00:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برچسب

کمباین‌های برداشت پیر شده‌اند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه کمباین داران با بیان این‌که 80 درصد کمباین‌های برداشت عمر بالای 15 سال دارند، تصریح کرد: از 10 هزار کمباین برداشت موجود در کشور تنها 4000 کمباین عمر زیر 15 سال دارند که برای کاهش ریزش در این ناوگان بزرگ برداشت، راهکاری جز معاینه فنی سالانه وجود ندارد.
با فواید جویدن ناخن آشنا شوید!
پایگاه خبری راد: کودکان اغلب به علت های متفاوتی اقدام به جویدن ناخن های دست خود می کنند که از جمله معمول ترین آنها می توان به استرس و اضطراب اشاره کرد. این در حالی است که بعضی از آنها هیچ دلیل مشخصی برای کار خود ندارند! از طرفی عادت جویدن ناخن ها معمولا در سنین پایین تر بیشتر دیده می شود که نگرانی های زیادی را برای والدین ایجاد می کند.
صرفه‌جویی پنهان در مصرف آب
پایگاه خبری راد: آب پنهان یا آب مجازی، آبی است که در مراحل مختلف تهیه، تولید و ارائه یک محصول (غذا، کالا، انرژی یا خدمات) به صورت مستقیم یا غیرمستقیم استفاده می‌شود.
تردد اتوبوس‌هایی با چهره جدید در تهران
مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از نصب برچسب در اتوبوس‌هایی خبر داد که فیلتر جاذب دوده بروی‌ انها نصب شده است.
برای صداوسیما متاسفم/ادعای کارآفرینان در مورد گوشت کذب بود
پایگاه خبری راد: معاون توسعه بازرگانی و صنایع وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده از سوی یک کارآفرین برتر در برنامه زنده تلویزیونی که خودش هیچ اهلیتی برای واردات گوشت قرمز ندارد، سراسر کذب محض بوده و جای تأسف برای صدا و سیما است که به چنین افرادی اجازه تشویش اذهان عمومی را می‌دهد.
پرونده «۱۰۰۰ سرویس بهداشتی» دوباره باز شد
پایگاه خبری راد: پرونده «۱۰۰۰ سرویس بهداشتی» دوباره باز شد. کلنگ این پروژه از دهه ۸۰ زمین زده شد و قرار بود در سال ۱۳۹۰ به سرانجام برسد، اما بارها با برچسب «پروژه‌ی شکست‌خورده» از مدار خارج شد.
اجرای طرح الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه‌های بین شهری از دو هفته آینده
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی از آغاز اجرای آزمایشی طرح حذف ایستگاه‌های عوارض و الکترونیکی کردن پرداخت عوارض در آزادراه‌های بین شهری طی یکی دو هفته آینده خبر داد.
درج قیمت روی تمامی محصولات تولیدی الزامی شد
پایگاه خبری راد: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال دو بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه تولید کنندگان برخی کالاها را از درج قیمت روی محصولات تولیدی خود معاف کرده بود، کلیه تولیدکنندگان را موظف کرد قیمت کالای تولیدی را روی محصول درج کنند.
ثبت سفارش کالاهای مصرفی خارجی دارای مشابه ایرانی ممنوع شد
پایگاه خبری راد: دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با بیان اینکه نصف مردودی‌های خودروهای سنگین در معاینه فنی مجدد دارای برگه معاینه فنی هستند، خواستار نظارت جدی وزارت راه بر عملکرد مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین شد.
اصل تقدم منابع بر مصارف در نظام بودجه‌ریزی رعایت نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رییس اتاق ایران معتقد است آنچه که در نظام بودجه‌ریزی دنیا مطرح بوده و ما از آن به دوریم، این است که ما تقدم منابع بر مصارف را در ایران رعایت نمی‌کنیم.
حذف صفرهای پول ملی تاثیری روی واقعیت‌های اقتصادی ندارد
پایگاه خبری راد: رییس بخش اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان با ابراز این عقیده که حذف صفرهای پول ملی روی واقعیت‌های اقتصادی مردم هیچ تاثیری ندارد، تصریح کرد: حذف صفرهای پول ملی هم از لحاظ روانی و هم از بعد محاسباتی بی‌ارزش بودن پول ملی را کمتر نشان خواهد داد، اما باید تاکید کرد که با این اقدام ارزش پول ملی افزایش پیدا نمی‌کند.
روایتی از حقوقی که در بازار گم می‌شود
پایگاه خبری راد: حتی یک روز هم کار نکرد، قسطی برای جهیزیه دخترم خریده بودم و اکنون شرکت سازنده هم غرامت نمی‌دهد. در نهایت دامادم ناچار شد یخچال جدیدی خریداری کند.
احتمال گرانی سیب زمینی از چند روز آینده!
پایگاه خبری راد: مدیر طرح تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: نگران این هستیم که سیب زمینی در چند روز آینده گران شود.
لزوم بازنگری در معافیت‌های گمرکی و مالیاتی
پایگاه خبری راد: رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس نسبت به برخی انتقادات به وی در مورد مخالفت با شفاف سازی رای نمایندگان توضیحاتی داد.
گوشی‌های جدیدی با برچسب دروغین شبکه ۵G!
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی‌های فروخته شده توسط اپراتور مخابراتی AT&T دارای برچسب تقلبی تجهیز به فناوری شبکه ۵G هستند این در حالیست که در واقع به چنین فناوری مجهز نیستند.