14:48 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تحریم های آمریکا

تلاش آمریکا برای تخریب شرکت چینی هواوی!
پایگاه خبری راد: دولت ژاپن نیز اعلام کرده است که قصد دارد همکاری‌های مخابراتی و ارتباطی خود را با شرکت چینی هواوی قطع کند.
کیفیت اصلی ترین شاخصه ورود هواپیماهای جدید باشد
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت هوایی معتقد است صرف نظر از آنکه چه هواپیمایی از سوی ایرلاین های ایرانی خریداری شده و وارد ناوگان می‌شوند، باید کیفیت آن‌ها به عنوان یک مسئله مهم و حیاتی رصد شده و تایید فنی لازم را دریافت کند.
احتمال تمدید معافیت از تحریم‌های ضدایرانی آمریکا برای عراق
پایگاه خبری راد: کارشناسان آگاه از سیاست آمریکا اظهار کردند در بحبوحه تحریم‌های آمریکا علیه ایران که نیمی از برق عراق را تامین می‌کند، واشنگتن راه‌حلی برای این کشور خواهد یافت.
اروپایی ها برای ایجاد ساز وکار مالی ویژه توافق ندارند!
پایگاه خبری راد: س از خروج آمریکا ازبرجام ، کشورهای باقی مانده شامل فرانسه، روسیه، چین، انگلستان و آلمان تلاش کردند که برجام را حفظ کنند و ایران نیز اعلام کرد چنانچه کشورهای متعهد بتوانند راهی برای حفظ برجام پیدا کنند بر این پیمان باقی می ماند.
ژاپن خواستار تمدید معافیت از تحریم های آمریکا برای واردات نفت ایران
پایگاه خبری راد: مدیر انجمن نفت ژاپن اظهار کرد پالایشگاه‌های نفت ژاپن همچنان از دولت این کشور می‌خواهند معافیت از تحریم‌های آمریکا برای واردات نفت ایران تمدید شود.
سکوت نفتی‌ها در مقابل جنگ اطلاعاتی بین ایران و آمریکا!
پایگاه خبری راد: از زمانی‌که آمریکا از برجام خارج شد؛ مردان نفتی ترجیح دادند با تاکید بر ناتوانی آمریکا در حذف نفت ایران از بازارهای جهانی، سکوت پیشه کنند.
تداوم رشد ترانزیت در ایران
پایگاه خبری راد: رضا نفیسی از تداوم رشد ترانزیت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
راضی بودن پوتین از نفت ۷۰ دلاری
پایگاه خبری راد: رییس جمهور روسیه ، در دیدار با همتای آمریکایی خود در پاریس، درباره قیمت نفت گفت‌وگو کرده و روسیه از قیمت فعلی نفت راضی است.
یورو به جنگ دلار می رود
پایگاه خبری راد: تجار نفتی در روسیه تصمیم گرفته اند در مواجهه با تحریم های آمریکا بر علیه روسیه، معاملات نفتی خود را به جای دلار با یورو انجام دهند.
لیست جدید تحریم ها و پتروشیمی مبین
پایگاه خبری راد: آمریکا لیست بلندبالایی از شرکت ها و اشخاص تحت تحریم را منتشر کرد که مشاهده نام برخی شرکت‎ها عجیب به نظر می رسد. بررسی اثرات تحریم بر شرکت پتروشیمی مبین نتایج جالب توجهی به همراه دارد.
تهدید بیمه‌گذاران نفتکش‌ها با عرف و قوانین بین‌المللی سازگاری ندارد
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «هشدار آمریکا به بیمه‌گذاران نفتکش‌های ایرانی با عرف و قوانین بین‌المللی سازگاری ندارد» خطاب به دولت و دستگاه دیپلماسی خواست که در این خصوص به دنبال راهکار باشند.
شرکت‌های بیمه بین‌المللی از سود نفتکش‌های ایرانی صرف نظر نخواهند کرد
پایگاه خبری راد: رییس کمیته بین‌الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع اخیر وزارت خارجه آمریکا در خصوص بیمه نفتکش‌های ایرانی، گفت: این‌گونه نیست که تمام شرکت‌های بیمه با آمریکا دارای روابط اقتصادی باشند و از سود خود در بیمه کردن نفتکش‌های ایرانی صرفه‌نظر کنند.
عراق برای واردات انرژی از ایران معافیت گرفت
پایگاه خبری راد:برایان هوک، نماینده ویژه امور ایران در وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد عراق هم چنان به انرژی مورد نیاز از سوی ایران برای تولید و تامین برق دسترسی خواهد داشت.
تحریم‌ها تاثیری در روابط بانکی امارات و ایران ندارد
پایگاه خبری راد: رئیس بانک مرکزی امارات متحده عربی امروز از بی‌تاثیری تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران در روابط بانکی و مبادلات مالی میان این دو کشور سخن گفته است.
لغو اولین پرواز سمنان - مشهد/ عذرخواهی معاون استاندار از سمنانی‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس کارگروه صنایع و معادن اتاق فکر توسعه و تعالی استان مازندران با اشاره به اینکه فقدان صنایع مادر به عنوان عامل محرک، چالش بزرگ مازندران در حوزه صنعت است، گفت: پشتیبانی و حمایت از صنایع مادر راه نجات از مرگ صنایع در این استان است.