17:42 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

باخ

رکورد زنی کرونا با شناسایی ۹۴۵۰ بیمار جدید و فوت ۴۲۳ نفر ادامه دار شد
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۹۴۵۰ بیمار جدید و فوت ۴۲۳ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
ترامپ در صورت قطعی شدن باخت به آسانی کنار نخواهد رفت
نماد برتر- سناتور سابق جمهوری خواه گفت: ترامپ در صورت قطعی شدن باخت به آسانی کنار نخواهد رفت و با تکیه بر ۶۸ میلیون رای، نیروی قدرتمند و مخل زندگی آمریکا باقی خواهد ماند.
ادامه رکورد زنی تلخ کرونا با شناسایی ۸۲۸۹ بیمار جدید و فوت ۴۴۰ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی تلخ کرونا با شناسایی ۸۲۸۹ بیمار جدید و فوت ۴۴۰ نفر طی ۲۴ساعت گذشته خبر داد.
عوامل تأثیرگذار و بررسی موج های ریزشی در بازار سهام
نماد برتر- موج های ریزشی چند صباحی است در بازار سرمایه با کاهش قدرت نسبی همراه و به این ترتیب، عوامل تأثیرگذار بر بازار سهام به انواع مختلفی تقسیم شده اند.
ثبت روز سیاه کرونایی دیگر با شناسایی ۷۷۱۹ بیمار جدید و فوت ۴۳۴ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ثبت رکورد روز سیاهی دیگر با فوت ۴۳۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی ۷۷۱۹ بیمار جدید، مجموع بیماران به ۶۲۰ هزار و ۴۹۱ نفر رسید.
ادامه روزهای سیاه کرونایی با شناسایی ۷۸۲۰ بیمار جدید و فوت ۳۸۶ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه روزهای سیاه کرونایی با فوت ۳۸۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی ۷۸۲۰ بیمار جدید، مجموع بیماران به ۶۱۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.
گذر زمان توقف غیرکارشناسی معاملات آتی سکه را اثبات کرد/ بازار نقدی طلا راه خود را می‌رود
نماد برتر- علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و رییس اسبق سازمان بورس در خصوص توقف معاملات آتی سکه گفت: رویکردی ایجاد شده بود که قراردادهای آتی سکه به بازار نقدی سکه جهت داده و بازار نقدی برای نوسان به آن نگاه می کند و این نوسانات بر بازار ارز نیز تاثیرگذار است؛ در حالی که با گذشت زمان مشخص شد این طور نیست و الان که این قراردادها را نداریم، بازار نقدی سکه و ارز همچنان راه خود را می روند.
پتروشیمی تازه وارد، ۱۰ شرکت و پنج فرد دیگر تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه پتروشیمی تازه وارد، ۱۰ شرکت‌ فعال در این صنعت و پنج فرد دیگر از جمله مدیرعامل دو پتروشیمی خبر داد.
۸۲۹۳ ابتلا و ۳۹۹ فوتی جدید کرونا در کشور
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۲۹۳ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه در این بازه زمانی ۳۹۹ تن نیز جان خود را از دست دادند.
تحلیلی جالب از آینده بورس و سه بازار در صورت پیروزی بایدن + معرفی سهام برتر
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بررسی آخرین رویدادها و نظر۳۰ هزار فعال بورس ایران درباره نتیجه انتخابات آمریکا، تحلیلی جالب از آینده ⁧سکه⁩، طلا⁩، دلار⁩ و بورس⁩ ارایه و صنایع برتر بورس درصورت پیروزی بایدن را اعلام کرد.
تداوم رکورد زنی سیاه کرونا با شناسایی ۶۸۲۴ بیمار جدید و فوت ۴۱۵ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶۸۲۴ بیمار جدید و فوت ۴۱۵ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: روزهای سیاه کرونایی همچنان ادامه دارد.
تحقیق مجلس از واگذاری هلدینگ پتروشیمی غیربورسی با احتمال حمایت طبری
نماد برتر- نمایندگان مجلس با تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر با برخورداری از ۱۲ زیرمجموعه و با قیمت پایین و احتمال حمایت طبری معاون سابق قوه قضائیه موافقت کردند.
فوت ۳۳۷ بیمار کرونایی در شبانه روزگذشته در کشور/ شناسایی ۵۹۶۰ بیمار جدید
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۷۴ هزار و ۸۵۶ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
تجمع اعتراضی سهامداران در بهارستان و حضور رئیس سازمان بورس + عکس
نماد برتر- در جریان جلسه امروز مجلس با موضوع بررسی آخرین وضعیت بورس ، چندین سهامدار با حضور در میدان بهارستان ، انتقادات و گلایه هایی به رئیس سازمان بورس مطرح کردند.
مرگ و میر روزانه بیماران از کرونا بازهم رکورد زد/ جان باختن ۳۳۵ بیمار دیگر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶۱۳۴ بیمار جدید کووید۱۹ و جان باختن ۳۳۵ بیمار دیگر خبر داد و گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.