10:51 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بورس عرضه

عرضه خودرو در بورس، از شروط مجلس برای واردات
ماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شرایط چهارگانه واردات خودرو در طرح ساماندهی صنعت خودرو را تشریح کرد.
لزوم هماهنگی با بورس برای واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان
نماد برتر- مدیرعامل تأمین اجتماعی گفت: واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان ساز و کار خاصی دارد که باید هماهنگی های آن با بورس انجام پذیرد در نتیجه زمان قطعی اجرا هنوز مشخص نیست.
شرایط خرید خودرو در بورس
نماد برتر- سرانجام مجلس کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس را تصویب کرد که بر اساس آن هر شخص می‌تواند هر سه سال یک بار با یک کد ملی، یک خودرو در بورس کالا خریداری کند و قبل از پایان سه سال مقرر نمی‌تواند اقدام به فروش خودرو کند.
"فولاد" ۱۵ درصد بیش از مقادیر تعیین شده اقدام به عرضه در بورس کالا کرد
نماد برتر- معاون فروش فولاد مبارکه با ارائه توضیح درباره رقم فروش و انتقاد از عملکرد سیستم بهین‌ یاب گفت: این شرکت حتی۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از مقادیرتعیین شده اقدام به عرضه دربورس کالا کرده است.
بازی گردان بازار سرمایه چه کسی است؟!
نماد برتر- بورس به یک منبع درآمد برای دولت و بی کفایتی وزارت خانه‌ها تبدیل شده است و هر زمانی که دچار کسری بودجه می‌شود، این کسری را از جیب مردم تامین می‌کند.
عرضه خودرو در بورس چگونه باعث کاهش قیمت خواهد شد؟
نماد برتر- یک کارشناس اقتصادی گفت: عرضه خودرو در بورس می تواند به افزایش تولید منجر شود و به مرور زمان کاهش قیمت را در پی خواهد داشت.
تمام محصولات فولادی در بورس عرضه می‌شود
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با هدف تنظیم بازار داخل، حمایت از صادرات و عرضه تمام محصولات فولادی در بورس خبر داد.
قیمت گذاری ۵۵درصد خودروهای داخلی توسط شورای رقابت
نماد برتر- به گفته سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو، در آخرین جلسه‌ای که میان مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) برگزار شده، طرح پیشنهادی گروه سایپا برای قیمت‌گذاری محصولات هر دو خودروساز مبنی بر اینکه قیمت‌گذاری ۵۵ درصد محصولات پرتیراژ و پر مصرف توسط شورای رقابت و ۴۵ درصد سایر محصولات توسط خود خودروسازان تعیین شود، مورد موافقت قرار گرفت.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- طی هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که مهم ترین آن ها به موضوعاتی همچون پذیرش املاک وزارت دفاع در بورس کالا و نیز قیمت گذاری دستوری فولاد اختصاص داشت.
شرط تامین نیاز ورق و اسلب نوردکاران توسط سه فولادساز بورسی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: سه فولادساز بورسی می‌توانند نیاز نوردکاران به ورق و اسلب را تامین کنند و در مقابل نوردکاران نیز باید متعهد شوند محصولات تولیدی را در بورس عرضه کنند.
شمش، تماما تحویل می‌شود اما ...
نماد برتر- دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، اساس مشکلات عرضه فولاد در بورس کالا را از جانب آن‌هایی دانسته که شمش را از بورس کالا به صورت ۱۰۰ درصدی دریافت کرده اما نهایتا تنها ۳۵ درصد محصول نهایی همچون میلگرد را در بورس عرضه و الباقی را در بازار آزاد به‌فروش می‌رسانند و در حقیقت مصرف‌کننده نهایی رها شده است. اگر به دنبال کاهش قیمت هستیم، باید تمرکز را بر عرضه‌کننده محصول نهایی گذاشته و عرضه آن در بورس کالا بیشتر شود.
تمام محصولات فولادی بزودی در بورس کالا عرضه می شود
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از تکمیل طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد طی دو هفته‌ آینده خبر داد و گفت: براساس این طرح تمامی محصولات فولادی باید در بورس عرضه شوند.
عرضه بیش از ۲۸۰ هزار تن انواع فرآورده‌ هیدروکربوری در بورس انرژی
نماد برتر- بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه ۷ آبان ماه، میزبان عرضه بیش از ۲۸۰ هزار تن انواع فرآورده‌ هیدروکربوری خواهد بود.
دو عرضه اولیه ، بازارگردانی سهام "سرچشمه"،تجدید ارزیابی زیرمجموعه ها و...
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری مس سرچشمه از عرضه اولیه دو زیرمجموعه ، تشکیل سبد بورسی ۵۰۰ میلیارد تومانی ، بازارگردانی سهام و تجدید ارزیابی دارایی زیرمجموعه ها خبر داد .
تکالیف مهم بورس کالا و وزارت صنعت در عرضه و قیمت گذاری فولاد + تحلیل صنعت
نماد برتر- کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تحلیل آخرین وضعیت ایران در بازار داخلی و خارجی فولاد ، گزارشی تدوین و پیشنهادات و تکالیفی برای بورس کالا و وزارت صنعت ارایه کرد.