07:17 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه نامه

کسر اقساط سهام بیمه ملت «بازنشستگان» از دو ماه آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری گفت: کسر اقساط ۲۰ هزار تومانی سهام بیمه ملت از حقوق بازنشستگان سهام دار، از یک تا دو ماه آینده آغاز می‌شود.
واردات ۲۰ هزار تن تخم مرغ برای تنظیم بازار
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه مجوز ورود ۲۰ هزار تن تخم مرغ صادر شده و بخشی از این میزان ثبت سفارش شده و بخشی دیگر وارد شده است گفت: با واردات این میزان، کمبود تخم مرغ جبران می شود.
قیمت پراید در عراق 30میلیون تومان است+جزئیات
پایگاه خبری راد: خودروی پراید با توجه به نیاز بازار عراق، آپشن های کمتری نسبت به محصولات داخلی نیاز دارد و در حال حاضر به قیمت 7هزار دلار عرضه می شود که با توجه به نرخ ارز این خودرو حدود 30میلیون تومان به فروش می رسد.
پشت پرده پرداخت دیه کارگران معدن یورت
پایگاه خبری راد: چند ماه از فاجعه معدن آزاد شهر یورت می‌گذرد. در این مورد یک مقام مسئول در شرکت بیمه آسیا می‌گوید ۴۰ دیه را این شرکت و سه دیه دیگر را مدیرعامل معدن یورت به خانواده متوفیان پرداخت کرده است.
آخرین وضعیت صدور بیمه‌نامه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه رازی درباره بیمه‌نامه‌های صادر شده در مناطق زلزله زده غرب کشور می‌گوید این شرکت در مجموع ۱۰۹۱ بیمه‌نامه آتش‌سوزی در این مناطق صادر کرده است. او با اشاره به اینکه باید ضریب نفوذ بیمه در ایران افزایش یابد تاکید کرد: شرکت‌های بیمه می توانند با توجه به ماهیت ساختمان‌های احداث شده و در نظر گرفتن شرایط منطقه‌ای، بیمه نامه مختلفی برای پوشش اموال بیمه‌گذاران در برابر خطر زلزله و با نرخ فنی و مناسب ارائه کنند.
بیمه‌نامه مانده بدهکارِ مسکن مهر، پوشش زلزله ندارد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه آرمان با انتقاد از نوع و کیفیت ساختمان های مسکن مهر می گوید این شرکت با توجه به قراردادش با بانک مسکن، بیمه نامه عمرِ مانده بدهکارِ مسکن مهر مناطق زلزله زده غرب ایران را تحت پوشش دارد اما آن بیمه نامه ها پوششِ زلزله ندارند.
جزئیات بیمه زائران اربعین حسینی
پایگاه خبری راد: بیمه ایران تمام زائران اربعین حسینی که بصورت انفرادی یا گروهی بصورت قانونی از کشور خارج می شوند را بیمه می کند.
مالیات‌های مسکن نیازمند اصلاح و بازنگری
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مسکن گفت: سیستم مالیات در بخش مسکن نیازمند اصلاحات و بازنگری جدی است.
جزییات بیمه نامه هواپیماهای جدید/ صدور گواهینامه از ۲ هفته قبل
پایگاه خبری راد: مدیر بیمه های کشتی، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران اعلام کرد: تمامی هواپیماهای جدید خریداری شده توسط شرکت ملی هواپیمایی (هما) توسط این شرکت بیمه خواهد شد.
شرکت‌های بیمه بی‌انضباطی کردند، خودروسازان سوءاستفاده
پایگاه خبری راد: دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران معتقد است باید شرایط را طوری برای این صنعت مهیا کرد که شرکت ها انرژی خود را روی نرخ شکنی نگذارند، او با انتقاد از اینکه در صنعت بیمه ایران کار اصولی و آینده نگری کم انجام می شود، به لزوم تعامل شرکت های بیمه با دیگر کشور ها اشاره کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد