01:54 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعرفه واردات

کلیه پیش‌فروش‌های فعلی خودروسازی خلاف قانون است
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت که کلیه پیش فروش‌های فعلی خودروسازی خلاف قانون است.
 صادرات در مقابل واردات کم آورده!
پایگاه خبری راد: طی ۹ ماهه سال جاری به میزان بیش از دو میلیون و ۵۸۷ هزارتن انواع کالا به ارزش ۷۳۵ میلیون دلار از گمرکات مازندران شامل نوشهر ، امیرآباد و فریدونکنار واردشده که نشان از تراز تجاری منفی استان فقط در گمرکات دارد.
کارخانه فاکسکان از چین به هند منتقل می شود!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد با توجه به تنش‌های سیاسی و جنگ تجاری میان چین و آمریکا، اپل قصد دارد تامین و تولید گوشی های آیفون خود را از کارخانه فاکسکان از چین به هند منتقل کند.
بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو بدون تاخیر
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس تاخیر در بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو را تکذیب کرد.
انتقال کارخانه‌های اپل به آمریکا
پایگاه خبری راد: اپل تحت‌تاثیر فشارهای سیاسی دولت ترامپ مبنی بر انتقال کارخانه‌ها از چین به داخل خاک کشور ایالات متحده، با اختصاص یک میلیارد دلار قصد دارد کارخانه جدیدی در شهر تگزاس آمریکا احداث کند.
افزایش تعرفه‌های گمرکی هزینه‌ گزافی بر خودروسازان تحمیل می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی بی‌ام‌و به تازگی اعلام کرده است که هزینه‌های آن در سال آینده میلادی در صورت تداوم جنگ تجاری آمریکا و چین به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.
توافق چین در ارتباط با  کاهش 40 درصدی تعرفه واردات خودروهای آمریکایی!
پایگاه خبری راد: آمریکا در توافق و آتش بس ۹۰ روزه با چین از این کشور خواست که تعرفه واردات خودروهای آمریکایی را به زیر ۴۰ درصد کاهش دهد.
پیامدهای صادرات و واردات چین باوجود جنگ تجاری با آمریکا!
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش اداره گمرک چین، ارزش کل صادرات و واردات این کشورتا نیمه ماه جاری میلادی، از مجموع کل آن در سال گذشته نیز عبور کرده است.
 با بالارفتن قیمت ارز ،کیفیت به فراموشی سپرده شده است
پایگاه خبری راد: با وجود ممنوعیت واردات و افزایش قیمت محصولات وارداتی که فرصت مناسبی در زمینه ارتقای کیفیت و افزایش حجم تولید در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد، برخی تولیدکنندگان ارتقای کیفیت را به دست فراموشی سپرده و فقط قیمت محصولات را افزایش داده‌اند.
انتقال کارخانه و خطوط تولید شرکت های اپل از چین به تایوان و ویتنام!
پایگاه خبری راد: تشدید جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین و افزایش تعرفه‌های گمرکی دوجانبه از سوی این دو کشور بیشتر از سایر قربانیان، به ضرر طرفداران محصولات اپل تمام خواهد شد.
چرا رجیستری؟!
پایگاه خبری راد: ثبت دو شناسه‌ی IMEI و شماره‌ی گوشی افراد در سامانه‌ی همتا باعث می‌شود با ایجاد یک زوج کد از این دو شناسه، امکان تقلب در اجرای رجیستری وجود نداشته باشد.
 256 سورتینگ غیرمجاز در مازندران فعالیت می کنند
پایگاه خبری راد: احمد حسین زادگان بر لزوم نوسازی واحدهای شالیکوبی و سورتینگ جهت تکمیل خلاء‌ها و ظرفیت‌های خالی بخش کشاورزی در این حوزه تاکید کرد.
سبقت چینی‌ها در صنعت خودروهای برقی از اروپا
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که خودروسازان چینی از همتایان خود در اروپا در تولید و توسعه خودروهای الکتریکی و برقی پیشی گرفته‌اند.
چین با افزایش واردات به جنگ با «جنگ تجاری آمریکا» می‌رود
پایگاه خبری راد: شی‌جی‌پینگ، رئیس جمهور چین روز دوشنبه در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی واردات در این کشور وعده داد که به منظور مقابله با جنگ تجاری آمریکا، حجم واردات از نقاط مختلف جهان را افزایش خواهد داد.
گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه ارجاع شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو به دستگاه قضایی موافقت کردند.