20:50 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تک نرخی شدن ارز

وقتی دلار گران بود کالایی به صادرکنندگان ندادند
پایگاه خبری راد: رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان گفت: وقتی دلار گران بود، تولیدکنندگان محصولات را به صادرکنندگان عرضه نمی‌کردند.
پرداخت آنی مابه‌التفاوت ارزی/ گوشت و مرغ گران نمی‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سیاست جدید ارزی و پرداخت آنی مابه‌التفاوت ۴۰۰ تومانی برای جلوگیری از نوسانات در کالاهای اساسی است و در صورت اجرای درست، هیچ نگرانی برای افزایش قیمت‌ گوشت و مرغ که نهاده‌های تولید آنها وارداتی است، نداریم.
التهابات بازار سکه فروکش کرد
پایگاه خبری راد: به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران التهابات بازار سکه فروکش کرده است. وی پیش‌بینی کرد که در روزهای آینده قیمت سکه روند نزولی خود را ادامه دهد.
فروش دلار در بازار آزاد با 7 قیمت مختلف!
پایگاه خبری راد: بازار ارز این روزها در شرایطی با التهاب مواجه شده است که در بازار آزاد با هفت نرخ متفاوت فروخته می‌شود؛ مسئله‌ای که به دلال بازی و افزایش قیمت‌ها دامن زده و منجر به بی‌نظمی بازار ارز شده است.
فروش دلار ۴۷۰۰ تومانی در بازار غیر رسمی
پایگاه خبری راد: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران معتقد است محدودیت در فروش ارز تبعات منفی به دنبال دارد؛ به طوری که در حال حاضر در بازار غیر رسمی دلار بیش از ۴۷۰۰ تومان فروخته می‌شود.
شکاف ۱۱۰۰ تومانی دو دلار
پایگاه خبری راد: کاهش اختلاف بین دو نرخ مبادله‌ای و آزاد دلار در حالی یکی از الزامات یکسان‌سازی نرخ است که طی ماه‌های اخیر نه تنها کاهشی نداشته بلکه به ۱۱۰۰ تومان افزایش یافته است.
سیاست‌های اشتباه ارزی صادرات را فلج کرده است‌
پایگاه خبری راد: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران معتقد است وضعیت نابسامان بازار ارز و سیاست‌های اشتباه بانک مرزی، صادرات را فلج کرده است.
ماجرای برداشت ١۲هزار میلیاردی برای یارانه
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه با وجود اهمیت صرفه جویی در هزینه‌ها، دولت در مورد پرداخت‌های پرسنلی انقباضی عمل نکرده است، اعلام کرد که متوسط حقوق کارکنان دولت از حدود یک میلیون و ٤٧٠ هزار تومان در سال ١٣٩٢ به دو میلیون و ٩٧٠ هزار تومان در سال جاری افزایش یافته است.
صفحه قبل | صفحه بعد