14:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بدون

طرح فروش نقدی یک محصول ایران خودرو با قیمت 675 میلیون تومان
طرح فروش نقدی محصول هایما S۷ پلاس ایران خودرو با موعد تحویل سه ماه از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه بدون قرعه کشی آغاز می شود.
استراتژی معاملاتی؛ لازمه ورود به بازار سرمایه
یک سرمایه‌گذار موفق، بازار را حریف خود می‌پندارد و برای هر یک از رفتارهای بازار، برنامه مشخص و از پیش تعیین شده‌ای دارد. او قدرت و آمادگی پذیرش هر رفتار غیرقابل پیش‌بینی بازار را دارد؛ این به معنی داشتن استراتژی معاملاتی است.
۱۹ درصد افزایش سود خالص بیمه دانا
بیمه دانا طی دوره میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری با افزایش دارایی ۹ درصدی نسبت به پایان سال گذشته مواجه بوده و توانسته ارزش دارایی خود را به ۸۴،۱۷۵ میلیارد ریال برساند.
بهترین راه پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا مسؤولیت‌پذیری است
بر اساس آخرین آمار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموعاً ۵۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۷ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
افزایش نرخ فروش وکیوم باتوم "شبریز"
محصول دیگری که توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته مربوط به لوب کات سنگین با ۲ هزار تن بوده که مقدار حجم معامله این شرکت پالایشی برابر با ۲ هزار تن گزارش‌ شد.
هفته‌های بدون عرضه «فولاد مبارکه» هت‌تریک کرد
فولادمبارکه اصفهان بدون محصول این هفته را در بورس کالا به پایان رساند و دلیل عدم عرضه این شرکت در رینگ نقره‌ای بازارسرمایه مشخص نیست.
اعتقاد راسخ "بهارستان" به اصلاح نظام "میرداماد"
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بروزرسانی قوانین با هدف بهبود اوضاع نظام پولی و بانکی کشور تاکید دارند.
مقایسه اشتباه بین بازدهی بازار سرمایه و بازار بدهی
سهامداران با توجه به احتمال ریسک‌‎های مختلف در بازار سرمایه، به خرید اوراق بدهی روی می آورند، غافل از اینکه این اوراق در حقیقت یک سود ثابت و خطی می‌دهند. در حالیکه بازار سرمایه در روند بلندمدتی که تا به حال داشته همیشه بیشترین سوددهی را نسبت به سایر بازارهای موازی، نصیب سهامداران خود کرده است.
از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تا شفافیت در نظام قیمت‌گذاری
دستکاری در قیمت‌گذاری کالاها از جمله پیامدهای ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی است. حذف این ارز، سبب واقعی شدن قیمت‌گذاری از طریق نظام بازار به ‎واسطه نظام عرضه و تقاضا می‌شود.
با کد بورسی سیمان بخرید
معاملات گواهی سپرده سیمان از روز یکشنبه ۹ آبان ماه با پذیرش ۱۰ انبار شرکت سیمانی در بورس کالا راه‌اندازی می‌شود تا از این پس خریداران خرد سیمان فقط با در ا ختیار داشتن کد سهامداری از این طریق تامین نیاز کنند.
از حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی تا تخلیه تومور اقتصادی
با حذف ارز ترجیحی، بازار سرمایه به ­عنوان ویترین بازار مالی کشور، از کاهش رانت و حذف نرخ‌های دستوری و در نهایت شکل‌گیری سرمایه‌گذاری ارزش محور و مبتنی بر تقاضای واقعی برخوردار خواهد شد.
«ثالث- اجباری» عمده‌ترین حق بیمه صادرشده "کوثر"
موجودی نقد بیمه کوثر به ۱،۰۳۳ میلیارد ریال رسیده، میزان سرمایه این شرکت بدون تغییر باقی‌مانده و سود انباشته نیز با رشد ۹ درصدی به ۱۲،۴۶۲ میلیارد ریال رسید.
ملی مس ایران و حرکتی خلاف انتظار رشد درآمدها
مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به یک هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان رسید.
«آلومینیوم المهدی» و درآمد ۱۰۹ میلیاردتومانی
در هفته منتهی به ۳۰ مهرماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت با ۱۰۹ میلیارد میلیون تومان درآمد کسب کرد.
دلیل پافشاری فولادخوزستان بر عرضه یک کالا
«شمش بلوم RST۳۴-۲» همچنان برای سومین هفته متوالی با ۵ هزار تن عرضه، بدون مشتری باقی‌مانده و دلیل این پای‌فشاری بر عرضه‌های بدون مشتری مشخص نیست.