06:02 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تکنو

پژو ۲۰۷ پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است/ تست‌های ویژه برای سقف شیشه‌ای
نماد برتر- مدیر پروژه محصول ۲۰۷ پانوراما با اشاره به این‌که این خودرو آزمون‌های ایمنی مورد نیاز عبور کرده، گفت: بر اساس نتایج مثبت حاصل از تست‌ها و ارزیابی‌های به‌عمل آمده، پژو ۲۰۷ پانوراما موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد اروپایی (ECE) شده است.
راهکارهایی برای کاهش تقلب در بیمه‌های تکمیلی
نماد برتر- نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که در حال حاضر، اقدام جدی و قابل توجهی از سوی شرکت‌های بیمه تکمیلی برای کنترل تقلب صورت نگرفته است. با ورود شرکت‌های فناوری و حذف اسناد فیزیکی تا حد بسیار زیادی از ایجاد تقلب جلوگیری خواهد شد.
مراقب سرمایه های خود باشید
نماد برتر- تنها چند ماه به پایان دوران عجیب و غریب ریاست‌جمهوری حسن روحانی که با تدبیر و کلید و امید پای به کاخ ریاست‌جمهوری گذاشت، مانده است.
دو واکسن ایرانی دیگر به فاز کارآزمایی بالینی نزدیک شدند
نماد برتر- رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو گفت: کرونا در کشور ما فرصت بسیار خوبی به وجود آورد و توانست توانمندی های محققان ایرانی را در انواع پلتفرم های ساخت واکسن را نشان دهد.
کسب موافقت اصولی فعالیت درتامین مالی جمعی برای تامین سرمایه «تمدن»
نماد برتر- شرکت تأمین سرمایه تمدن موفق به اخذ موافقت اصولی عاملیت تامین مالی جمعی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار شد و در سامانه کدال به عنوان نهاد دارای مجوز فعالیت مشارکت در تأمین مالی جمعی درج شد.
۷ مرحله افزایش سرمایه ۸ ماهه شرکت ها و چند سئوال از سازمان بورس
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام ۷ مرحله مختلف افزایش سرمایه شرکت ها و طی زمان حدود ۶ تا ۸ ماهه ، چند سئوال از سازمان بورس مطرح کرد.
بهینه‌سازی عملیات بازارگردانی با الگومکس
نماد برتر- نرم‌افزار الگومکس تنها نرم‌افزار بازارگردانی الگوریتمی است که از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز فعالیت اخذ کرده است. این نرم‌افزار در حال حاضر عملیات بازارگردانی الگوریتمی بیش از پنجاه نماد معاملاتی بازار سرمایه را برعهده دارد. از مهمترین نمادهایی که توسط الگومکس بازارگردانی می‌شوند می‌توان به نمادهای تیپیکو، تاصیکو، صبا، وپخش و شستا اشاره کرد. همچنین عملیات بازارگردانی بخش عمده‌ای از نمادهای فعال در صنایع زراعت و سیمان توسط نرم‌افزار الگومکس انجام می‌شود.
شناسایی سود ۱۱۲ریالی «بالبر» برای یکسال مالی
نماد برتر- شرکت کابل البرز در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که برای هرسهم ۱۱۲ریال سود شناسایی کرده است.
پرش سه گام «سیستم» به سوی سرمایه جدید
نماد برتر- تکنولوژی رایانش ابری، شرکت همکاران سیستم را مجاب کرد تا سود انباشته خود را به سرمایه تبدیل کند تا در جریان تقسیم سود از شرکت خارج نشود.
مدرسه صنعتی آنلاین بیوتکنولوژی دارویی برگزار می‌شود
نماد برتر- با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری مدرسه صنعتی آنلاین بیوتکنولوژی دارویی در ۸ حوزه در دی ماه برگزار می‌شود.
" نمودار تعاملی" همه نمادها در TSETMC فراهم شد / دو اولویت نخست
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از امکان جدید "نمودار تعاملی" همه نمادهای بورسی و فرابورسی در سایت TSETMC خبر داد و دو اولویت نخست را اعلام کرد.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
صادرات نفت ونزوئلا سه برابر شد
نماد برتر- صادرات نفت ونزوئلا با وجود تشدید تحریم‌های آمریکا علیه شرکتهایی که با دولت این کشور آمریکای جنوبی تجارت می کنند، تقریبا سه برابر شده است.
ذوب آهن از سودآوری تا دغدغه تامین زنجیره تولید
نماد برتر- سودآوری ذوب آهن و خروج این شرکت از زیان انباشته اگرچه اتفاقی خوش یمن برای صنعت کشور بعد از سال ها بحران مالی است، اما بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که حفظ سودآوری این شرکت در گرو تامین زنجیره تولید و مواد اولیه آن و صادرات است.
نفت، گاز و پتروشیمی با دانش‌بنیان عجین شود
نماد برتر- رئیس کمیته دانش‌بنیان در انجمن نفت، گاز و پتروشیمی با تاکید بر اینکه شعار اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقتصاد بدون نفت است، گفت: این در حالی است که نفت، گاز و پتروشیمی مزیت نسبی کشور ماست و باید با مقوله دانش بنیان عجین شود.