08:18 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپل واچ

معرفی محصولات آماده رونمایی اپل
پایگاه خبری راد: یکی از تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی، فهرستی از محصولاتی که احتمالا اپل در رویداد ماه سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی از آنها رونمایی می کند، منتشر کرده است.
اپل برای جبران کاهش فروش آیفون ۱۰ چه می‌کند؟
پایگاه خبری راد: اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی از نسل جدید محصولات و لوازم جانبی خود رونمایی و پرده‌برداری کند تا بدین وسیله کاهش میزان درآمد حاصل از فروش آیفون ۱۰ را جبران کند.
بالاخره شارژرهای بی سیم اپل کِی عرضه می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: اپل که قرار بود پد شارژر بی سیم ایرپاور خود را بعد از معرفی آیفون ۸ و آیفون ۱۰ عرضه کند، حالا اعلام کرده است که می خواهد آن را ماه سپتامبر سال جاری میلادی روانه بازار کند.
نقشه اپل خراب است؛ از گوگل مپ استفاده کنید
پایگاه خبری راد: خیل عظیمی از کاربران دستگاه‌های الکترونیکی اپل نظیر آیفون اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند از برنامه نقشه اپل (Apple Maps) استفاده کنند.
اپل واچ؛ پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی هوشمند
پایگاه خبری راد: اپل واچ پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصول در عرصه گجت‌های پوشیدنی و هوشمند گزارش شده است.
اپل‌واچ دکمه‌دار می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که نسل آتی ساعت هوشمند اپل واچ به دکمه‌های ثابت فیزیکی مجهز خواهد شد تا کاربران بتوانند بدون لمس نمایگشر نیز با آن کار کنند.
ساعت هوشمند جان صاحبش را نجات داد
پایگاه خبری راد: ساعت هوشمند اپل با هشدار به موقع افزایش ضربان قلب ناگهانی، جان صاحب آن را از بیماری و حمله قلبی نجات داد.
کی نخستین ساعت هوشمند گوگل معرفی می شود؟
پایگاه خبری راد: گوگل قرار است نخستین ساعت هوشمند را در کنار گوشی هوشمند پیکسل ۳ در سه ماهه پایانی سال جاری ۲۰۱۸ میلادی رونمایی کند.
خروج اپلیکیشن اینستاگرام از ساعت‌های هوشمند اپل!
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام از دسترس ساعت‌های هوشمند اپل، اپل واچ، خارج شده است.
سری چهارم ساعت‌های هوشمند اپل چه زمانی رونمایی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: گفته‌ها حاکی از آن است که «اپل» قصد دارد در پاییز سال جاری میلادی جدیدترین مدل ساعت‌های هوشمندش یعنی اپل واچ ۴ را رونمایی و عرضه کند.
نسخه به‌روزرسانی شده برای آیفون‌ها منتشر شد
پایگاه خبری راد: اپل نسخه جدید به‌روزرسانی شده ۱۱.۲.۶ از سیستم عامل iOS را به منظور برطرف کردن مشکل هنگ کردن گوشی‌های آیفون منتشر کرد.
امروز؛ رونمایی از محصولات جدید اپل
پایگاه خبری راد: مراسم معرفی و رونمایی محصولات جدید اپل، امروز ( ۱۲ سپتامبر) در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.
صفحه قبل | صفحه بعد