05:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تغییر قیمت

افسار قیمت خودرو در دست کیست؟
نماد برتر- افزایش قابل توجه قیمت خودروها موضوعی است که حرف و حدیثهای زیادی را به دنبال داشته است. در همین رابطه رییس شورای رقابت به عنوان نهاد تصمیم‌گیر در بخش قیمت‌گذاری کارخانه‌ای محصولات خودروسازان و معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و تنی چند از فعالان این عرصه این موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
بازار محرم غافلگیرمان کرد/ارز نیمایی سهم افراد خاص شد!
نماد برتر- مدیر یک شرکت تولید پرچم در خمین گفت: در محرم سال جاری به جهت شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده تصور می گردیم که تولید کاهش داشته باشد، اما بر عکس سفارش ها بسیار قابل توجه بود و نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش تولید پرچم داشتیم.
نقش بخش خصوصی در توسعه صنعت ICT
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد ۱.۷ درصدی سهم اقتصاد دیجیتال در GDP، گفت: این اتفاقات حاصل تلاش بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بوده و بخش خصوصی ICT در توسعه صنعت در کشور نقش ویژه و حائز اهمیتی داشته است.
جزئیات تورم کالاهای خوراکی+ قیمت
نماد برتر- آخرین تحولات تورم و افزایش قیمت در بین کالاهای خوراکی از این حکایت دارد که عمده کالاها همچنان با افزایش قیمت در ماه گذشته همراه بوده و در تعدادی محدود کاهش قیمت ثبت شده است، برنج خارجی و خانواده حبوبات بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.
برای پفک قیمت تعیین می‌کنیم، برای مسکن نه!
نماد برتر- مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی با بیان اینکه برای پفک قیمت تعیین می‌کنیم، اما برای مسکن نه، گفت: بخش مسکن یک بخش بی‌در و پیکر است و هر کسی وارد حوزه ساخت و ساز می شود.
گوشت گران نشود، یزد خالی از گوشت می‎ شود!
نماد برتر- رئیس اتحادیه قصابان یزد با گلایه از بدون تغییر ماندن قیمت گوشت قرمز در استان برخلاف بسیاری از دیگر استان‌ها، می‌گوید: یزد به عنوان استان واردکننده دام مورد نیاز در صورت ادامه‌ی این روند با کاهش عرضه گوشت قرمز مواجه خواهد شد.
مهلت اپراتورها تمام شد
نماد برتر- با پایان مهلت ۱۰ روزه رگولاتوری به اپراتورهای همراه برای برگرداندان بسته‌های اینترنتی پرمخاطب، باید دید چه تغییراتی در درگاه اپلیکیشن و USSD اپراتورها رخ داده و درصورت ادامه تخلف اپراتورها، برخورد رگولاتوری چه خواهد بود.
جریمه دو میلیارد تومانی در انتظار اپراتورهاست
نماد برتر- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به افزایش قیمت بسته‌های اینترنت دو اپراتور عمده بازار گفت: اپراتورها برخلاف مصوبات رگولاتوری عمل کردند و باید قیمت را به شرایط قبل بازگردانند و اگر این کار را نکردند جریمه نقدی دو میلیارد تومانی در انتظار آنهاست.
قیمت رسمی ۹ ارز بین بانکی کاهش یافت +جدول
نماد برتر- بانک مرکزی امروز نرخ ۴۷ ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس قیمت رسمی ۹ ارز کاهش یافت.
شیوه جدید سفارش در بورس و حذف سفارش‌ پنهان در فرابورس
نماد برتر- بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده، شیوه جدید ثبت سفارش خرید و فروش سهام در بورس و حذف سفارش‌ پنهان در فرابورس از امروز در معاملات اجرایی می‌شود.
رشد بازار مسکن ادامه نمی‌یابد
نماد برتر- یک کارشناس بازار مسکن گفت: مجموعه عواملی همچون انباشت تقاضا بعد از رکود ناشی از کرونا، انتظارات تورمی، رشد بازارهای موازی، تحریم‌ها و افزایش نقدینگی​؛ منجر به ورود بازار مسکن به کانال ۱۷ میلیون تومان شد اما این روند ادامه‌دار نخواهد بود و در تابستان بازار به ثبات می‌رسد.
قیمت امروز طلا و ارز در بازار
نماد برتر- امروز با وجود ثبات قیمت ارز، قیمت طلا و سکه با کمی افزایش روبه‌رو بود.
عقب‌گرد بازار مسکن در شمیران
نماد برتر- بهمن ماه امسال قیمت مسکن در منطقه یک تهران در شرایطی افت ۵.۳ درصد ماهیانه را تجربه کرد که در ۲۱ منطقه دیگر پایتخت، نرخ‌ها افزایشی بود و به نظر می رسد با نزدیک شدن به اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه در سال ۱۳۹۹ شاهد کاهش معاملات سفته بازانه و ایجاد ثبات قیمتی در محدوده گرانقیمت تهران باشیم.
چرا واردکنندگان برنج باید مابه‌التفاوت بدهند؟
نماد برتر- گمرک ایران ضمن ارائه آخرین وضعیت واردات و ترخیص ۱.۴ میلیون تن برنج در ۱۱ ماهه امسال، درباره دلیل دریافت مابه‌التفاوت ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومانی در هر کیلوگرم واردات از هند و پاکستان توضیحاتی ارائه کرد.
ورود فایل‌های سبز به بازار مسکن شب عید
نماد برتر- در شرایطی که برخی سرمایه‌گذاران خرد، آپارتمان‌های خود را با قیمت‌های نامتعارف وارد بازار مسکن شب عید کرده‌اند، بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی از مالکان با استفاده از رونق مقطع کنونی و برای در امان بودن از رکود احتمالی سال آینده، واحدها را زیر قیمت می‌فروشند.