16:47 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انعقاد قرارداد

شرکت بورسی قرارداد ۵ ساله ۱.۵ هزار میلیارد تومانی با مپنا بست
نماد برتر- شرکت بورسی از انعقاد قرارداد ۵ ساله با مپنا برای تولید و فروش چرخ قطار به ارزش سالانه ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد .
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
دعوت صنایع لبنی از دانش‌بنیان‌ها برای رفع دو نیاز صنعتی
نماد برتر- صنایع لبنی کشور برای پاسخ به دو نیاز خود در زمینه ارتقای سطح سلامت محصولات لبنی فراخوانی را منتشر کردند تا دانش‌بنیان‌ها برای رفع آن اقدام کنند.
ورود معاونت حقوقی سازمان به رسیدگی به تخلفات سهامداران عمده شرکت‌ها
نماد برتر- جعفر جمالی: برای حمایت از سهامداران و سرمایه گذاران بازار سرمایه و حفظ نظم و ثبات بازار و تعالی اعتماد سرمایه‌گذاران، سهامداران عمده شرکت‌ها نیز طبق مقررات باید به تکالیف مربوط به بازارگردانی عمل کنند.
برخورد با متخلفان بازار سرمایه با هدف بازگرداندن اعتماد به بورس
نماد برتر- سازمان بورس در هفته‌های اخیر در ادامه نظارت و پیگیری اجرای مقررات بازارگردانی و حمایت از سهامداران اقدام به برخورد قاطع با افرادی کرده است که با سهل‌انگاری‌های خود نظم بازار را برهم ریخته‌اند و مانع از بازگشت دوباره اعتماد به بازار شده‌اند.
آغاز بازارگردانی سهام ۷ شرکت فرابورسی طی امروز و فردا
نماد برتر- فرابورس از آغاز عملیات بازارگردانی امروز نمادهای "آریا، حپارسا و کوثر و غفارس، غگلپا، غگلستا و غپآذر" از فردا خبر داد.
سود تلفیقی «حتوکا» به ۳۹۶ریال رسید
نماد برتر- شرکت حمل و نقل توکا در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ خود اعلام کرد سود هرسهم به ۳۹۶ریال رسیده و سود هرسهم شرکت اصلی ۳۳۸ریال است.
ثبت‌نام غیرحضوری کارگران در بانک رفاه کلید خورد
نماد برتر- با امضای تفاهم نامه میان معاونت روابط کار وزارت کار و بانک رفاه کارگران، امکان مراجعه کارگران و کارفرمایان به شعب بانک رفاه در تمام کشور به منظور انجام ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری به وجود آمد.
پیشنهاد مشارکت در پروژه بهسازی سطوح پروازی شمالی فرودگاه امام خمینی (ره)
نماد برتر- وزارت راه و شهرسازی متن پیشنهادی مربوط به انعقاد قرارداد مشارکت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با شرکت سرمایه گذار منتخب (شرکت مهندسی و توسعه نفت و گاز محمدیان) در پروژه اصلاح استریپ ها و بهسازی سطوح پروازی شمالی فرودگاه امام خمینی (ره) را به هیات دولت ارائه کرده است.
کد تخصیص ارز واردات نهاده‌های دام و طیور باطل می‌شود
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار در خصوص نهاده های دام و طیور که تخصیص و تامین ارز آنها انجام ولی اقدام موثر و به موقع توسط واردکنندگان انجام نشده و کالا وارد کشور نشده است، مقرر کرد که کد تخصیص ارز آن‌ها ابطال و کد به وارد کنندگان واجد شرایط واگذار شود.
آغاز بازارگردانی ۱۰ شرکت پتروشیمی در بورس
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۱۰ شرکت از جمله چند شرکت پتروشیمی در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
شرکت لیزینگی قرارداد ۵۰ میلیاردی اعطای وام به متقاضیان مدیران خودرو بست
نماد برتر- لیزینگ صنعت و معدن از انعقاد قرارداد ۵۰ میلیارد تومانی اعطای تسهیلات مالی لیزینگ به متقاضیان محصولات مدیران خودرو خبر داد .
امروز آخرین مهلت شرکت ها در معرفی بازارگردان / ارجاع قضایی از فردا
نماد برتر- مدیر حقوقی بورس تهران گفت: اگر شرکت‌ های بورسی تا امروز به تعهدات بازارگردانی عمل نکنند، طبق ماده ۵۲ قانون اوراق بهادار به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
سپرده‌گذاری ۴۴ هزار میلیاردی از ارز نفتی
نماد برتر- از محل ذخائر ارزی صندوق توسعه ملی بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان جهت اعطای تسهیلات در بانک های عامل سپرده گذاری شده است.
سه شرکت فرابورسی بازارگردان معرفی کردند
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام سه شرکت در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران آغاز شد.