16:47 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برندهای مطرح

باید از ابزار تعرفه در کنترل واردات خودرو استفاده کرد!
پایگاه خبری راد - رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو تاکید کرد: می توان با ابزار تعرفه از تولید داخلی خودرو در کشور حمایت کرد.
آغاز تولید کامیونت های میتسوبیشی فوسو با 20درصد داخلی سازی
پایگاه خبری راد: برای داخلی سازی کامیون های میتسوبیشی عجله ای نداریم و الزامات قانونی را پیگیری خواهیم کرد.
حمایت مشروط مجلس از خودروسازان داخلی
پایگاه خبری راد: رییس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم خطوط تولید دنا پلاس و پژو ۲۰۷ صندوق‌دار، حمایت مجلس از خودروسازان داخلی را مشروط به ارتقاء ایمنی و بهبود کیفیت خودروهای ایرانی اعلام کرد.
سهم بازار سامسونگ در سال آینده کاهش می‌یابد؟
پایگاه خبری راد: به گفته موسسه تحلیل و تحقیقاتی استراتژی آنالتیکس، سهم بازار شرکت سامسونگ در سال آینده میلادی به کمتر از ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت.
نبرد نابرابر پوشاک ایرانی با برندهای تقلبی
پایگاه خبری راد: عضو علی‌البدل هیئت‌ مدیره اتحادیه کالای کشباف و جوراب تهران گفت: با توجه به شرایطی که در ایران برای تولیدکنندگان پوشاک وجود دارد می‌توان گفت در بازارهای خارجی رقابت برای تولیدکنندگان ایرانی‌ راحت‌تر است.
با این شغل‌ها پولدار شوید!
پایگاه خبری راد: اگر می‌خواهید در خانه راحت بنشینید و بدون هیچ هزینه یا مزاحمتی برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید و از قضا پول خوبی هم در بیاورید، این شغل‌ها درآمدتان را افزایش می‌دهد.
تاکید اتحادیه اغذیه‌فروشان بر غیربهداشتی بودن واحدهای خیابان سی‌تیر
پایگاه خبری راد- رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان در ارتباط با بحث‌هایی که مبنی بر واحدهای خیابان ‌سی‌تیر و بهداشت آنها مطرح می‌شود، گفت: ما بازرسان اتحادیه را نیز به واحدهای فعال در این بخش فرستاده‌ایم و تاکید ما بر آن است که در این خیابان غذا در فضایی غیربهداشتی سرو می‌شود.
صنعت خودروی ایران نیاز به رقیب قوی و مستقل دارد
پایگاه خبری راد: با ورود مستقیم برندهای خودروسازی برای تولید خودرو، ایران می تواند هاب منطقه در صنعت خودرو شده و مشکل اشتغال و کیفیت تولید را کاهش دهد.
قدیمی ترین خودروهایی که هنوز تولید می شود+عکس
پایگاه خبری راد: در این مطلب به بررسی مهم‌ترین خودروهای دنیا می‌پردازیم که بدون تغییر خاص در ظاهر و طراحی بدنه، همچنان تولید می‌شوند و مورد توجه بازار جهانی هستند.
قیمت ابرخودروی ایرانی الاصل مشخص شد
پایگاه خبری راد: مدل ۲۰۱۵ از سوپراسپرت آلفا به‌زودی آماده‌ی فروش می‌شود، اما قیمت این خودرو در نسخه‌ی استاندارد، فقط ۹۵ هزار دلار اعلام شده است.
برترین خودروهای نمایشگاه ژنو 2017 در یک نگاه+تصاویر
پایگاه خبری راد: نمایشگاه خودروی ژنو به دلیل حضور تازه واردهای با کلاس، توانست نگاه های زیادی را به خود جلب کند.
صفحه قبل | صفحه بعد