05:49 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپ استور

علت حذف اپلیکیشن‌های استخراج ارز دیجیتالی از اپ استور
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده است که تمامی اپلیکیشن‌های استخراج و نقل و انتقال ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین را در پلت‌فرم سیستم عامل iOS و macOS از فروشگاه اپ استور حذف کرده و جلوی فعالیت آن‌ها را گرفته است.
با فیس بوک مسنجر فوتبالی شوید!
پایگاه خبری راد: فیس بوک اعلام کرد که تحت تاثیر جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه به اپلیکیشن پیام‌رسان فیس بوک مسنجر، استیکرهای فوتبالی افزوده است.
قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری
پایگاه خبری راد: به‌روزرسانی جدید اینستاگرام این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند استوری که نامشان در آن‌ها تگ شده است، را خودشان نیز به‌عنوان استوری منتشر کنند.
دریافت نسخه آزمایشی رایگان اپلیکیشن‌های پولی در اپ استور اپل
پایگاه خبری راد: اپل که به تازگی قوانین فروشگاه اینترنتی اپ استور را به روز رسانی کرده است، به کاربران اپلیکیشن های پولی این امکان را می دهد پیش از پرداخت پول، نسخه آزمایشی رایگان این اپلیکیشن ها را دریافت و استفاده کنند.
تحولات در نسخه جدید سیستم عامل رایانه‌های اپل
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین تصاویر منتشره از سیستم عامل مک او اس اپل نشان می‌دهد که تغییر و تحولات عظیمی در این پلت‌فرم داده شده است.
کارنامه حوزه ICT کشور طی۷ ماهه دولت دوازدهم
پایگاه خبری راد: راه‌اندازی دولت همراه به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های دولت الکترونیک اعلام و از اپلیکیشن دولت همراه رونمایی شد تا ارتباط مردم با دولت به صورت اختصاصی شود و ضمن ارتباط با دستگاه‌ها، همه اطلاعات را تجمیع شده داشته باشیم.
آشنایی با قابلیت‌های جدید واتس اپ
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت‌های جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند.
اپل اپلیکیشن‌های ناقض حریم شخصی را از اپ استور حذف کرد
پایگاه خبری راد: اپل آن دسته از اپلیکیشن هایی را که بدون کسب اجازه از کاربران، اطلاعات مکان جغرافیایی آنها را به اشتراک میگداشتند، از فروشگاه اپ استور حذف کرد.
راهکار نصب پیام‌رسان‌های داخلی برای دارندگان آیفون
پایگاه خبری راد: در حالی که سهم قابل توجهی از بازار موبایل ایران در اختیار گوشی‌های آیفون است، در مقاطع مختلف برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور حذف شده‌اند و ظاهرا اکنون نوبت به برخی پیام‌رسان‌های داخلی رسیده است؛ همین موضوع از لزوم معرفی روشی جایگزین برای دانلود و نصب برنامه‌های ایرانی حکایت می‌کند.
برای محفاظت از حریم خصوصی چکار کنیم؟
پایگاه خبری راد: این روزها که همه اطلاعات در دنیای مجازی در هم تنیده شده و باید برای انجام کارهای ضروری و غیرضروری خود اعم از کارهای بانکی، ارسال پیام و غیره از اینترنت، اپلیکیشن و حساب‌های کاربری متعدد خود در فضای مجازی استفاده کنیم، آگاهی از اینکه چگونه از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود محافظت کنیم و امنیت سایبری حساب‌های کاربری خود را افزایش دهیم، به کاربران کمک به سزایی خواهد کرد.
درخواست روسیه برای حذف تلگرام از اپ‌استور و پلی‌استور
پایگاه خبری راد: سازمان نظارت بر اینترنت و رگولاتوری روسیه اعلام کرد که از غول‌های تکنولوژی اپل و گوگل درخواست حذف اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام از فروشگاه‌های اپ استور و پلی‌استور را داده است.
حذف اپلیکیشن مخفی‌ساز تصاویر گوشی نوجوانان از اپ استور
پایگاه خبری راد: اپل اپلیکیشن ماشین حسابی را که قابلیت پنهان کردن تصاویر ذخیره شده گوشی هوشمند را داشت، از پلت‌فرم فروشگاه اینترنتی اپ استور خود حذف کرد.
افزایش اپلیکیشن‌های پولی اپ استور در آینده
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های جدید، تعداد برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های پرداخت درون برنامه‌ای در سال‌های آتی افزایش بی سابقه‌ای پیدا خواهد کرد.
پس‌زمینه استوری‌های اینستاگرام تار شد
پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود، دو ویژگی و قابلیت جدید را در استوری‌های خود معرفی خواهد کرد.
امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟
پایگاه خبری راد: این روزها که بحث حریم شخصی و حفاظت از اطلاعات خصوصی کاربران در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها بالا گرفته است، آگاهی از تعداد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رمزنگاری شده با ضریب امنیت بالا مفید و کاربردی محسوب می‌شود.