10:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

الکترونیکی شدن

نتیجه ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: پس از اعلام ۳۸ درصدی الکترونیکی شدن دستگاه‌های اجرایی تا پایان دوره‌ سوم ارزیابی، چهارمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور شهریورماه اعلام می‌شود.
کدام خدمات گمرک الکترونیکی شده است؟
پایگاه خبری راد: سامانه ارزش کالا، سامانه بازار و سامانه انتشار آزاد اطلاعات از جمله خدمات الکترونیکی گمرک ایران است. درباره میزان الکترونیکی شدن خدمات گفته شده که گمرک از ابتدا شروع‌کننده انتشار آزاد اطلاعات بود و اطلاعات گمرک در بستر تبادل یکپارچه اطلاعات وزارت اقتصاد به صورت آنلاین و به‌روز قرار دارد.
زمان الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه‌ها
پایگاه خبری راد: پرداخت الکترونیکی عوارض یکی از موارد کاربرد فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی است که جایگزینی آن با پرداخت سنتی، می‌تواند تسهیل و تسریع این فرآیند را به همراه داشته باشد.
مرزنشینان ماکو در انتظار حل مشکل افزایش عوارض خروج
پایگاه خبری راد: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: مرزنشینان منطقه آزاد ماکو انتظار حل مشکل افزایش عوارض خروج از کشور، رفع مشکلات بازارچه های مرزی علی الخصوص بازارچه مرزی ساری سو و مشکلات مربوط به ثبت سفارش و بروکراسی‌های گمرکی دارند.
نگرانی‌های وزیر بهداشت برای بعد از آبان‌ماه؛ آماده طوفان تحریم‌ها باشیم
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت با تاکید بر جدی بودن موضوع تحریم‌ها و با بیان اینکه آنچه نگران کننده است بعد از آبان ماه است و روز مبادا همین روزها است، گفت: باید باور کنیم طوفانی نزدیک شده تا آمادگی آن را داشته باشیم و با کسانی که می‌توانند تدبیر کنند، صحبت کنیم.
جزییات الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی+ جزییات پرداخت
پایگاه خبری راد: معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: با پیگیری مقدمات لازم، امکان اجرایی شدن طرح الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها در نیمه دوم امسال وجود دارد و تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده شده است.
اتصال 151 دستگاه به مرکز ملی تبادل اطلاعات
پایگاه خبری راد: تاکنون 151 دستگاه به مرکز ملی تبادل اطلاعات متصل شده‌اند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان تابستان جاری اکثر دستگاه‌ها به این مرکز متصل خواهند شد.
حذف ۶۰ هزار دسته چک و ۶۰۰ مجوز غیرضرور با سامانه‌های وزارت اقتصاد
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصاد و دارایی از شش سامانه جدید این وزارتخانه و دستگاه‌های تابع آن رونمایی کرد.
اعلام فرآیند حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان‌های تهران
پایگاه خبری راد: مدیر کل بیمه سلامت استان تهران ضمن اعلام راهکارهای در نظر گرفته شده برای کنترل هزینه‌ها در سال جاری، در عین حال فرآیند حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان‌های تهران را تشریح کرد.
اختصاص 328 سهمیه استخدامی به اردبیل
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تاکنون 328 نفر سهمیه استخدامی در دستگاه‌های دولتی به استان اردبیل ابلاغ شده تا این تعداد نیرو در 6 دستگاه اجرایی استخدام شوند.
عوارض الکترونیکی در جاده‌های ایران چگونه کار می‌کند؟
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی در حالی خبر از نهایی شدن اقدامات لازم برای الکترونیکی شدن اخذ عوارض در کلیه آزادراه‌های کشور داده که به نظر می‌رسد با توجه به ساختارهای سنتی موجود راهی طولانی با اجرایی شدن این کار خواهد داشت.
بیش از 70 هزار دستگاه خودرو وارد کشور شد
پایگاه خبری راد: گمرک ایران با انتشار جدیدترین آمار از واردات انواع خودروی سواری در سال جاری اعلام کرد: تا 21 اسفند ماه جاری 70 هزار و 473 دستگاه خودرو وارد کشور شده است.
چه کسی گفته دولت الکترونیک محقق نشده است؟
پایگاه خبری راد: معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات‌ با بیان اینکه من خودم مطالبه‌گر بحث دولت الکترونیکی هستم تصریح کرد: اما واقعا احساس الکترونیکی شدن ندارم بلکه احساس توقع بیش از حد دارم.
افزایش ۳۷ درصدی درآمدهای گمرکی از محل حقوق ورودی
پایگاه خبری راد- گمرک ایران از رکوردشکنی درآمدهای گمرکی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و اعلام کرد: درآمدهای گمرکی در شش ماهه نخست سال‌جاری ۳۷ درصد افزایش داشته است.
اعلام آمادگی صندوق ضمانت صنایع کوچک برای حمایت از نوشت افزار ایرانی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: این صندوق آمادگی دارد از واحدهای صنعتی یا صنفی در زمینه تولید نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی با ارائه ضمانتنامه حمایت کند.