03:45 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توقف تولید

یک سال زمان برای بررسی غیر استاندارها!
پایگاه خبری راد: طرح ارزیابی استانداردهای 85 گانه خودرو از اول دی ماه امسال کلید می‌خورد و پس از آغاز طرح، به مدت یکسال باید کار ارزیابی خودروها توسط سازمان ملی استاندارد ایران انجام شود.
 مهمترین پروژه های ایدرو کدام ها هستند
سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از طرح‌های جدید این سازمان مبنی بر نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری، ساخت ۲۰۰۰ واگن مترو و همچنین راه‌اندازی کارخانه آب شیرین کن خبر داد.
ام جی 360 به تاریخ پیوست!
پایگاه خبری راد: تولید MG 360 از ابتدای پاییز متوقف شد.
 متوقف شدن ۵ خودرو سواری
پایگاه خبری راد: مهرماه امسال تولید خودروهای سواری هیوندای i۲۰، لیفان ۸۲۰، لیفان X۶۰، لیفان X۵۰ و MG۳۶۰ متوقف شد.
قطعه‌سازان خواستار حل مشکلات صنعت از رئیس جمهور شدند!
پایگاه خبری راد: انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور در نامه‌ای به رییس‌جمهوری خواستار حل مشکلات این صنعت شدند.
مهمترین چالش صنعت خودرو در حوزه استاندارد
پایگاه خبری راد: سرنوشت تولید خودروهایی که از ابتدای دی‌ماه سال جاری نمی‌توانند استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی را پاس کنند، مهمترین چالشی است که صنعت خودرو در حوزه استاندارد با آن روبرو خواهد بود.
"دارو" در کشاکش ارز، نقدینگی و تحریم
پایگاه خبری راد: علی‌رغم همه هشدارها، پیش‌بینی‌ها، نامه‌نگاری‌ها و رفت و آمدها برای حل بحران نقدینگی بازار دارویی کشور طی یکسال گذشته، اما دست کمکی به این حوزه نرسید، تا حالا که آمریکایی‌ها تحریمی ظالمانه و غیرمنصفانه را شروع کرده‌اند و اوضاع تامین دارو و نقل و انتقالات مالی آن را پیچیده‌ کرده‌اند...
دو معضل بودجه‌ای برای تولید دارو
پایگاه خبری راد: آنطور که مشاور سازمان برنامه و بودجه می‌گوید در حال حاضر تامین نقدینگی کارخانه‌های تولیدی دارو در نتیجه عدم پرداخت صورتحساب داروهای خریداری شده توسط شرکت‌های پخش و بیمارستان‌ها و از سوی دیگر افزایش قیمت ارز که موجب بالا رفتن هزینه تولید دارو شده است، دو معضل بزرگ در این بخش را ایجاد کرده است و نیازمند رسیدگی و توجه فوری دولت است.
احتمال توقف تولید خودرو به‌دلیل ورشکستگی قطعه‌سازان
پایگاه خبری راد: مشاور انجمن خودروسازان ایران گفت: تعیین قیمت‌های نادرست و غیرواقعی از سوی شورای رقابت باعث شده که تولید قطعه و خودرو با زیان همراه باشد و در صورت ادامه این روند با ورشکستگی قطعه‌سازان، تولید خودرو نیز متوقف خواهد شد.
۶۰ روز سرنوشت‌ساز برای خودروسازان
پایگاه خبری راد: خودروسازان کمتر از ۶۰ روز فرصت دارند تا از ابتدای دی ماه بزرگترین پروژه استاندارد خودرویی یعنی مرحله سوم طرح "استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی" را اجرایی کنند.
لرزه‌خیزی "عسلویه" و بی‌توجهی مدیران به مقاوم‌سازی مجتمع‌های نفتی
پایگاه خبری راد: در حالی بر اساس داده‌های شبکه لرزه‌نگاری کشور در یک ماه اخیر 8 رخداد لرزه‌ای در منطقه عسلویه رخ داد که به گفته دبیر کارگروه ملی زلزله مشاهدات میدانی حکایت از عدم آمادگی مدیران برای مقاوم‌سازی مجتمع‌ها و آسیب‌پذیری سازه‌ها در برابر زلزله دارد.
احتمال توقف تولید محصولات سرفیس مایکروسافت
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز برآورد کرده‌اند که مایکروسافت احتمالا از سال آینده میلادی دیگر محصولات سری سرفیس خود را تولید نخواهد کرد.
ایران به همه پول نفت خود دسترسی دارد/IPC بعدی در راه است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفت با تاکید بر این که ایران در حال حاضر به همه پول نفت خود دسترسی دارد، از مذاکره با یک شرکت روسی برای امضا قرارداد IPC خبر داد.
مقایسه فنی مسافری از چین با کراس اوور کوچک فرانسوی
پایگاه خبری راد: هدف غایی این مطلب تنها مقایسه این دو خودرو نیست بلکه قصد داریم به این بهانه واقعیاتی را درخصوص خودروهای مونتاژ یا تولید داخل کشور منعکس کنیم.
خودروهای دیزلی‌ کادیلاک می‌روند، برقی‌ها می‌آیند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خودروسازی کادیلاک اعلام کرده است که قصد دارد تولید خودروهای دیزلی را متوقف کرده و خودروهای برقی و الکتریکی را جایگزین آن کند.