18:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیماری کرونا

تشخیص کرونا در ۲۵ دقیقه امکان پذیر شد / آزمایش های رایگان در استان ها
نماد برتر- معاون وزیر بهداشت از پیگیری تولید کیت‌های آزمایش سریع خبر داد و گفت: این آزمایش ها در اختیار استان ها قرار گرفته و جواب ها بصورت رایگان طی ۲۵ دقیقه حاضر می شود.
تشخیص زودهنگام بیماری با اینترنت اشیا
نماد برتر- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به بهبود کارایی روش‌های حفظ حریم خصوصی در حوزه سلامت محور مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا شدند که به گفته آنها می‎توان از آن برای تشخیص زودهنگام بیماری بهره برد.
راه مبارزه با کرونا در تعطیلی است؟
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار می گوید با توجه به آنکه بسیاری از مشاغل از کرونا آسیب دیده اند به جای تصمیم به تعطیلی، به افراد بیکار شده فرصت بازگشت به کار بدهیم و شرایط را برای رونق بازار فراهم کنیم.
پنج عامل در روند فعلی بورس / ارزش معاملات خرد رکورد منفی ۱۰ ماهه زد !
نماد برتر- پنج عامل ، مسبب روند فعلی بورس و ادامه سقوط شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحدی شده و ارزش معاملات خرد به کمترین سطح در ۱۰ ماه اخیر رسیده است.
رسالت اپراتور دیجیتال، باز کردن فضا برای ایده‌هاست
نماد برتر- مدیرعامل ایرانسل در مراسم پایانی «نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل»، یکی از رسالت‌های ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را «باز کردن فضا برای ایده‌های نو» دانست و با اشاره به تجربۀ موفق ایرانسل در سرمایه‌گذاری روی شرکت اسنپ گفت: امیدواریم بتوانیم به شکل‌گیری و گسترش چندین اسنپ دیگر در ایران کمک کنیم.
خدمات فناوری اطلاعات در زمان شیوع کرونا در ایران
نماد برتر- ارائه اینترنت رایگان اپراتورهای ثابت، اینترنت رایگان برای معلمان و اساتید دانشگاهی، رایگان شدن شبکه شاد برای دانش‌آموزان، ثبت‌نام آنلاین سیم‌کارت اپراتورها نقش استارت آپ‌ها در کنترل و مهار ویروس و جلوگیری از مسافرت مبتلایان به کرونا، از اقداماتی است که با بهره‌گیری از امکانات ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان شیوع کرونا انجام شده است.
ساعت کار کسب و کارهای غیرضروری تا ۶ عصر
نماد برتر- با دستور رئیس جمهور ، ساعت پایان کار فعالیت کسب و کارها به غیر از موارد ضروری برای بخش ۲، ۳ و ۴ به مدت یک ماه تا ۶ بعدازظهر اعلام شد.
تهران در وضعیت خطرناکی قرار دارد/ مراجعه غیرضروری به بیمارستان ممنوع
نماد برتر- فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران گفت: پایتخت در وضعیت خطرناکی قرار دارد و اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند با نارسایی‌های درمانی زیادی روبرو خواهیم شد.
پرداخت حق بیمه کارگر ساختمانی سه ماهه شد!
نماد برتر- نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی تعیین مهلت سه ماهه برای پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی و مختومه شدن پرونده در صورت عدم پرداخت را به زیان آنها دانست و گفت: در شرایطی که کارگران ساختمانی با نبود کار و بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند و بیمه آنها سهمیه ای است شایسته نیست با یک بخشنامه داخلی حقوق آنها را نادیده بگیریم.
بودجه وزارت انرژی امارات چقدر است ؟
نماد برتر- بودجه وزارت انرژی امارات متحده عربی در سال آینده میلادی بیش از ۷.۴ درصد افزایش یافت.
کرونا ۷۰ درصد کارگران ساختمانی را بیکار کرد!
نماد برتر- نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی می گوید در حال حاضر تنها ۳۰ درصد کارگران ساختمانی مشغول کار هستند و کرونا باعث شده تا بخش اعظمی از کارگران ساختمانی به لحاظ کاری و معیشتی دچار مشکل شوند.
جایگاه طلایی برای تجدیدپذیرها
نماد برتر- با شیوع ویروس کرونا و کاهش مصرف برق در دنیا توجه به انرژی های تجدیدپذیر افزایش یافته و به نظر می رسد که جایگاه طلایی در انتظار انرژی پاک باشد.
افزایش ترددهای برون‌شهری در ۲۴ ساعت گذشته!
نماد برتر- درحالیکه اعمال محدودیت در ترددهای برون شهری، برخلاف تجربه پیشین که به صورت ناگهانی اعلام شده بود، این بار کمی قبل از تعطیلات به صورت رسمی اعلام شد، آمارها از افزایش تردد برون شهری در ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهد.
شناسایی زیان ۴۲ریالی برای هرسهم «تکنو»
نماد برتر- شرکت مهندسی تکنوتار در فعالیت ۶ماهه به ازای هرسهم ۴۲ریال زیان شناسایی کرد.
رکورد نوسازی ناوگان ریلی را شکستیم/افزایش ۵ درصدی حمل بار
نماد برتر- معاون امور مسافری راه آهن گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر، حمل بار از طریق راه‌آهن ۵ درصد رشد یافته است.