زیست محیطی نیز همچون آلودگی هوا اثرات مخربی بر سلامت انسان دارد و می‌تواند سبب افت شنوایی و افزایش فشار خون شود.
چه‌کسی فیلترینگ را به‌وجود آورد؟
پایگاه خبری راد: امروزه فیلترینگ به اشکال و انواع گوناگون در کشورهای مختلف دنیا وجود دارد و چیزی نیست که ابداع و ابتکار آن متعلق به کشورمان باشد.
استفاده از تجهیزات روز، نیاز صنعت طیور کشور است
پایگاه خبری راد: باید روی بهبود ضریب تبدیل مواد غذایی و اصلاح نژاد کار شود تا بتوانیم سهم خود را از بازار بین‌المللی افزایش دهیم.
صفحه قبل | صفحه بعد