15:08 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

امنیتی

رعایت نکنید پلمب مغازه واحدهای متخلف صنفی قطعی است
نماد برتر- اتاق اصناف مرکز قم در خصوص تعطیلی همه گروه‌های شغلی به غیر از مشاغل گروه یک، با صدور اطلاعیه ای هشدار داد: با واحدهای صنفی متخلف بدون تذکر و صدور اخطار قبلی برخورد و این اماکن پلمب می شود.
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی اعلام شد
نماد برتر- کمیته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند شیوع کرونا در شهرها را اعلام کرد.
تحلیل ۴ کارشناس از سیگنال‌فروشی و نقش سازمان بورس تا برخی کارگزاری‌ها
نماد برتر- چهار کارشناس بازار سرمایه ، ابعاد مختلف سیگنال‌فروشی و نقش سازمان بورس ، شرکت های حقوقی و کارگزاری ها در گسترش یا توقف این رویه بررسی کردند .
هک رایانه‌های ویندوز دشوارتر می‌شود
نماد برتر- مایکروسافت اعلام کرد یک فناوری امنیتی طراحی کرده که شرکتهای اینتل و AMD قصد دارند آن را در پردازنده های رایانه شخصی تعبیه کرده و امکان مقابله با هکرها و حملات سایبری را تقویت کنند.
ایران تحریم شدنی است، اما تحدید نمی شود
نماد برتر- سفیر ایران در روسیه با بیان اینکه ایران تحریم شدنی است، اما تحدیدشدنی نیست، گفت: ژئوپلتیک ایران اساسا مفصل دنیا و مرکز ارتباطات است و باید عملا قدران این موقعیت باشیم و تلاش کنیم کریدورهای جهانی از اینجا عبور کند لذا امروز اتحادیه اقتصادی اوراسیا بزرگترین فرصت اقتصادی کشور محسوب می شود و باید از آن استفاده کنیم.
هکر معروف مدیر امنیت توییتر شد!
غول رسانه اجتماعی توییتر در مواجهه با تهدید مقررات سخت گیرانه و رخنه های امنیتی جدی، یکی از بهترین هکرهای جهان را برای مقابل با همه این تهدیدات به عنوان مدیر امنیت خود استخدام کرد.
نقش قابل توجه ایران در تحکیم همکاری‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا
نماد برتر- وزیر نیرو و مسئول هماهنگی و انسجام‌بخشی بین دستگاهی اجرای موافقت‌نامه موقت تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا گفت: این اتحادیه، یک سازمان نوظهور در بین سازمان‌های منطقه‌ای است و چنانچه بتواند به ضریب بالاتری از اتحاد، همکاری و همگرایی منطقه‌ای سوق یابد، ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های مهم اقتصادی و حتی سیاسی جهان را دارد.
ویندوزهای خود را برای رفع آسیب‌پذیری به‌روزرسانی کنید
نماد برتر- مایکروسافت ۱۱۲ آسیب‌پذیری را در چندین محصولات خود رفع کرده است و توصیه می‌شود کاربران محصولات مایکروسافت با بررسی محصولات تحت تاثیر آسیب‌پذیری، هرچه سریع‌تر نسبت به به‌روزرسانی محصول خود اقدام کنند.
توزیع ایران‌ چک و اسکناس ۱۰۰ و ۱۰ هزار تومانی جدید در آینده نزدیک + چند ویژگی
نماد برتر- بانک مرکزی از توزیع ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی و اسکناس ۱۰ هزار تومانی جدید با طراحی و خصوصیت های امنیتی نوین در آینده نزدیک خبر داد.
اسکناس جدید۱۰ هزار تومانی و ادامه مقدمه سازی حذف چهار صفر
نماد برتر- بانک مرکزی با انتشار اسکناس جدید ۱۰ هزار تومانی ، مانند چک پول های جدید اقدام به کمرنگ کردن چهار صفر کرده است .
افزایش نرخ سود شایعه است / برنامه بانکها در حمایت از بورس / عوامل افزایش دلار
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی با اعلام عوامل مهم افزایش دلار ، شایعه افزایش نرخ سود بانکی را تکذیب کرد و گفت : بانک ها از سایر ظرفیت ها در حمایت از بورس استفاده خواهند کرد.
نکات امنیتی هنگام خرید اینترنتی را جدی بگیرد
نماد برتر- با افزایش خریدهای الکترونیکی در روزهای شیوع کرونا، کاربران در فضای آنلاین لازم است نکات امنیتی را هنگام حضور در این فضا رعایت کنند و فریب تبلیغات اغواکننده فروش کالا در شبکه‌های اجتماعی را نخورند.
تشخیص زودهنگام بیماری با اینترنت اشیا
نماد برتر- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به بهبود کارایی روش‌های حفظ حریم خصوصی در حوزه سلامت محور مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا شدند که به گفته آنها می‎توان از آن برای تشخیص زودهنگام بیماری بهره برد.
وضعیت نامناسب استان مرکزی در شاخص نرخ بیکاری زنان تحصیلکرده
نماد برتر- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: وضعیت استان در نرخ بیکاری زنان تحصیلکرده مناسب نیست و باید این عقب ماندگی در قالب یک برنامه ریزی عملیاتی جبران شود.
پیشنهاد منع تردد شبانه خودروهای شخصی پنچ شنبه نهایی می شود
نماد برتر- سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت : پیشنهاد منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد پنج‌شنبه در کمیته ستاد ملی کرونا مطرح و نهایی می شود .