07:55 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تفاهمنامه

 31 رستوران محدوده فرحزاد و سولقان پلمپ و تخریب شدند
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه پنج با اشاره به تخریب هفت رستوران، پلمب 24 رستوران و دریافت 17 دستور موقت توقف فعالیت در محدوده فرحزاد و جاده سولقان از ساماندهی محدوده فرحزاده ــ سولقان خبر داد.
 کالاهای غیراستاندارد اجازه ورود ندارند!
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد که سلامت و ایمنی غذایی مردم مهمترین مسئله است و اجازه نخواهیم داد هیچ کالای غیراستانداردی به کشور وارد شود.
۱۳۰ هزار شغل مستقیم با اعتبار ۲۱ میلیاردی ایجاد شد
پایگاه خبری راد: در این برنامه جامع تکمیل ۲۰۶۶ واحد نیمه‌تمام صنعتی و معدنی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با ایجاد ۱۳۰ هزار شغل مستقیم در دستور کار قرار می‌گیرد و منابع مورد نیاز برای بازسازی و نوسازی ۲۱۶۵ واحد صنعتی پیش بینی شده است.
تفاهم بر سر ایجاد 270 هزار فرصت شغلی!
پایگاه خبری راد: سازمان برنامه و بودجه با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد ۲۷۰ هزار فرصت شغلی با سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار میلیارد تومانی تفاهم کردند.
ساختار آبی کشور نمی تواند تابع خط کشی های سیاسی باشد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ساختار آبی کشور نمی‌تواند تابع خط کشی‌های سیاسی باشد.
 ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در دولت تصویب شد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت گفت: تا پایان سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۸ بودجه در اختیار داریم و این منابع در سال ۱۳۹۸ هم با موافقت رییس‌جمهوری عینا آمده است.
 همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌های شیراز و درسدن آلمان اعطا شد
پایگاه خبری راد: طی مراسمی، تفاهمنامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه‌های شیراز و "درسدن" آلمان امضا و دکترای افتخاری دانشگاه شیراز به رئیس دانشگاه فنی درسدن اعطا شد.
اینستاگرام هم باید در کشور نماینده پاسخگو داشته باشد
پایگاه خبری راد: فیروز آبادی با بیان اینکه در مرکز ملی فضای مجازی معتقدیم رسانه‌های خارجی که بیش از یک میلیون کاربر دارند، حتما باید داخل کشور نماینده داشته باشند.
برگرداندن وجه کمک دولت در بیمه تکمیلی بازنشستگان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ۳۲هزار و ۷۰۰ بیمار صعب‌العلاج در میان بازنشستگان کشور، گفت: مجلس وجه کمک دولت در بیمه تکمیلی بازنشستگان را حذف کرده که باید این وجه بازگردد و بیمه ویژه برای بازنشستگان نیازمند کمک دولت است.
دور تازه همکاری دولت و شهرداری در بافت فرسوده
پایگاه خبری راد: ایجاد هماهنگی بین دولت و شهرداری برای تسهیل فعالیت بخش خصوصی به منظور نوسازی و بهسازی بافت‌های ناکارآمد در هفت پروژه کلید خورد و انتظار می‌رود با برداشته شدن چهار مانع از پیش پای توسعه‌گران، بازآفرینی شهری سرعت بیشتری به خود بگیرد.
بازبینی دولت در سیاست‌های حوزه مسکن و بازآفرینی شهری
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست دولت در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری به ویژه بافت فرسوده مغایر با خواسته و مطالبه مردم است و انتظار می‌رود در این سیاق بازبینی شود.
امضای توافق ۴۱۱ میلیون یورویی با سوریه
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو از امضای تفاهم‌نامه‌ای درخصوص ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۴۰ مگاواتی لاذقیه خبر داد و گفت: طی مذاکرات صورت گرفته با وزیر برق سوریه قرار است شرکت‌های خصوصی و فعال ایران در زمینه برق همانند گذشته فعالیت‌هایی را انجام دهند.
ساماندهی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه انرژی در منطقه آزاد انزلی
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و سازمان منطقه آزاد انزلی با هدف ایجاد و راه‌اندازی مرکز فناوری توسعه انرژی در منطقه آزاد انزلی و ساماندهی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه انرژی در این منطقه میان دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی امضاء شد.
دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور رفع می‌شود/ تلاش برای افزایش کیفیت آموزش
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام نور کشور از رفع شدن دغدغه دانشجویان در پرداخت شهریه خبر داد.
بهره‌برداری از پتروشیمی‌های ایلام و لردگان تا پایان سال
پایگاه خبری راد: پیش بینی می‌شود دو طرح پتروشیمی های ایلام و لردگان تا پایان سال با بودجه ٤.٥میلیارد دلاری به بهره برداری برسد.