21:37 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازنگری

«غفارس» ۶ماهه به ازای هرسهم ۳۱ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۹۹ به ازای هرسهم ۳۱ ریال سود ساخت.
وزارت صنعت واحد رایزنان بازرگانی را تعطیل کرده است!
انماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: در حال حاضر به معنای واقعی رایزن بازرگانی نداریم که آشنا به امر صادرات و واردات باشد و بتواند تجارت را روان کند و کمرنگ دیده شدن اهمیت این موضوع موجب شده که واحد مربوط به رایزنان بازرگانی در وزارت صمت تعطیل شود.
خط شکنی نسل جدید فناوری های نوظهور در بازار پول و سرمایه
نماد برتر- رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: در شرایط تحریم ها و جنگ اقتصادی استفاده از فناوری جدید نظام مالی همانند فین تک ها در بازار پول و سرمایه می تواند به عنوان خط شکن عمل کند.
درخواست وزیر صنعت از روحانی درباره تجدیدنظر در بخشنامه بانک مرکزی
نماد برتر- وزیر صنعت در نامه ای به رئیس جمهور خواستار بازنگری بخشنامه اخیر بانک مرکزی در خصوص بازگشت ارز حاصل از صادرات شد.
کنترل فساد و شفاف‌سازی عملکرد از شروط حکمرانی مطلوب بازارسرمایه
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حکمرانی مطلوب در بازارهای مالی شروط و رعایت نکاتی چون دسترسی یکسان سهامداران به اطلاعات، کنترل فساد و جلوگیری از رانت الزامی است.
چرا با کاهش نرخ ارز، لوازم خانگی ارزان نشد؟
نماد برتر- معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با اشاره به ممنوعیت واردات ۷۰ درصد کالاهای لوازم خانگی، مهم‌ترین دلیل گران بودن لوازم خانگی را نرخ ارز عنوان کرد و گفت: اینکه با افزایش نرخ ارز قیمت‌ها بلافاصله افزایش پیدا می‌کند مربوط به گرانی در تولید نیست بلکه در بخش توزیع و خرده فروشی این اتفاق افتاده است، چراکه تولیدکنندگان پیش از افزایش قیمت باید با دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت هماهنگی کنند.
سرازیر شدن مجدد مردم در بورس بعید است!
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار بر لزوم پیش بینی اعتبار خاص برای حمایت از کارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد وگفت: درست است که نمی توانیم پرداخت دستمزد کارگران را در بودجه ببینیم ولی باید در شرایط خاص اقتصادی کمکهای اجتماعی برای گروههای کارگری حتی کارمندی درنظر بگیریم.
آمادگی کشورهای حوزه خلیج فارس برای مذاکرات برجامی با ایران
نماد برتر- وزیر خارجه بحرین از آمادگی کشورهای حوزه خلیج فارس برای مذاکرات برجامی با ایران خبر داد و گفت: این توافق به بازنگری و تعدیل نیاز دارد.
آینده کوتاه مدت بورس و مهمترین پیش‌نیاز رشد بازار + اثر لایحه بودجه
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه ضمن پیش بینی روند معاملات بورس در هفته جاری و اعلام مهمترین پیش‌نیاز بازار برای رشد میان‌ و بلندمدت ، درباره تاثیر لایحه بودجه سال ١٤٠٠ توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
ارسال اصلاحیه شیوه نامه فولاد به تاخیر افتاد
نماد برتر- عضو انجمن فولاد گفت: روز شنبه جلسه دوم کارخانجات فولاد با معاون اقتصادی رئیس جمهوری برگزار و مقرر شد اصلاحیه شیوه نامه، هفته آتی به دولت ارسال شود.
توضیح مدیران فولادمبارکه و پنج زیرمجموعه از ثبت رکوردهای جدید
نماد برتر- مدیران شرکت فولاد مبارکه و پنج زیرمجموعه از جمله فولاد هرمزگان و فولاد امبرکبیر کاشان از کسب رکوردهای جدید خبر دادند.
لزوم حرکت به‌سمت رگولاتوری پویا برای تحقق تحول دیجیتال
نماد برتر- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: رگولاتور بخش ICT باید با در نظر گرفتن تحول دیجیتال در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های جدید خود، به سمت رگولاتوری پویا حرکت کند.
تنش‌های داخلی در اوپک پلاس بالا گرفت
نماد برتر- آنچه که به نظر می رسید یک دیدار آرام وزیران نفت اوپک پلاس برای تمدید محدودیت عرضه در سال میلادی آینده باشد، با اعلام گلایه های برخی از تولیدکنندگان عضو این گروه با مشکل برخورد کرده است.
جزئیات سه تصمیم جدید در زمینه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی
نماد برتر- عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از اتخاذ سه تصمیم جدید در زمینه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی خبر داد که مهم‌ترین آن مربوط به کالاهای دپو شده در گمرکهاست.