18:40 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپراتورهای همراه

بدهی موبایل قابلیت پرداخت قسطی دارد؟
پایگاه خبری راد: در شرایطی که مشترکان اپراتورهای همراه توانایی پرداخت قبوض خطوط ثابت خود در مدت زمان تعیین‌شده را نداشته باشند، می‌توانند از امکانی که اپراتورها برای آنان در نظر گرفته استفاده و بدهی خود را به صورت قسطی پرداخت کنند.
ریشه منبع درآمد آتی اپراتورهای همراه کجاست؟
پایگاه خبری راد: دسترسی گسترده به وای فای در خانه و در محل کار و مکان‌های عمومی ترکیب شده است و این امر به معنای این است که حدود ۶۰ درصد از داده‌های همراه در سال ۲۰۱۶ از وای فای استفاده کرده‌اند، نه از داده همراه گوشی‌ها؛ بنابراین با توجه به این که فرصت‌های رشد اپراتورهای تلفن همراه در سه منبع اصلی درآمد آنها کمرنگ شده است، آنها به کدام سمت و سو می‌توانند بروند؟ پاسخ این سوال این است که آنها باید شخصی‌تر شوند.
عواقب عدم پرداخت قبض موبایل
پایگاه خبری راد: مشترکان اپراتورهای همراه برای اینکه به رویه‌های قطع بدهی دچار نشوند، لازم است صورتحساب تلفن همراه خود را به موقع پرداخت کنند. در غیر این صورت عدم پرداخت می‌تواند به سلب امتیاز سیم‌کارت منجر شود.
وای‌فای رایگان، پیشنهاد وزیر به اپراتورها
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پیشنهاد به اپراتورهای اینترنتی برای ارائه خدمات اینترنتی تا حجم معین، کاهش بار روی شبکه اپراتورهای همراه و بهبود کیفیت شبکه همراه در مراکز تجمع مردم را از مزایای این طرح دانست.
تماس و پیامک در طول پرواز چند؟
پایگاه خبری راد: اگرچه بخش اعظم استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی، مختص حضور در کشورهای خارجی است، اما گاهی ممکن است در شرایط اضطرار و پیش از رسیدن به مقصد سفر، در طول پرواز به برقراری ارتباط نیازمند شوید؛ در آن صورت می‌توانید از رومینگ پرواز اپراتورهای همراه استفاده کنید.
صفحه قبل | صفحه بعد